Kerrostaloon ilmestynyt koira joka haukkuu ja jonka karvaa on tupoittain rapussa ja hississä
Eteismatot tuppoja täynnä, matot täytyy lähinnä kiertää jos ei halua karvoja kotiin. Siivooja kun käy niin illalla on jo sama tilanne. Onko oikeasti ihan normaalia ja ok? Miten koirasta voi lähteä niin paljon karvaa jos se vaan kävelee hissiin?
Kommentit (22)
Et varmaan pysty liikkumaan ulkona olleenkaan jos koirankarvakin pitää kiertää ettei tartu kenkiin. Tsemppiä hei, tarvitset sitä todella.
Sitä vaan että voiko tuo olla ok? Miten koirasta voi lähteä noin paljon karvaa? Eikö omistajan pitäisi siivota? Eihän asukkaat voi muillakaan tavoilla sotkea rappua, normaalit pienet hiekanmurut on eri asia. Uusi ilmiö mulle niin siksi ihmettelen.
Ap taitaa olla kerrostalokyttääjä, saatko siitä päivän kiksit?
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan pysty liikkumaan ulkona olleenkaan jos koirankarvakin pitää kiertää ettei tartu kenkiin. Tsemppiä hei, tarvitset sitä todella.
Yksittäiset karvat on vähän eri asia kuin nyrkin kokoiset tupot. En todella halua sellaisia kengänpohjiini. En ole ulkona sellaisiin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ne koirankarvat tarttuu mukaan vähän eri tavalla siitä kuramatosta kuin ulkotiloista. Älä esitä vammaista.
Ap, kannattaa olla yhteydessä isännöitsijään. Tuo ei todellakaan ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Haha ei paljon kyttäämistä vaadi tämä. Isommmat kiksit saisin siististä rapusta ja karvattomista matoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäiset karvat on vähän eri asia kuin nyrkin kokoiset tupot. En todella halua sellaisia kengänpohjiini. En ole ulkona sellaisiin törmännyt.
Ulkona on kaduilla paskaa, tupakantumppeja, purkkaa, sylkeä, nuuskatyynyjä, oksennusta ja sitten itkettää koirankarvat matolla. Onneksi et ole minun naapurini, tuollaisia nillittäviä nynnyjä ei kukaan jaksa. Todennäköisesti saat turpaasi jos menet itkemään tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, vihaan noita rakkeja.
Tunne on samanlainen sinua kohtaan.
Koiran pitäminen kerrostalossa on eläinrääkkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha ei paljon kyttäämistä vaadi tämä. Isommmat kiksit saisin siististä rapusta ja karvattomista matoista.
Sairaus se on tuokin mikä sinulla on.
Ja ihan vilpittömästi kiinnostaisi tietää koiranomistajilta, että variseeko sitä karvaa tosiaan noin paljon vai hierooko koira itteään niihin mattoihin vai mitä ihmettä? Kun tuntuu aivan käsittämättömältä se karvan määrä.
Tässä ketjussa taas näkee koiranomistajien keskimääräisen älykkyyosamäärän.
Meillä joku koira ulvoo lähes päivittäin ilmeisesti ikäväänsä/yksinoloa. Noita karvatuppojakin on aina joskus näkynyt, mutta joko kyseinen koira omistajineen on häipynyt talosta tai sitten se karvanlähtöaika on loppu. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että jos sotkee rappukäytävässä "normaalia" enemmän, niin kyllä sitä voisi ihminen itse käydä siivoamassa sotkunsa pois eikä jättää siivoojan tehtäväksi. Ihan sama onko se sotku sitten omaa oksennusta, lapsen pissavahinko, järjetön kasa koirankarvaa vai hajonneen biopussin sisältö. Sen verran voisi kunnioittaa muita asukkaita, kun kerran rappu on yhteinen.
Olisiko muutkin sotkut siis rapussa ok? Entä jos mulla hajoaa bioroskis sinne matolle? Kahvinporoja, ruoantähteitä jne. Oho, taas hajosi kostunut pussinpohja. Jätänkö vaan siivoamatta kun on sitä paskaa ulkonakin? Vai miten tämä menee?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa taas näkee koiranomistajien keskimääräisen älykkyyosamäärän.
Samoin näiden koirien vihaajien, he vihaavat kaikkea, jopa itseään.
Koiraparka.Miksi omistaja ei harjaa irtokarvaa pois.Tuntuu varmaan koirastakin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä joku koira ulvoo lähes päivittäin ilmeisesti ikäväänsä/yksinoloa. Noita karvatuppojakin on aina joskus näkynyt, mutta joko kyseinen koira omistajineen on häipynyt talosta tai sitten se karvanlähtöaika on loppu. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että jos sotkee rappukäytävässä "normaalia" enemmän, niin kyllä sitä voisi ihminen itse käydä siivoamassa sotkunsa pois eikä jättää siivoojan tehtäväksi. Ihan sama onko se sotku sitten omaa oksennusta, lapsen pissavahinko, järjetön kasa koirankarvaa vai hajonneen biopussin sisältö. Sen verran voisi kunnioittaa muita asukkaita, kun kerran rappu on yhteinen.
Ja jotenkin voisin vielä käsittää kertaluontoisen tilanteen, että jää joku sotku siivoamatta, mutta meillä tilanne on nyt se, että matot on ehkä pari tuntia siistit siivoojaan käytyä ja kaikki muu aika matot on paksun karvan peitossa. Uusi normaali. Ja ymmärrän toki sen ettei omistaja edes voisi montaa kertaa päivässä imuroida rappua, mutta onko tuollainen rotu sitten kerrostaloon sopiva. Nyt sitten 3 kerrosta ihmisiä nauttii karvaisesta rapusta.
Entäs sitten?