Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

195 euroa lapsen talvihaalarista, WTF?

Vierailija
14.08.2010 |

Kuka maksaa tämmöisiä hintoja? Onko mitään järkeä?

http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=3083

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tienaa sen verran, että maksaa kaikki kodin laskut ja mä saan palkalleni tehdä mitä haluan. 2 autoa, omakotitalo ja mökki velaton, matkustetaan sen verran mitä halutaan.

Mä voin ihan suosiolla ostaa Lindexiltä tai sitten molo-haalarin, jos siitä tykkään ja nykyään lapsetkin tykkää. Kiva ettei heille ole tullut mitään merkki-merkki-merkki juttua, vielä.

Mulle on ihan sama mitä kukin päällänsä pitää. Ihmettelen välillä kovasti, jotka haluavat aina ostaa halvimman mahdollisen, tai kierrättää kavereitten kanssa niin että itse saa vikana ja ilmaiseksi, mutta jos sekin jonkun tekee iloiseksi, antaa mennä vaan.

Sen olen itse huomannut todella monta kertaa että laatu maksaa haalareissa. PK-seudulla sää voi olla tänään pakkasta ja huomenna loskaa ja haalarin pitää kestää menoa syksystä kevääseen. Halvimpia malleja en ole ikinä ostanutkaan, mutta mitä olen ostanut, siihen olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
102/105 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millekään lähiö(marketti)mammojen penskoille, jotka laahustaa korkeintaan päiväkodista Mäkkäriin. Siinä on hiukan erilaiset hengittävyys- ja liikkuvuusominaisuudet kuin perusremussa vai mitä ciraffeja ne onkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itketään kun kirppiksellä juntit nakkelee niskojaan kun pyydän molostani käytettynä 100€.

No, toivotaan, että itsetunto kohoaa molosi ansiosta :)

Vierailija
104/105 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa 195 euroa vaan viitisenkymppiä vähemmän. Tolla viidelläkympillä lisää saa sitten haalarin, jolla voi vaikka vuorikiipeillä, jos siltä tuntuu.

Ja mun itsetuntoni ei ole minkäänmoisesta molosta kiinni, mutta junttius on ihan sikaärsyttävää.

Vierailija
105/105 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen toi molo mulkku sitä paitsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme