Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusin Kauneus ja terveys -lehti.

Vierailija
14.08.2010 |

Inhottavan kovat arvot. Taitaa olla uusliberalisteja toimitus täynnä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi ja otsakkeet on houkuttelevia,mutta sisältä tyhjää täynnä, aina pettymys. Sama kuin Trendi.

Vierailija
2/6 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitäään luettavaa lehdessä, aivan turha lehti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä lailla kovat arvot? Olen ollut siinä luulossa että siinä on kaikkia terveys- ja hyvinvointijuttuja, esim. pehmeistä hoitomuodoista ja ravinnosta.

En kyllä itse lue enää sitäkään. Kun on muutaman vuoden naistenlehtiä lukenut, ei niistä kyllä enää löydä mitään uutta (tai sitten oon vaan tullut vanhaksi)

Vierailija
4/6 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa lueteltiin taas viidennentoista kerran ne toimituksen (tms) huipputuotteet. Niin monta kertaa luettu kuinka ihmeellistä on Elizabeth Ardein eight hour cream ja naamalle hyvää tekee Nivean perusvoide. Kerran oli pätkä kuinka eroon tunnekoukuista. Ei helkkari, jospa niistä pääsisikin eroon luetttuaan kahden sivun blaa-blaa artikkelin. Itse raijannut satasia ja kymmeniä kertoja terapiaan. Tyhjänpäiväinen lehti.

Vierailija
5/6 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään liikaa meikkijuttuja ja muuta hömppää.

Vierailija
6/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laski Kauneus ja Terveys- lehden taso. Uusimman lehden kannessa paistattelee salarakas, rattijuoppo, pahoinpitelijä rikollinen Martina Aitolehti. Tämä jos mikä, kertoo entisen tasokkaan lehden nykyisestä rappiotilasta. Tuo Aitolehden valkopesu menee jo liian pitkälle. Suomesta löytyy vaikka millä mitalla tasokkaampia urheilun ja kuntoilun saralla menestyneempiä julkisuuden henkilöitä kuin tämä turhista turhin tättähäärä.