Lue keskustelun säännöt.
osaako kukaan ranskaa??
Kommentit (5)
eli siellä lopussa pitäisi olla jotain.....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yhdessä jutussa. Bonjour ja sitten tuo lause mistä kysyin.
-ap.
Jotenkin jää odottamaan, että siellä lopussa olisi "bienvenus" tms.
ja hänkin sanoi, että outo lause, täytyisi tietää missä asiayhteydessä se on.
Mutta hän sanoi myös, että se voisi tarkoittaa esim. että "te olette ikuinen" tms... kohteliaisuusmielessä? Kauneutenne on ikuista tai jotain vastaavaa :)
Eli kun tuon lauseen eteen lisää vielä bonjour niin tarkoittaako "olette aina tervetulleita" ? vai miten?
kiitos tuhannesti!