Uusin Kauneus ja terveys -lehti.
Inhottavan kovat arvot. Taitaa olla uusliberalisteja toimitus täynnä...
Kommentit (6)
ei mitäään luettavaa lehdessä, aivan turha lehti!
millä lailla kovat arvot? Olen ollut siinä luulossa että siinä on kaikkia terveys- ja hyvinvointijuttuja, esim. pehmeistä hoitomuodoista ja ravinnosta.
En kyllä itse lue enää sitäkään. Kun on muutaman vuoden naistenlehtiä lukenut, ei niistä kyllä enää löydä mitään uutta (tai sitten oon vaan tullut vanhaksi)
jossa lueteltiin taas viidennentoista kerran ne toimituksen (tms) huipputuotteet. Niin monta kertaa luettu kuinka ihmeellistä on Elizabeth Ardein eight hour cream ja naamalle hyvää tekee Nivean perusvoide. Kerran oli pätkä kuinka eroon tunnekoukuista. Ei helkkari, jospa niistä pääsisikin eroon luetttuaan kahden sivun blaa-blaa artikkelin. Itse raijannut satasia ja kymmeniä kertoja terapiaan. Tyhjänpäiväinen lehti.
nykyään liikaa meikkijuttuja ja muuta hömppää.
Kyllä laski Kauneus ja Terveys- lehden taso. Uusimman lehden kannessa paistattelee salarakas, rattijuoppo, pahoinpitelijä rikollinen Martina Aitolehti. Tämä jos mikä, kertoo entisen tasokkaan lehden nykyisestä rappiotilasta. Tuo Aitolehden valkopesu menee jo liian pitkälle. Suomesta löytyy vaikka millä mitalla tasokkaampia urheilun ja kuntoilun saralla menestyneempiä julkisuuden henkilöitä kuin tämä turhista turhin tättähäärä.
Kansi ja otsakkeet on houkuttelevia,mutta sisältä tyhjää täynnä, aina pettymys. Sama kuin Trendi.