Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

195 euroa lapsen talvihaalarista, WTF?

Vierailija
14.08.2010 |

Kuka maksaa tämmöisiä hintoja? Onko mitään järkeä?

http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=3083

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ostaa vaikka 500 euron haalarin, mutta älkää jumalauta alkako täällä haukkumaan muiden vaatteita markettiräteiksi. hävetkää oikeasti. ettekö tajua, että aika pian lapsenne oppii tuon asenteen ja kulkee nokka pystyssä. seuraus: joko hänestä tulee kiusaaja tai sitten häntä kiusataan. onnitelkaa siinä vaiheessa molo-äidit itseänne!!!

Vierailija
82/105 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu pitämään kalliista haalarista ja on varaa ostaa se, niin miksi ei...Itse ostan sitäå, mikä miellyttää; yleensä ihan suht edullisia. Jos ihastun johonkin vaatteeseen, niin sitten ostan sen. Joillekin on vaikeaa tajuta, että kaikki eivät ole kotiäitejä tai pienituloisen kanssa kimpassa olevua. Jollekin se 150-200 e haalarista on yks ja hailee. Jollekin kotiäidille 30 e tekee tiukempaa. Uskokaa nyt, että on myös hyvätuloisia ihmisiä, jotka tienaavat rahansa itse ja saavat käyttää ne miten huvittaa. Jonkun kuukausibudjetissa 200 e on ihan ylimääräistä rahaa... Jos kaksi erik. lääkäriä tienaa 10-12 tonnia kuukaudessa, ni onhan se rahatilanne erilainen kuin postinkantaja-laitosapulainen-perheissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Jos sattuu pitämään kalliista haalarista ja on varaa ostaa se, niin miksi ei...Itse ostan sitäå, mikä miellyttää; yleensä ihan suht edullisia. Jos ihastun johonkin vaatteeseen, niin sitten ostan sen. Joillekin on vaikeaa tajuta, että kaikki eivät ole kotiäitejä tai pienituloisen kanssa kimpassa olevua. Jollekin se 150-200 e haalarista on yks ja hailee. Jollekin kotiäidille 30 e tekee tiukempaa. Uskokaa nyt, että on myös hyvätuloisia ihmisiä, jotka tienaavat rahansa itse ja saavat käyttää ne miten huvittaa. Jonkun kuukausibudjetissa 200 e on ihan ylimääräistä rahaa... Jos kaksi erik. lääkäriä tienaa 10-12 tonnia kuukaudessa, ni onhan se rahatilanne erilainen kuin postinkantaja-laitosapulainen-perheissä.

Joo joo joo. Mutta kun kukaan ei tunnu pystyvän vastaamaan kysymykseen millä tavoin se 200 euron haalari on ylivertainen ominaisuuksiltaan. Mitä järkeä on sijoittaa noin iso summa johonkin haalariin, joka on käytössä lyhyen hetken...

Vierailija
84/105 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpasi kyllä lapselleen ihan perus reimat.

Vierailija
85/105 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kallis. En kyllä olisi arvannut yli 100 euron haalariksi, jos olisi pitänyt arvata. Näyttää ihan perusmarkethaalarille. Kestävä kyllä varmaan on, jos tuonhintainen kerran.

Vierailija
86/105 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukkaisiin vaatteisiin juuri sen vuoksi, että rahasta on puutetta.

JUUUUURI NÄIN :))!!Itse maksan mielelläni Ticketin haalarista 80-140 euroa,jotta a)voin hyvillä mielin olla pakkasella/räntkelillä töissä lapseni ollessa päivähoidossa,eikä tarvitse miettiä meneekö pakkanen/vesi lapseni luihin ja ytimiin (laaduissa kun on ihan oikeasti eroa), b)voin käyttää haalaria pidempään (laatu=pidempi-ikäinen)...ei tod ole varaa ostaa aina uusia,heti kun menee rikki tai totean ettei haalari suojaakaan lasta c)koska tiedän saavani huutiksessa

laatuhaalarista suurimman osan takaisin (ja saan ostaa jälleen uuden laadukkaan haalarin :)) ja d)koska esim Ticketin tai Mini a Turen haalarit vain ovat paljon kauniipia kuin esim lassie-haalarit.Myönnän kyllä olevani perso kauniille lastenvaatteille.Täytyy kuitenkin tunnustaa että on tuo 195e kyllä huikean paljon :/

Vierailija
87/105 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan nimenomaan päiväkotiin nuo ticketin haalarit.Siellä ulkoillaan kahdesti päivällä ja en kyllä halua että lapseni joutuu toisella kerralla pukemaan märät rytkyt niskaansa,kun eivät ole kerenneet kuivumaan ekan reissun jäljiltä.Söpistelyvaatteet on sitten karvakauluksineen ihan erikseen ;).

Vierailija
88/105 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUUUUURI NÄIN :))!!Itse maksan mielelläni Ticketin haalarista 80-140 euroa,jotta a)voin hyvillä mielin olla pakkasella/räntkelillä töissä lapseni ollessa päivähoidossa,eikä tarvitse miettiä meneekö pakkanen/vesi lapseni luihin ja ytimiin (laaduissa kun on ihan oikeasti eroa), b)voin käyttää haalaria pidempään (laatu=pidempi-ikäinen)...ei tod ole varaa ostaa aina uusia,heti kun menee rikki tai totean ettei haalari suojaakaan lasta c)koska tiedän saavani huutiksessa

laatuhaalarista suurimman osan takaisin (ja saan ostaa jälleen uuden laadukkaan haalarin :)) ja d)koska esim Ticketin tai Mini a Turen haalarit vain ovat paljon kauniipia kuin esim lassie-haalarit.Myönnän kyllä olevani perso kauniille lastenvaatteille.Täytyy kuitenkin tunnustaa että on tuo 195e kyllä huikean paljon :/

Ap tässä. Mä olen myös tarkka lastenvaatteiden ulkonäöstä. Merkkiuskollinen en kuitenkaan ole. Hinta-laatu-ulkonäkö, punnitsen niitä kaikkia kolmea yhdessä. Mun kokemuksien mukaan 100 eurolla (usein halvemmallakin, kun alesta ostaa) saa oikein kauniin, laadukkaan haalarin lapselle. Mun ihmetys on vain ja ainoastaan se, että miten 195 euron haalari eroaa ominaisuuksiltaan puolta halvemmasta versiosta. Onko se jollain mittarilla puolet parempi?

Vierailija
89/105 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse kiusata lasta jollain älyttömillä kurahousuilla.

Vierailija
90/105 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon duunariperheenäiti ja tasan mun lapset kulkee moloissa, burberryissä, dioreissa, ticketeissä ym.

se on vähön siitä kiinni mihin sen rahansa haluaa pistää ;) ottaa päähän kanssa tämä nykyinen: kaikki vaatteet pitää olla kirpparilta, huutiksesta ym. mikään ei saa maksaa mitään, muuten on jotenkin outo.

Vierailija
91/105 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja reima on mun mielestä aika junttia..:)

Vierailija
92/105 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

195e arvoisen haalarin ostamisessa on enempää järkeä kuin ostaa 4 henkiselle perheelle taloa 5:llä makkarilla ja arkiolkkarilla ja sisäuima-altaalla jne. Pärjäähän sen kokoinen perhe asunnossa jossa 2 makkaria...

Kyse ei olekaan järjestä vaan siitä mikä on kivaa. Jos on varaa laittakoon jokainen rahansa mihin lystää, miten se meiltä muilta on pois.

Olen myös huomannut että moni haukkuu kalliit merkit ihan lyttyyn, mutta saman haalarin ollessa alessa, ostavat sen innosta kiljuen. Aika jännää... Muutama kuukausi aikaisemmin moitittiin järjettömyydeksi ja vaadittiin perustelemaan miksi se 195e haalari on parempi kuin 70e haalari mutta kun alet tulee, sillä hyllyllä ollaan innoissaan kaivautumassa että saadaan kunnon haalari... =)

Vierailija
93/105 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

195e arvoisen haalarin ostamisessa on enempää järkeä kuin ostaa 4 henkiselle perheelle taloa 5:llä makkarilla ja arkiolkkarilla ja sisäuima-altaalla jne. Pärjäähän sen kokoinen perhe asunnossa jossa 2 makkaria...

Kyse ei olekaan järjestä vaan siitä mikä on kivaa. Jos on varaa laittakoon jokainen rahansa mihin lystää, miten se meiltä muilta on pois.

Olen myös huomannut että moni haukkuu kalliit merkit ihan lyttyyn, mutta saman haalarin ollessa alessa, ostavat sen innosta kiljuen. Aika jännää... Muutama kuukausi aikaisemmin moitittiin järjettömyydeksi ja vaadittiin perustelemaan miksi se 195e haalari on parempi kuin 70e haalari mutta kun alet tulee, sillä hyllyllä ollaan innoissaan kaivautumassa että saadaan kunnon haalari... =)

juuri näin :)

Vierailija
94/105 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua vielä yhtään mitään vielä noista moloista,ticketeistä ym. Olen ehtinyt perehtymään vain reimaan,lassieen ja jonathaniin.Ja koska itselläni se ostaminen on myös rahasta kiinni niin reimaa ei ole meidän perheessää näkynyt koska en ole löytänyt siitä mitään hienompaa kuin puolet halvemmasta jonathanista...

Ja voin myös käsi sydämmellä sanoa että alestakaan en ostanut reiman pukua/ja koska se jonathan on alessakin halvempi.

Ja villi veikkaus on että näissä kalliissa puvuissa ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin "halpis" puvuissakaan ne ovat vaan toisten mielestä nätimmän näköisiä...

Vierailija
95/105 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 130 € siitä pakollisesti reimatecistahan on niin vähän.

Vierailija
96/105 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti oli että oksettava teletappipuku :DD

Tuohan on makukysymys että minkätyyppisestä ja näköisestä haalarista tykkää :)

En mäkään tuosta haalarista tykkää, mutta jos tykkäisin niin voisin maksaa siitä parisataakin.

Vierailija
97/105 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä lassie-teciä, minusta laatu on hyvä. Lapsukaiseni ovat saaneet tähän mennessä kaikki haalarit (vertailailupohjana reimatecistä henkka-maukkaan) polvista rikki viimeistään helmikuuhun mennessä, ja lassie-tec on kestänyt pisimpään.

Ostan yleensä haalarit alesta, tunnustan. Ja ostan kalliimman merkin, jos hinta ja laatu alen jälkeen on kohdallaan.

No ollaan juuri se 11-13 t€ /kk tienaava lääkäriperhe, ja edelleen ei tule mieleenkään laittaa hirveästi rahaa tavaraan jonka käyttöikä on yht max 10 kk. Lasten pitää olla kuivia, tottakai, mutta sen ominaisuuden saa alle 140 eurolla.

Töissähän tämä menee niin, että hoitajat ostaa reimateccejä ja moloja, ja vauhkoaa näistä. Kollegoilla en ole huomannut samanlaista merkkifanatismia, vaikka tosin poikkeuksiakin taitaa olla joukossa.

Kukin ostaa mitä haluaa, ja haluamallaan summalla. En kuitenkaan tämän perusteella lähtisi kovin suuria johtopäätöksiä tekemään laadusta, älykkyydestä tai koulutustasosta. Hyvähän se on että laadukkaita haalareita riittää huuto.nettiinkin.

Vierailija
98/105 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tuo kyseinen haalarihan on suunnattu etenkin aktiiviliikkujille, laskettelijoille ym. eikä millekään takapihan taaperoille kurapäikkäriin.

Vierailija
99/105 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 9 vuoden ja kolmen lapsen kanssa ehtinyt sijoittaa jos jonkun satasen lasten haalareihin, todella, todella kalliisiinkin.

Pikkulapsillahan ne meni niin, että pystyi myymään uudenveroisena edelleen. Tosin sitä väittämää, että käytetystä saisi huuto.netissä enemmän kuin uudesta en noin pääsääntöisesti allekirjoita, tosin itse en harrastakaan muodikasta lastenvaatebloggausta: "Niklaksella on tässä yllään Ralph Laurenin T-paita ja Timberlandin housut sekä Molon takki. Kalsarit on Lindexistä, mutta onneksi ne ei näy" eikä mammat kuolaa meidän "Niklaksen" vaatteita odottaen, että ne tulevat huuto.netiin myyntiin.

Mutta joo, olen itsekin ostanut tosi kallita ulkovaatteita lapsille, mm. viime talvena Ticket to Heaven puvun, jonka päiväkodin tädit lyttäsivät, koska se oli hankala lapsen pukea päälle jne. Eikä se nyt niiiin kestävä ollut, kyllä siinä löytyy käytön jälkiä enkä tatusti saa siitä yli satasta huutiksessa - tai en kehtaa edes pyytää.

MUTTA, viime talvena löysin H&M:n talvivaatteet! Yksiväristä, kaunista, käytännöllistä, kestävää.

Olen melkoisen varma, että meidän talvivaatetäydennykset tapahtuvat tänä vuonna H&M:ssa.

Sinänsä mulle on aivan sama, mihin joku rahansa käyttää. Sellaista "tässä on meidän Nöpön 8. talvipuku, oli ihan pakko ostaa kun oli niiiiiiin syötävän söpö" en vaan jotenkin tajua. Että mitä liikkuu ihmisen päässä, joka kokee lapsen tarvitsevan 8 talvipukua :)

Vierailija
100/105 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteiden kanssa on monella mennyt ihan överiksi! Liekö syynä se, että nyky-äidit eivät osaa arvioida kankaita ja materiaaleja? Vai onko kyseessä epävarmuus?. Välillä meinaan itsekin ostaa jonkin kalliimman. Sitten taas palaan maanpinnalle ja huomaan että hyvää markkinointiahan se vain on, ja otan sen laadukkaimman edullisen. Eihän sen haalarin valmistus voi maksaa 190 euroa, kuluttajaa vedätetään. Tyhmimmät maksavat, minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän