Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko tunnustaa, että olen pettynyt suomalaisiin naisiin.

Vierailija
15.08.2010 |

Siksipä olen ryhtynyt seurustelemaan ulkomaalaisten naisten kanssa. Sellaisen aion myös ottaa puolisokseni, kunhan löydän sopivan.

Suomalaisten naisten ongelma on ylitsevuotava perusnegatiivisuus, haluttomuus olla naisellinen ja etenkin haluttomuus olla parisuhteen toiselle osapuolelle hyvä.

Varsinkin viimeksimainittua ihmettelen - suomalaisen naisen perusajatus tuntuu olevan, että puolison hemmottelu tai hyvän tekeminen hänelle on alentavaa ja tasa-arvon vastaista toimintaa. Mikään tästä ei tietenkään päde, jos mies hemmottelee naista. Se on hänen velvollisuutensa.

Itsellenikin on tärkeää SAADA hemmotella naista, mutta olen tavannut vain harvoja kotimaisia naisia, jotka kokisivat samalla tavoin miestensä suhteen.

On olemassa myös hyviä suomalaisia naisia, tietysti. He vain eivät ole vapailla markkinoilla, sillä joku onnekas mies on saanut itselleen loistavan puolison. Onneksi olkoon näille naisille ja miehille, jotka ymmärtävät useimmiten puolisonsa ja suhteensa erikoislaadun, ja ovat valmiit tekemään töitä niiden vuoksi.

Itse valitettavasti tein aikanaan väärän valinnan, ja havahduin vasta myöhemmin. Oma moka, tiedän. Otin perusnegatiivisen valittajan. Onneksi ymmärsin kuitenkin hankkiutua hänestä eroon ennen kuin koko elämäni - ja lastemme elämä - oli pilalla.

Itse ainakin pyrin ja pystyn nyt tarjoamaan kannustavan ja positiivisen kotiympäristön lapsilleni.

Ymmärrän, että tämä foorumi on erikoinen paikka kirjoittaa tästä, mutta tiedän, että täällä käy paljon naisia, joten olkaapa hyvät.

Kirjoituksen syy on, että ihmettelen, eivätkö naiset itse ymmärrä kuinka huonosti he käyttäytyvät?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies arvostaa sitä, että koti on siisti ja ruoka valmiina, kun tulee töistä. samoin minä, jos sauna on valmiiksi lämmitetty ja mies siivonnut lasten kanssa edes pienesti, kun tulen töistä.

"huomioimiseen" kuuluu myös parisuhteen keskeinen aika, joka ei sen kummempaa kuin yhteinen saunassa käynti tarvitse olla. pääsee juttelemaan ja purkamaan ajatuksia ja tunteitaan molemmin puolin.

aika pitkälle pääsee, kun huomioi toisten tarpeet ja mielipiteet ja osaa itse myös joustaa ja tehdä kompromisseja. jos ottaa joku asia kuuppaan tai väsyttää, niin sen voi suoraan sanoa.

Vierailija
22/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava hemmotella miestäni. Teen mielelläni hänelle aamu- ja iltapalat, laitan oluen kylmään, kipsuttelen häntä, hänen tv:tä katsellessaan.

Minusta on myös mukava näyttää aina huollitellulta, no saunan jälkeen en meikkiä laita, mutta silloinkin hiukset kyllä siististi.

Pukeudun naisellisesti, ja tiedän kyllä miehenkin mielipiteen millaisista vaatteista hän minulla pitää.

Minä olen myös se, joka meillä yleensä siivoaa ja laittaa ruuan. Mies tekee kyllä asioita kotona, mutta minä nuo, joista moni kokee olevan naisen alistamista jos nainen ne tekee.

Meillä ei muuten kotihommista riidellä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava hemmotella miestäni. Teen mielelläni hänelle aamu- ja iltapalat, laitan oluen kylmään, kipsuttelen häntä, hänen tv:tä katsellessaan.

Minusta on myös mukava näyttää aina huollitellulta, no saunan jälkeen en meikkiä laita, mutta silloinkin hiukset kyllä siististi.

Pukeudun naisellisesti, ja tiedän kyllä miehenkin mielipiteen millaisista vaatteista hän minulla pitää.

Minä olen myös se, joka meillä yleensä siivoaa ja laittaa ruuan. Mies tekee kyllä asioita kotona, mutta minä nuo, joista moni kokee olevan naisen alistamista jos nainen ne tekee.

Meillä ei muuten kotihommista riidellä:)

uranainen jaksaa ja ehtii tehdä tuollaisia.

Vierailija
24/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uranainen jaksaa ja ehtii tehdä tuollaisia.

Vierailija
25/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies taas on korkeammin koulutettu ja parempi palkkainen. Minä hoidan työkseni niiden korkeasti koulutettujen uranaisten lapsia, ja näitä arvojani välitän heille pitkien hoitopäiviensä aikana:)

Kipsuttelu on vähän kuin rapsuttelua, tai jotain sen tapaista.

Ja pakkko vielä lisätä, että esimerkin tähän olen saanut nimenomaan uranaiselta:D

Vierailija
26/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksilöistä riippuvia asioita. En yleistäisi, e ole naisiin noin pettynyt. Oma vaimoni huomioi minua, annamme lahjoja ihan ilman synttäreitäkin. Olen onnekas mies ilmeisesti.

Vierailija
27/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua kiinnosta hemmotella aikuista miestä.

Olen varmaan juuri sellainen kuvaamasi "perusnegatiivinen" nainen.

Mutta hei, toivottavasti löydät itelles jonkun thai-naisen, joka hemmottelee sut ihan piloille! Onnea matkaan.

Vierailija
28/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään tosin se arjen huomaavaisuus oli vain sitä, että hän hoiti oman osuutensa kotitöistä (ja teki siitä melkomoisen numeron), ja teki minulle samalla aamu- tai iltapalaa kuin itselleenkin. Joo, ajatuksenahan tuo pikkusyötävän laitto on äkkiseltään ihan kiva, MUTTA pikkuhiljaa se alkoi ärsyttämään, koska toisinaan sitä itse haluaisi päättää mitä syö eikä tyytyä aina siihen samaan leipäpalaan, jonka puoliso suurella rakkaudella (?!) laittaa.

Puolisohan ei siis mielestäni ole mikään lapsi, jota pitää paapoa, vaan ajattelukykyinen aikuinen jolla on myös omia toiveita ja näkemyksiä asioista.

Tietysti ap:n kirjoituksessa on pieni pointti, oli kirjoittaja mies tai nainen. Negatiivisuus on kuluttavaa, mutta en minä ainakaan jaksa myöskään ap:n mainitsemää yltiöpositiivisuutta, "bumtsibumia" tai what ever. Elämässä on parempia jaksoja ja huonompia jaksoja, joiden pituudet kestävät ennalta määrittämättömiä aikoja. Mieliala vaihtelee, ihan niinkuin elämä yleensäkin vaihtelee. Ainakin itsellä negatiivisen jakson jälkeen tulee aina pätkä onnelllista iloista aikaa - ja omalla kohdalla se aika alkoi siitä, kun pääsin tukahduttavan hallitsevasta exästäni eroon :)

Vierailija
29/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään kovin pyyteettömältä vaikuta. Sorry.

Vierailija
30/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pyykit pestään, sun lattiat kuurataan, sun tiskit tiskataan ja pölyt imuroidaan eikä sun tarvi tehdä mitään :D

Vierailija
31/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet näköjään keksinyt uuden aloituksen. Sun oikeesti kannattais etsiä ammattiapua tuohon exä-traumaasi, eikä kehitellä mitä mielikuvituksellisempia teorioita omasta päästäsi. Nämä kaikki sun kirjoitukset saavat minut ainoastaan epäilemään, että malka omassa silmässäsi estää näkemästä asioiden todellisen laidan, syyt ja seuraukset.

Vierailija
32/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään piikaa vaadi, vaan toisen huomioimista. Teen kyllä ihan riittämiin kotitöitä. Palkkasin joskus myös hetkeksi siivoojan, että rakas vaimoni voisi keskittyä lasten kanssa olemiseen ja me toisiimme. :D

Ja kyllä, negatiivisuus on ilman muuta yksilöllinen ominaisuus, tosin todella yleinen sellainen tämän maan naisissa.

Taitaa sun ongelmas olla se että sulle se helliminen meinaa sitä että sun pyykit pestään, sun lattiat kuurataan, sun tiskit tiskataan ja pölyt imuroidaan eikä sun tarvi tehdä mitään :D

Vierailija
33/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika naismaisesti kirjoitettu.. Enkä oikein pointtiakaan löytänyt, että miksi loppujen lopuksi olet pettynyt suomi naisiin..

Vierailija
34/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pettynyt, etten edes harkitse mitään suhdetta heidän kanssaan. En tosin ole siirtynyt ulkomaisiinkaan miehiin. Naisiin voisin muuten, mutten ole edes bi-seksuaali.

Vierailija
35/128 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nykyään latinokulttuurisessa maassa, jossa naiset ovat erittäin naisellisen näköisiä: pitkät kauniit hiukset, meikatut kasvot joka päivä, naiselliset muodot, koruja, hameita, naisellinen ääni ja tapa liikkua. Olen huomaamatta alkanut itsekin panostaa omaan naisena olemiseeni, ja on kieltämättä mukavaa saada miehiltä katseita kadulla.

Suomen lomalla laitoin päälleni lyhyen hameen pienessä kaupungissa ruokaostoksille mennessäni. No, paikallinen miesväestö sekosi täysin, ikään katsomatta. Tervehtimistä, vilkuttelua, tuijottamista, silmän iskuja... Ja helmenä takaa-ajo, kun miesporukka lähti ajattamaan autoani.

Paikalliset naiset olivat kuin mitäkin mettäjusseja lyhyissä tukissaan, androgyyneissä silmälaseissaan ja kaprihousuissaan. HUI!

Vierailija
36/128 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten perusongelma on se että he vain etsivät vikoja suomalaisista miehistä ja se juontuu heikosta itsetunnosta. Heikko itsetunto näkyy perusnegatiivisuutena. Ikävä kyllä tämä on todella yleistä suomalaisten naisten keskuudessa.

Oma suomalainen naineni on juuri sellainen kuin aloittaja kertoi, hänen siskonsa on sellainen myös ja hänen tapansa on lytätä kaikki mitä suomalainen mies on ja kehua ulkomaalaisia miehiä. Perusjunttiutta siis. En ota kantaa hänen höpötyksiinsä, en siis viitsi provosoitua tuollaisista pienisieluisten höpötyksistä.

Olen tutustunut Italialaiseen kaunottareen ja hän on ihan eri maata kuin suomalaiset naiset. Hän pitää huolta itsestään, on romanttinen ja hauska. Tälläista naista mielellään kohtelee parhaimpansa mukaan.

Naiset kohdelkaa miehiänne hyvin. Ei aina tarvitse jäkättää joka olemattomasta asiasta päänsärkyyn asti. Suomalainen mies on rauhallinen mutta rajansa kaikella.

Tutkimuksen mukaan suomalainen nainen on lähes yhtä väkivaltainen kuin suomalainen mies. Uskoisin että henkisellä tasolla naiset ovat hyvin paljon väkivaltaisempia kuin miehet, suomessa siis.

Tuossa tutkimuksessa tuli ilmi että naisten väkivaltaisuus ei johtu miehistä.

Vierailija
37/128 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minkä sinä näet hemmotteluksi ei välttämättä naisesta tunnu hemmottelulta.

Kannattaisi ottaa selvää hemmottelun kohteen toiveista ennen kuin ryhtyy tomimaan.

Tämmöistä asiaa olen huonolla menestyksellä yrittänyt äidilleni selittää. Hän tykkää 'hemmotella' läheisiään sellaisilla keinoilla jotka itse kokee hemmotteluksi, vaikka läheisille nämä ovat lähinnä vastenmielisiä asioita.

Ihmettelee sitten silmät pyöreinä miksi 'mikään ei kelpaa'.

Ap:n viestistä tuli mieleen, että hänellä on samantapainen ongelma.

Vierailija
38/128 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko oli äidinkielen numerosi?

miten tämä kuuluu asiaan?

Vierailija
39/128 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori nyt vaan on TOSI vaikeaa olla positiivinen.

Täällä on suurimman osan vuodesta inhottava sää ja eläminen ja asuminen sairaan kallista. Lisäksi jos elämä oikein potkiin päähän (kuten mulla pitkäaikaistyöttömyys) niin kyllä sen positiivisuuden esille kaivaminen on työlästä.

Vierailija
40/128 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parin vuoden sinkkuilun jälkeen alan kallistua samaan ratkaisuun!

Ulkomaalaisista naisista ei ole vielä minkäälaisia kokemuksia mut suomalaisista jo jonkun verran.

Mitä tuohon hemmotteluun tulee tai edes huomioimiseen niin eihän näillä saa edes kukkapuskaa viedä kun sanotaan että: " ei olisi tarvinnut" tai että ravintolassa, tarjoaminen kieletty! olen pitänyt tapana jos pyydän syömään niin tarjoan, mut ei näille saa tarjota. SItä ollaan niin itsenäistä että pitää itse saada maksaa.

Näiden kokemusten jälkeen en ihmettele yhtään jos miehet ei huomio mitenkään. MIksi ihmeessä? seuraava joka mulle sanoo että ei olisi tarvinnut tuoda kukkia niin heitän puskan roskiin.

Ei sit jos ei tarvitse

Ja minäkin jätin oman valittaja vaimon: ei sitä vaan jaksa jos joka päivä pitää jostain valittaa. Vaikka nyt siitä että on taas tullut kaupasta väärää jogurttia tai leikkelettä.. mitä vitun väliä, jos minä pidän niistä niin minä ne kyllä syön. Olis sit ostettu rouvalle mielesiä mut eihän se sekään sit enää käynyt kun herneet oli nokassa

Jos ei me suomalaiset miehetkään olla täydellisiä niin kyllä sitä vois suomalainen hameväkikin välillä katsoo peiliin

Rakkaudella

M40