Mieheni ei ole ikinä ollut "hyvä" sängyssä
Mutta tämä asia ei ole haitannut minua, eikä se, että miehelle on aika pieni verrattuna aikaisempiin kumppaneihin.
Entä muilla? Kuinka tärkeää on miehen kyvykkyys teille?
Kommentit (35)
... siis kai sitä nyt mielikuvitusta voi osoittaa, vaikka pienimunainen ja nopea olisikin. Sormetusta, kieltä, partnerin verbaalista kehua peliin.
Meillä on miehen kanssa yhä - kahden lapsen ja viidentoista yhteisen vuoden jälkeen vilkas, antoisa ja jopa hivenen rietas seksielämä... :-) Mieheni hyvin varustettu mitoiltaan, vahva libido - jaksaa pari kertaa putkeen, ja hyvä käyttämään kieltään ja sormiaan.
minä ja aviomieheni olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat seksikumppanit. Ei tarvitse vertailla tai tulla verratuksi toisiin. Minua ei kiinnosta olisiko jonkun muun kanssa ollut parempaa tai huonompaa, kun suhde on muuten niin hyvä.
Miehen tyyli on se perinteinen ns. lauantai-ilta:D Pimeässä, peiton alla, kerran kuussa, perinteisesti ja nopeasti, täytyy sanoa, ettei siinä koe itseänsä kovin halutuksi tai rakastetuksi. Se alkaa pikku hiljaa kyllästyttämään, kun elämä on vuosia ollut tuollaista! Vaikka olen tyytymättömyyteni ilmaissut, niin mitään muutosta ei ole luvassa..ikinä. Ei mies ymmärrä, vaikka nätisti selittää, välillä raivoaa ja jopa kirjoittaa ylös ongelman hänelle! Miehen mukaan pitäisi keskittyä muihin hyviin asioihin parisuhteessamme, mutta kun en löydä mitään hyvää, kun huono seksielämä syö pohjan pois kaikelta muulta.
nuista syistä osaks erosin... myös miehen epärehellisyys, ns säätämiset vaikutti.huono oli kuulema edellisen naisen kanssa sängyssä,juttelin sen naisen kanssa asiasta... itselleni pitää olla suuseksiä ja eri asentoja.niit ei ollu tän viimesimmän kans...no onnee hänelle uuden naisen etsintään...
... siis kai sitä nyt mielikuvitusta voi osoittaa, vaikka pienimunainen ja nopea olisikin. Sormetusta, kieltä, partnerin verbaalista kehua peliin.
Meillä on miehen kanssa yhä - kahden lapsen ja viidentoista yhteisen vuoden jälkeen vilkas, antoisa ja jopa hivenen rietas seksielämä... :-) Mieheni hyvin varustettu mitoiltaan, vahva libido - jaksaa pari kertaa putkeen, ja hyvä käyttämään kieltään ja sormiaan.
Sitä jäin edellisestä eksästä kaipaamaan...Ihanaa suuseksiä,dildottelua ja ties mitä...Sain ihania orgasmeja.Mut muutenki olikin huono suhde.Sit seuraava mies,tämä josta juuri erosin,oli huono sängys,yks sama asento,ei suuseksiä,ei esileikkiä...Ja muutenkin tumpelo muilla elämänalueilla...Ääh mistä sää täydellisen ukon,joka on seksis hyvä,tekee kotitöitä ja on kaikinpuolin mukava:D ei vissii mistää
seurustelin noin vuoden, ehkäpäs toisaalta maailman ihanimman miehen kanssa..kiltti, kohtelias, romanttinen..
mutta mulle aivan liian kiltti, mä kaipasin seksiä niin että hain sitä sitten muualta.
seksiä yleensä oli kun itse olin ollut yön baarissa töissä ja hän siinä baaritiskin nokassa dokaamassa, aktin kesto noin 5min ja sen jälkeen pienet itkut kun "hän on niin huono ja hänellä on pieni".
muuten oisin voinut ehkä jatkaa tätä suhdetta mutta itsesääli on asia mikä murentaa suhteen tehokkaimmin..
kyllä pienelläkin pärjää jos luottaa itseensä sen käytössä ;)
että jos joskus on ollut todella hyvää ja mielikuvituksekasta seksiä, sitä ei unohda. Minulla oli joskus poikaystävä, jonka kanssa suhde kesti vain puolisen vuotta, mutta seksi oli jotakin ihan uskomatonta. Siinä suhteessa tuli kuitenkin todistettua, että kiinnostus hyväänkin seksiin lakkaa, jos suhde muuten tökkii. Mutta seksi oli jotakin maagista ja mies oli todella taitava, hellä ja herkkä.
Sen jälkeen minulla oli pitkään hyvä suhde, ja seksi oli alussa kiihkeää. Mies ei kuitenkaan osannut "soittaa" minua samalla tavoin ja aina joskus haaveilin tuosta exästä. Eläimellisen kiihkon laannuttua halu seksiin hiipui pois, kun mies ei osannut kanssani tehdä sellaista aloitetta joka olisi saanut minut syttymään. Seksistä ja sen puutteesta tuli muutenkin kuuma peruna, solmu jota yritimme molemmat epätoivoissamme ratkaista. Ehkä osin sen takia myös yhdessä olo ja yhteyden tunne katkesi, oli toki muitakin syitä. tämä mies kyllä piti suuseksistä ja huomioi minut, mutta ei ehkä osannut koskea minua oikein eikä lukea minua. Tiedän olevani vaativa ja yliherkkä, mutta minkäs minä itselleni teen. Molemmat kärsimme tilanteessa, mies olisi halunnut ja minä olisin halunnut haluta. Keskustelut eivät kuitenkaan vieneet asiaa eteenpäin.
Nyt olen suhteessa jossa paitsi henkisesti on ihan uskomatonta, myös vartalomme puhuvat samaa kieltä. Pystyn ensimmäistä kertaa kommunikoimaan oikeasti sängyssä (tai toinen ymmärtää minua), ja mies osaa minua luonnostaankin. Olen alkanut ymmärtää miten ja miksi seksi voi suhteen edetessä myös aina vaan parantua.
muut ymmärrä, kuin te jotka olette samassa jamassa..kurjaa, että on muitakin, mutta kiva kuulla, etten ole yksin tässä tilanteessa :(
Harmittaa vaan, kun minulle seksi on kuitenkin tärkeää, ja jos sitä ei ole, ollaan miehen kanssa vain kavereita, ja mikä avioliitto se on?
En tiedä mitä tehdä, puhuttu ollaan monesti, mutta ei tämä miksikään muutu.
Mies kyllä on ihan hyvä suuseksissä, enkä halua kuulostaa liian vaativalle, mutta minkä minä sille mahdan, että kaipaisin joskus "kunnon panoa", muutakin kuin suuseksiä ja sormetusta, minä vaan kaipaan rakasteluakin siinä sanan varsinaisessa merkityksessä, enkä todellakan ole ylpeä ajatuksistani hakea seksiä muualta, mutta kaipaisin jotain muutakin kuin pikapanoa pari-kolme kertaa kuussa :/
t.8
On tärkeää, exän kanssa joutui tyytymään vähään. Nykyinen mies on ihanan taitava.
Jälkeenpäin on helppo nähdä, että hänen autistisuutensa sängyssä heijasteli laajemminkin hänen elämänhistoriaansa ja suuria ongelmiaan. Sanoisin, että tämän ketjun kirjoittajienkaan ei kannata jäädä odottelemaan, että joku ongelmakimppu pääsee sinuiksi itsensä kanssa. Minun ex-ongelmakimpulleni se ei ole kaikesta päätellen tapahtunut vieläkään, vaikka aikaa on kulunut jo pitkälti toistakymmentä vuotta.
Oman mieheni kanssa on ollut pelin henki ihan toinen alusta saakka.
Miehen kyvykkyys on tottakai tärkeää - niinkuin naisenkin! Meillä on myös toisinaan se "ongelma" että mies meinaa tulla samantien kun on sisään päässyt, mutta toisaalta - olen itsekin huippunopea saamaan, joten pystyn saamaan jokatapauksessa aina ennen miestäni ja molemmat ovat tyydytettyjä vaikka homma ei kauaa kestäisikään. Itse asiassa, mikäs sen vaivattomampaa kuin nopea, mutta tyydyttävä seksi:) Pitkän eron jälkeen mies on tosi herkillä, muuten voi joskus akti kestää melkein tunninkin, mikä saattaa jo olla puuduttavaakin:)
Miehelleni tuntuu olevan ensiarvoisen tärkeää se, että minä saan orgasmin, kai se vahvistaa hänen itsetuntoaan ja saa tuntemaan itsensä taitavaksi. Näin ollen miestäni ei haittaa vaikka joskus pitkän eron jälkeen joutuu pidättelemään ja jarruttelemaan, jotta minä saisin ensin. Joskus harvoin "pakotan" mieheni tulemaan ennen itseäni tekemällä temppuja joita mieheni ei pysty vastustamaan, koska välillä tuntuu että pitäähän hänenkin saada joskus vaan "panna menemään" varomatta laukeamistaan. Kuitenkin tällaisina kertoina hän aina alkaa lämmitellä uudestaan hetken päästä, koska haluaa minunkin saavan. Toisella kertaa se ei kuitenkaan ole "sama asia", eikä seisokkikaan ihan niin kivikova kuin ensimmäisellä. Ja tällaisina kertoina olenkin jo alkuun päättänyt etten tällä kertaa tarvitse orgasmia - en siis ole ollut itse yhtä halukas kuin mieheni, vaan olen päättänyt vain antaa itseni hänelle, kun hän kerran minua kovasti haluaa.
Joka tapauksessa, orgasmin saaminen ei todellakaan onnistu vain miehen tekemisillä, vaan oma mieli pitää olla mukana vahvasti. Jos päätän haluavani orgasmin, saan sen myös, mutta en ilman omaa panostustani ja vain "antautumalla miehen vietäväksi".
Saan siis orgasmit yleensä yhdynnässä ja parissa vakiasennossa, paitsi sooloseksissä tietty muilla tavoin:) Itse asiassa silloinkin kun hoidan homman omin käsin, tarvitsen voimakkaan stimuluksen emättimeen ja G-pisteelle. Tästä syystä yhdessä sekstaillessamme mieheni antaa suuseksiä lähinnä lämmittelymielessä tai omaksi ilokseen. Olenkin sanonut ettei minua kannata sillä tavoin yrittää saada laukeamaan:) Ainoastaan kaalimato on riittävän voimakas stimulaattori klitorisorgasmiin minulle; miehellä voisi paikat puutua jos samanlaista värinää yrittäisi käsillään tahi kielellään saada aikaiseksi! Näin on ollut aina ja kaikkien miesteni kanssa. Mieheni kyllä saa minulta suuseksiä toisinaan ihan loppuunkin asti esimerkiksi suihkussa, ja muutenkin se on kiva lämmittelypuuha omaankin kostumiseen:P
Meillä seksi menee melko totuttuja polkuja pitkin (usein makuuhuoneessa tai suihkussa, joskus sohvalla tai ruokapöytää vasten, muutamat tutut asentovariaatiot), mutta välillä lähinnä mies yllättää erikoisen rohkeilla vedoilla, esim. juuri pitkän eron jälkeen (olemme miehen työn takia usein erossa viikon ja välillä useitakin, tällä hetkellä eroa tulee yli pari kuukautta). Olemme melko tyytyväisiä seksielämäämme, tosin välillä minusta tuntuu että mieheni voisi harrastaa päivittäin, kun itselleni riittää muutama kerta viikossa. Toisaalta, en voinut olla huomaamatta pienen pientä innokkuuden hiipumista (ja kestävyyden lisääntymistä) lasta tehdessämme, jolloin olin jo etukäteen ilmoittanut miehelleni että kyseinen viikko on varattu vauvantekoon, ja jolloin seksiä tosiaan harrastettiin joka päivä ja joinain päivinä useaankin otteeseen:) Eli ei hänkään sellaista menoa jatkuvasti jaksaisi, vaikka välillä niin kuvittelenkin!
Uskon kuitenkin, että pääsyy tyytyväisyyteemme (päivittäisten rakkauden osoituksien, hellyyden ja yhteenkuuluvuuden tunteen lisäksi) on se, että kumpikin kokee seksielämän TYYDYTTÄVÄKSI. Sanotaan ettei orgasmin ole niin väliä, että seksi voi olla tyydyttävää ilmankin, mutta itselleni nimenomaan orgasmi on se, joka purkaa paineita ja stressiä, rentouttaa ihanasti koko kropan ja tekee sen ihanan raukean olon seksin jälkeen, kaikista hienointa on saada orgasmi yhtäaikaa rakastettunsa kanssa!
Jokainen voi ja jokaisen myös pitää itse vaikuttaa orgasmin saamiseensa, eikä se voi olla täysin kumppanin taidoista kiinni. Toki kannattaa kertoa mistä tykkää ja opettaa kumppania, mutta ei sekään ole kivaa jos aina sekstailu menee oppitunniksi. Kannattaa vahvistaa lantionpohjan lihaksistoa, itselläni ainakin ne ovat erittäin hyvässä kunnossa ja nytkin raskaana ollessani pyrin reenaamaan niitä jo etukäteen ja tottakai tarkoitus on jatkaa heti synnytyksen jälkeen. Monilla naisilla epätyydyttävän seksielämän syy on HEIKOT LANTIONPOHJAN LIHAKSET!!! G-pistekin stimuloituu paljon paremmin, kun emätin on tiukka ja kun pystyy aktivoimaan lantionpohjan lihaksia seksin aikana!
Itse käytän tällä hetkellä apuna emätinsukkulaa, jonka sisälle saa laittaa pieniä punnuksia, korkeimmillaan 50g, koska ilman lisäpainoa harjoittelusta ei tunnu olevan riittävää hyötyä, kun lihaksisto on jo valmiiksi hyvässä kunnossa. Synnytyksen jälkeen voin vaihtaa sukkulan suurempaan (setissä on kahta eri kokoa) ja vähentää punnuksien määrää, kunnes taas pystyn pitämään sisälläni kapeampaa ja maksimipainoilla täytettyä sukkulaa:)
Mutta: Myös miehiä auttaisi lantionpohjan lihasten reenaaminen! Vahva lantionpohja auttaa nimenomaan kestävyydessä! Tätä vain niin säälittävän harvat tiedostavat tai haluavat tiedostaa. Miehelle voisi vinkata, että aloittaa harjoittelun. Lantionpohjan lihasten harjoittelun
voi aloittaa vaikka yhteisestä päätöksestä kumppanin kanssa. Itse harjoituksethan on huomaamattomia, joita voi tehdä missä tahansa ja milloin tahansa! Olen fysioterapeutti ammatiltani ja tässä ehkä vähän ammatinkin puolesta innostus hiipii mukaan, mutta ihan oikeasti; se olisi pieni asia, jota kannattaisi kokeilla - sekä miesten että naisten, joilla on epätyydyttävä seksielämä. Niillä harjoituksilla kun saa tuloksiakin suhteellisen nopeasti!
Ei muuta kun parempaa seksielämää kaikille :):)
Niin siis jos pointti jäi tuossa tekstipaljoudessa huomaamatta, niin uskon että nimenomaan orgasmissa on se tyytyväisyyden avain. Ihan vaan sen takia, että miehille se tuntuu riittävän, mutta usein naiset haluaisivat kaikenlaisia lisämausteita seksiin. Ja usein silloin on kyseessä se, ettei nainen saa orgasmia riittävän usein / koskaan ja etsii siksi niitä lisämausteita. Monelle miehelle voi olla kuitenkin vaikeaa heittäytyä Don Juaniksi - niinpä nainen voi myös etsiä itsestään "parannetavia" osa-alueita. Kuten nyt vaikkapa se lantionpohjan lihasten reenaaminen. Ja mielikuvituksen kehittäminen vilkkaammaksi;)
Itsellämme ainakin on niin, että koen seksielämäni niin tyydyttäväksi etten kaipaa mitään ihmeellisiä temppuja. Jos en saisi orgasmia helposti, kaipaisin varmasti vaikka mitä juttuja enkä olisi tyytyväinen seksielämäämme.
Hyvä se on olla tyytyväinen, kun on hyvä seksielämä.
Minulla on lantionpohjanlihakset kunnossa, on intoa, halua ja taitoa, mutta jos mies on mikä on, ei auta vaikka mitä tekisin..
...miehestäsi on tullut "se mikä on"? Vai onko ollut sellainen aina? Ja jos on, niin miten ihmeessä olet häneen retkahtanut? Jos hän alkuaikoina on ollut jotain muuta, niin hän voi olla sitä uudestaankin!!! Intohimo tottakai aina laantuu pitkässä suhteessa ym, ym, mutta jos teillä joskus on lakanoiden välissä tapahtunut hommat eri tavalla, niin miksei siihen voisi palata? Vai onko se vaan mieheen iskeneestä haluttomuudesta kiinni? Tokihan miehillä vanhemmiten libido heikkenee, kun taas naisilla päinvastoin kasvaa, se tulee aina olemaan pieni ongelma sukupuolten välillä... Mutta miehellesi pitäisi saada asian vakavuus selväksi, vaikka sitten erolla "uhkaamalla" jos ei muuta. Yhdessä näistä ongelmista voi ainoastaan selvitä, yhdessä yrittämällä ja puhumalla ja toista arvostamalla.
Onneksi meillä on niin päin, että mies on "ylihalukas" ja itse olen välillä varsin halutonkin (poislukien nyt raskaana, jolloin haluaisi koko ajan), koska siinä on sitten varaa tasoittua, kun miehellä halut iän myötä luultavasti hieman vähentyvät ja itselläni luultavasti lisääntyvät:) Olemme kolmekymppisiä...
Minä olin jopa valmis eroamaan sen vuoksi, että mies ei todellakaan halunnut/kyennyt näyttämään himoaan-halujaan-ottamaan minun halujani huomioon.
Päädyin sitten kuitenkin pettämään miestäni. Ja kertomaan sen hänelle. Ja myös sen, miksi petin. Ja miksi minulle oli täysin samantekevää enää, jos hän nyt haluaisi erota.
Tulos oli täysin toisenlainen - mies myönsi laiminlyöneensä minua ja lupasi muuttua, jos vain jään. Jäin, vaikken oikein uskonut, että hän on tosissaan.
Näistä ajoista on kulunut pari vuotta. Puhumme paljon ja mies suree usein, että antoi vuosien vieriä ennenkuin "uskalsi" avautua minulle. Miehenä.