Pakko tunnustaa, että olen pettynyt suomalaisiin naisiin.
Siksipä olen ryhtynyt seurustelemaan ulkomaalaisten naisten kanssa. Sellaisen aion myös ottaa puolisokseni, kunhan löydän sopivan.
Suomalaisten naisten ongelma on ylitsevuotava perusnegatiivisuus, haluttomuus olla naisellinen ja etenkin haluttomuus olla parisuhteen toiselle osapuolelle hyvä.
Varsinkin viimeksimainittua ihmettelen - suomalaisen naisen perusajatus tuntuu olevan, että puolison hemmottelu tai hyvän tekeminen hänelle on alentavaa ja tasa-arvon vastaista toimintaa. Mikään tästä ei tietenkään päde, jos mies hemmottelee naista. Se on hänen velvollisuutensa.
Itsellenikin on tärkeää SAADA hemmotella naista, mutta olen tavannut vain harvoja kotimaisia naisia, jotka kokisivat samalla tavoin miestensä suhteen.
On olemassa myös hyviä suomalaisia naisia, tietysti. He vain eivät ole vapailla markkinoilla, sillä joku onnekas mies on saanut itselleen loistavan puolison. Onneksi olkoon näille naisille ja miehille, jotka ymmärtävät useimmiten puolisonsa ja suhteensa erikoislaadun, ja ovat valmiit tekemään töitä niiden vuoksi.
Itse valitettavasti tein aikanaan väärän valinnan, ja havahduin vasta myöhemmin. Oma moka, tiedän. Otin perusnegatiivisen valittajan. Onneksi ymmärsin kuitenkin hankkiutua hänestä eroon ennen kuin koko elämäni - ja lastemme elämä - oli pilalla.
Itse ainakin pyrin ja pystyn nyt tarjoamaan kannustavan ja positiivisen kotiympäristön lapsilleni.
Ymmärrän, että tämä foorumi on erikoinen paikka kirjoittaa tästä, mutta tiedän, että täällä käy paljon naisia, joten olkaapa hyvät.
Kirjoituksen syy on, että ihmettelen, eivätkö naiset itse ymmärrä kuinka huonosti he käyttäytyvät?
Kommentit (128)
Mun mielestä suomalaiset eivät ole negatiivisia. Suomalaiset on aika kilttejä ja realistisia ja haluavat osallistua asioihin. Onko sitten väärin.
ihna pitemmässä juoksussa on ihan sama mistä tulet, mutta jos et omaa tapoja, sinun täytyy poistua minun perästäni, niin se vain on. tietenkin täällää kulmillä väistämättä otannassa on enemmän suomalaisia, joten niistä on enemmän havaintoja.
mutta kiinnostukseen kuuluu toki look mut ta siellä täytyy olla muutakin, ainakin naisessa. jos et paljon pysty sosiaalisesti olemaan ja vehtailet kuin vähänkin on välimatkaa niin eihän siinä sellaista jaksa edes katsella kovin kauaa ellei jokin konkreettisesti muutu.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2011 klo 09:16"]
Tässä parin vuoden sinkkuilun jälkeen alan kallistua samaan ratkaisuun!
Ulkomaalaisista naisista ei ole vielä minkäälaisia kokemuksia mut suomalaisista jo jonkun verran.
Mitä tuohon hemmotteluun tulee tai edes huomioimiseen niin eihän näillä saa edes kukkapuskaa viedä kun sanotaan että: " ei olisi tarvinnut" tai että ravintolassa, tarjoaminen kieletty! olen pitänyt tapana jos pyydän syömään niin tarjoan, mut ei näille saa tarjota. SItä ollaan niin itsenäistä että pitää itse saada maksaa.
[/quote]
Palstan miesten mukaan nainen ei saa edes olettaa, että mies tarjoaa. Jos nainen antaa miehen maksaa, se tarkoittaa, että vastapalvelukseksi naisen on annettava miehelle seksiä vaikka kyseessä olisi ekat treffit. Jos nainen ei anna, hän on miehen lompakolla loisiva pihtarih*ora. Jos antaa, hän on miehen lompakolla loisiva h*ora. Ihme, että nykyisin kukaan nainen edes uskaltaa mennä kenenkään kanssa treffeille, kun teki niin tai näin, niin aina menee väärin miehen mielestä.
Niin pettynyt, etten edes harkitse mitään suhdetta heidän kanssaan. En tosin ole siirtynyt ulkomaisiinkaan miehiin. Naisiin voisin muuten, mutten ole edes bi-seksuaali.
täytyy antaa tunnustusta omalle suomalaiselle vaimolleni. On mitä mukavin, positiivisin, energisin, fiksuin ym ym ihminen ja pitää minua aina hyvänä.
Toki metsä vastaa niinkuin huudetaan...
Ei siis valittamista, jatkakaa!
Olen suomalainen nainen ja samaa mieltä AP:n kanssa!
Meissä suomalaisissa naisissa on joku "vika" kun ensinnäkään emme osaa ottaa vastaan hemmoteluja ja kehuja saati sitten pystyä olemaan huomioon ottava ja hellä puolisolle. Varmaan johtuu siitä että itsetunto on aika huono suurella osalla.
kiitos mieheni seksin pihtaamisen.
viimeiset 5v olen ollut puutteessa, minua tai ulkonäköäni ei myöskään koskaan "huomata" saati huomioida, saan kulkea vaikka jätesäkki päällä ja ei mitään vaikutusta.
Joten enpä paljoa jaksa positiivinen olla, sen verran kovasti panettaa ja itkettää ja on itsetunto nollissa.
"All the best women are married, all the handsome men are gay" ;D
Tottahan se on, että meitä hyviä suomalaisia naisia on. Me olemme tosin jo naimisissa hyvien miesten kanssa.
Tottahan se on, että meitä hyviä suomalaisia naisia on. Me olemme tosin jo naimisissa hyvien miesten kanssa.
Juuri näin.
AP
kesällä pidän hametta paljon päällä. Mutta en saa kicsejä siitä, että miehet tuijottaa. Ja toisaalta olisi aika pelottavaa jos joku miesporukka lähtisi perään. Mutta toiveensa kullakin...jos tämä on sinulle elämäsi suurin haave niin mikä ettei...
Mutta siis asiaan. Meillä kyllä perheelle laittaa iltapalan kumpi meistä ehtii. Eli pannaan iltakahvi tippumaan ja teevesi kiehumaan ja katetaan pöydälle iltapala-ainekset ja syömme lasten kanssa yhdessä. Jotenkin olisi omituista tehdä kuten ap haluaa, että tehdään toinen tosille. Ihmettelen myös, millaisia naisia on treffannut jos nainen tekee itselleen leivän ja tokaisee, että tee vittu itelle oma. Jossain WT-lähiössä....
Ja lattiat luututaan ja pyykit pestään aina se, joka on vapaalla (teemme eri vuoroa töissä). En ole koskaan ajatellut, että pyykinpesu olisi hellittely. Ehkä juuri siksi ap.n naissuhteet ei ole onnistuneet. Hänhän sanoi, ettei hellittelyt ole kukkia ja koruja vaan iltapalaleivän tekemistä.
Meillä mieheni kanssa on tapana kyllä hellitellä toisiamme hiukan eri tavoin kuin kutsumalla pyykinpesua hellittelyksi. Nää iltapalanlaitot ja muut on kotitöitä ja perheen yhdessäoloa. Siksi me ainakin niitä kutsumme. Hellittelyt on sitten extraa ja mieheni osaa kyllä hemmotella minua aivan ihanasti. Hiukka olisin ihmeissäni jos mies imuroisi lattian ja tokaisisi, että tässä sulle vähän hemmottelua:)
Asun nykyään latinokulttuurisessa maassa, jossa naiset ovat erittäin naisellisen näköisiä: pitkät kauniit hiukset, meikatut kasvot joka päivä, naiselliset muodot, koruja, hameita, naisellinen ääni ja tapa liikkua. Olen huomaamatta alkanut itsekin panostaa omaan naisena olemiseeni, ja on kieltämättä mukavaa saada miehiltä katseita kadulla.
Suomen lomalla laitoin päälleni lyhyen hameen pienessä kaupungissa ruokaostoksille mennessäni. No, paikallinen miesväestö sekosi täysin, ikään katsomatta. Tervehtimistä, vilkuttelua, tuijottamista, silmän iskuja... Ja helmenä takaa-ajo, kun miesporukka lähti ajattamaan autoani.
Paikalliset naiset olivat kuin mitäkin mettäjusseja lyhyissä tukissaan, androgyyneissä silmälaseissaan ja kaprihousuissaan. HUI!
olet näköjään keksinyt uuden aloituksen. Sun oikeesti kannattais etsiä ammattiapua tuohon exä-traumaasi, eikä kehitellä mitä mielikuvituksellisempia teorioita omasta päästäsi. Nämä kaikki sun kirjoitukset saavat minut ainoastaan epäilemään, että malka omassa silmässäsi estää näkemästä asioiden todellisen laidan, syyt ja seuraukset.
Ulkomaalaisten naisten kanssa tahtoo olla ongelmana vain se puoli, että et voi koskaan tietää, mitä he sinusta loppuviimeksi haluavat - ja kuinka pyyteetöntä (tai rakastavaa - sanan perimmäisessä merkityksessä) heidän rakkautensa ja yhdessäolonsa oikein on.
Lisäksi perustavaa laatua olevat käsitykset elämästä ovat yleensä hyvin erilaiset silloin, kun kaksi kulttuuria kohtaa; et voi esimerkiksi olla varma siitä, miten toinen esimerkiksi hahmottaa eettisesti oikean / väärän päätöksen tai millainen moraali hänellä loppuviimeksi on.
Isäni ihaili myös 25 vuotta sitten erilaisia kulttuureita, ja vierasmaalaisten naisten eksotiikkaa - tapasi ulkomaalaisen naisen ja muutti yhteen hänen kanssaan. Kihlojakin vaihdettiin. Pian syntyi minulle ½-pikkusisko.
Vuosia tässä suhteessa ollessaan hän kävi läpi jatkuvia tappeluita, katsoi sormiensa läpi sitä, että naisystävä (tai tämän teini-ikäinen poika) vei hänen lompakostaan rahaa - ilmoittamatta siitä, tai ilman, että he olisivat sopineet erikseen yhteistaloudesta. Naisystävä osasi käyttää hyväkseen isäni suomalaista "hitautta" (kyllä; verrattuna muihin kansoihin me olemme aika hitaita) ja rehellisyyttä. Lopulta suhde kaatui omaan mahdottomuuteensa.
Minä olen sitä mieltä, että ulkomaalaisen naisen ottaminen (etenkin muista, kuin vauraista länsimaisista kulttuureista) kertoo miehen junttiudesta. Ja kyllä - myös oma isäni on tässä mielessä juntti.
Fiksu mies tahtoo naisen rinnalleen kumppanikseen, ja silloin on kyllä tärkeää, että naisen kanssa pystyy käymään älyllisiä keskusteluja ja jakamaan elämänsä. Parhaiten tälläinen tasavertainen liitto onnistuu saman henkisen ihmisen kanssa, joka on kasvanut mahdollisimman samanlaisessa kulttuurissa.
nyt "huono suomalainen nainen" :(.
Haloo Ap, sun pitäisi jo oikeasti hakea apua avioero-katkeruuteesi!!! Lukuisat tekemäsi yleistykset joiden ainoa tarkoitus on haukkua kerralla mahdollisimman monia tuntemattomia ja parisuhteesi epäonnistumiseen TÄYSIN osattomia yksilöitä, ovat lievästi säälittäviä ja kertovat vakavasta henkisestä epätasapainosta!
Asun nykyään latinokulttuurisessa maassa, jossa naiset ovat erittäin naisellisen (=SEKSIKKÄÄN) näköisiä: pitkät kauniit (SEKSIKKÄÄT) hiukset, meikatut (SEKSIKKÄÄT) kasvot joka päivä, naiselliset (SEKSIKKÄÄT) muodot, koruja (SEKSIKÄSTÄ), hameita (SEKSIKÄSTÄ), naisellinen ääni (SEKSIKÄSTÄ) ja (SEKSIKÄS) tapa liikkua. Olen huomaamatta alkanut itsekin panostaa omaan (SEKSIKKÄÄSEEN) naisena olemiseeni, ja on kieltämättä mukavaa saada miehiltä (SEKSINHIMOISIA) katseita kadulla.
Suomen lomalla laitoin päälleni lyhyen (SEKSIKKÄÄN) hameen pienessä kaupungissa ruokaostoksille mennessäni. No, paikallinen miesväestö sekosi (SEKSIKKYYDESTÄNI) täysin, ikään katsomatta. TervehtimistÄ, vilkuttelua, tuijottamista, silmän iskuja... Ja helmenä takaa-ajo (PÄÄLLEKARKAUSYRITYS = JOKANAISEN FANTASIA), kun miesporukka lähti ajattamaan autoani.
Paikalliset naiset olivat kuin mitäkin mettäjusseja (EPÄSEKSIKKÄITÄ) lyhyissä tukissaan, androgyyneissä (EPÄSEKSIKKÄISSÄ) silmälaseissaan ja (EPÄSEKSIKKÄISSÄ) kaprihousuissaan. HUI!
ne naiset jotka eivät miellä itseään pelkäksi miehen miellyttämistä varten tarkoitetuksi esineeksi ovat rumia läskejä telaketjufemakkoja kukkahattutätejä eivätkä todellakaan ansaitse HYVÄÄ SUOMALAISTA MIESTÄ!!!
olemassa aina pieniä epävarmuustekijöitä - varsinkin jos noudattaisin joidenkin tässä ketjussa kirjoitelleiden neuvoja ja havittelisin thaimaalaisia naisia, esimerkiksi.
En tee niin.
Olen deittaillut ranskalaisten, italialaisten, ruotsalaisten ja latvialaisten naisten kanssa. Mikä tahansa näistä kulttuureista on niin lähellä omaani, että uskon tietäväni, mitä naiset tahtovat.
Kaikki naiset ovat olleet myös korkeasti koulutettuja hyvin palkatuissa töissä, joten onnenonkijoihinkaan en ole törmännyt.
Mitä taas tulee näihin edellisiin ihmeellisiin viesteihin, niin pitäsiköhän jonkun rukata lääkitys kohdalleen?
ap
ITsekin ihmettelen tuon hame-tyypin motivaatioita:D Ja sitä missä hän on käynyt kun vanhempieni kotipaikkakunnalla Lapin perukoillakin pidetään kyllä hameita:D
Mutta komppaan myös tuota hellittelyä, ap tuntuu pitävän hellittelynä sitä että osallistuu perheen yhteisiin töihin? Ihan kuin oy perhe ab olisi naisen yritys, ja ap hyvää hyvyyttään joskus vähän avittaa? Pitääkö ap:ta palkita siitä erikseen, että tiskaa vuorollaan tiskit?
Meilläkin hellitellään, ja ollaan onnellisia ja mieheni on sitä mieltä, että olen maailman paras vaimo. Silti kotityöt on kotitöitä, ei mun vastuu johon mies osallistuu jos haluaa hellitellä?
kesällä pidän hametta paljon päällä. Mutta en saa kicsejä siitä, että miehet tuijottaa. Ja toisaalta olisi aika pelottavaa jos joku miesporukka lähtisi perään. Mutta toiveensa kullakin...jos tämä on sinulle elämäsi suurin haave niin mikä ettei...
Mutta siis asiaan. Meillä kyllä perheelle laittaa iltapalan kumpi meistä ehtii. Eli pannaan iltakahvi tippumaan ja teevesi kiehumaan ja katetaan pöydälle iltapala-ainekset ja syömme lasten kanssa yhdessä. Jotenkin olisi omituista tehdä kuten ap haluaa, että tehdään toinen tosille. Ihmettelen myös, millaisia naisia on treffannut jos nainen tekee itselleen leivän ja tokaisee, että tee vittu itelle oma. Jossain WT-lähiössä....
Ja lattiat luututaan ja pyykit pestään aina se, joka on vapaalla (teemme eri vuoroa töissä). En ole koskaan ajatellut, että pyykinpesu olisi hellittely. Ehkä juuri siksi ap.n naissuhteet ei ole onnistuneet. Hänhän sanoi, ettei hellittelyt ole kukkia ja koruja vaan iltapalaleivän tekemistä.
Meillä mieheni kanssa on tapana kyllä hellitellä toisiamme hiukan eri tavoin kuin kutsumalla pyykinpesua hellittelyksi. Nää iltapalanlaitot ja muut on kotitöitä ja perheen yhdessäoloa. Siksi me ainakin niitä kutsumme. Hellittelyt on sitten extraa ja mieheni osaa kyllä hemmotella minua aivan ihanasti. Hiukka olisin ihmeissäni jos mies imuroisi lattian ja tokaisisi, että tässä sulle vähän hemmottelua:)
Asun nykyään latinokulttuurisessa maassa, jossa naiset ovat erittäin naisellisen näköisiä: pitkät kauniit hiukset, meikatut kasvot joka päivä, naiselliset muodot, koruja, hameita, naisellinen ääni ja tapa liikkua. Olen huomaamatta alkanut itsekin panostaa omaan naisena olemiseeni, ja on kieltämättä mukavaa saada miehiltä katseita kadulla.
Suomen lomalla laitoin päälleni lyhyen hameen pienessä kaupungissa ruokaostoksille mennessäni. No, paikallinen miesväestö sekosi täysin, ikään katsomatta. Tervehtimistä, vilkuttelua, tuijottamista, silmän iskuja... Ja helmenä takaa-ajo, kun miesporukka lähti ajattamaan autoani.
Paikalliset naiset olivat kuin mitäkin mettäjusseja lyhyissä tukissaan, androgyyneissä silmälaseissaan ja kaprihousuissaan. HUI!
nyt "huono suomalainen nainen" :(.
Haloo Ap, sun pitäisi jo oikeasti hakea apua avioero-katkeruuteesi!!! Lukuisat tekemäsi yleistykset joiden ainoa tarkoitus on haukkua kerralla mahdollisimman monia tuntemattomia ja parisuhteesi epäonnistumiseen TÄYSIN osattomia yksilöitä, ovat lievästi säälittäviä ja kertovat vakavasta henkisestä epätasapainosta!
Lopettaa kyllä kun on taas vaihteeksi purkanut pahimmat aggressionsa naissukupuolta kohtaan. Parempi luonnollisesti että tekee sen täällä kuin kadulla.
äskeinen kirjoittaja. Vaikka nainen haaveilisi ryhmäraiskauksesta niin tosiasiassa alistamista saa tehdä vain hänen hyväksymänsä ihminen. Miehilläkin on fantasioita, ja ne parempia vain haaveena. T: mies, joka s/m seksiä harrastanut naisten kanssa
En itse pidä lyhythihaista paitaa ja shortseja siksi, että joku mie tai nainen raiskaisi minut.
Asun nykyään latinokulttuurisessa maassa, jossa naiset ovat erittäin naisellisen (=SEKSIKKÄÄN) näköisiä: pitkät kauniit (SEKSIKKÄÄT) hiukset, meikatut (SEKSIKKÄÄT) kasvot joka päivä, naiselliset (SEKSIKKÄÄT) muodot, koruja (SEKSIKÄSTÄ), hameita (SEKSIKÄSTÄ), naisellinen ääni (SEKSIKÄSTÄ) ja (SEKSIKÄS) tapa liikkua. Olen huomaamatta alkanut itsekin panostaa omaan (SEKSIKKÄÄSEEN) naisena olemiseeni, ja on kieltämättä mukavaa saada miehiltä (SEKSINHIMOISIA) katseita kadulla.
Suomen lomalla laitoin päälleni lyhyen (SEKSIKKÄÄN) hameen pienessä kaupungissa ruokaostoksille mennessäni. No, paikallinen miesväestö sekosi (SEKSIKKYYDESTÄNI) täysin, ikään katsomatta. TervehtimistÄ, vilkuttelua, tuijottamista, silmän iskuja... Ja helmenä takaa-ajo (PÄÄLLEKARKAUSYRITYS = JOKANAISEN FANTASIA), kun miesporukka lähti ajattamaan autoani.
Paikalliset naiset olivat kuin mitäkin mettäjusseja (EPÄSEKSIKKÄITÄ) lyhyissä tukissaan, androgyyneissä (EPÄSEKSIKKÄISSÄ) silmälaseissaan ja (EPÄSEKSIKKÄISSÄ) kaprihousuissaan. HUI!ne naiset jotka eivät miellä itseään pelkäksi miehen miellyttämistä varten tarkoitetuksi esineeksi ovat rumia läskejä telaketjufemakkoja kukkahattutätejä eivätkä todellakaan ansaitse HYVÄÄ SUOMALAISTA MIESTÄ!!!
Hame päällä Suomessa seikkaillut jatkaa. :)
Suomessa tosiaan on vallalla (naisten) ylläpitämä yleinen mielipideilmapiiri, joka väittää, että seksikäs nainen on seksikäs ainoastaan miestänsä tai muita varten. Ja sen katsotaan olevan niin kauhean bimboa, tyhmää, epä-intelligenttiä, vaarallista, pinnallista, feminismin uhka... Ja uhka naiselle itselleen, sillä häntähän pidetään pelkkänä esineenä! Eikä reppana edes tajua sitä!!!
Tässäpä hieman Suomen ulkopuolista ajatusta: täällä muualla kauneus/naisellisuus/seksikkyys mielletään hyvin positiivisena asiana!!! Nainen voi olla SEKÄ erittäin älykäs, menestynyt, itsellinen, oman arvon tunteva, feministi ETTÄ äärettömän naisellinen, kaunis ja seksikäs!
Suomessa tuntuu siltä, että menestyneen naisen pitää muuttua ainakin ulkoisesti hyvin miehiseksi jotta hänet otetaan vakavasti. Sosiologinen tutkimus tukee väitettäni. Jopa äänen mataluus on tae naiselle, että hän menestyy työssään paremmin kuin kimakkaääninen kanssasisar. Puhumattakaan äidillisyydestä tai muusta naisellisuudesta.
Ja tuo lyhyt hame=raiskaustoive on näin ulkomaalta katsoen aivan utopistinen ajatus. Suomalainen nainen taitaa kaikessa vapaudessaan ollakin kahlittu totaaliseen mieheyden häkkiin!
Osuu ja uppoaa.Samaa mieltä.Mikään ei perustu vapaaehtoisuuteen ja haluun olla toiselle kiltti ja jos jotain tekevätkin,niin taustalta löytyy takuulla jokin asia,millä tai miten hyötyvät Sinusta.Näin se ikävä kyllä menee,vaikkakaan en halua uskoa stereotypioihin.