Lohdutin ystävääni ja petin miestäni ov
Olemme olleet ystäviä 8 vuotiaasta asti ja kerran teininä (15v) kokeilimme humalassa lesboseksiä, se oli ihanaa tuolloin meillä kummallakaan ei ollut vielä kokemusta miehistä. Emme katuneet sitä mutta se jäi kuitenkin siihen yhteen kertaan. Nyt tapahtuneesta on kulunut 9 vuotta. Meillä kummallakin on lapsi ja mulla aviomies. Nyt ystäväni on eronnut avomiehestään joka on hänen lapsensa (7kk) isä. Eilen ystävä oli meillä kylässä, mun mies ja poika oli mummolassa, ystävä oli tosi surullinen koska ei olisi halunnut erota. Istuimme sohvalla ja mä lohdutin parasta ystävääni, sitten halasimme ja yhtäkkiä ystävä alkoikin suudella mua mä en vastustanut, vaatteet alkoivat vähentyä ja kohta olimmekin jo makkarissa sängyssä alasti ja harrastimme kiihkeästi lesboseksiä, se kesti kauan ja sen päätteeksi mä nukahdin ja aamulla kun heräsin yksin alastomana sängystä ja 3v poikani juoksi mua halaamaan ja sanoi moi äiti miksi sulla ei oo vaatteita, säikähdin ja ajattelin että ne ovat olohuoneessa mutta huomasin onnekseni että ystävä oli tuonut ne makkariin. Nyt mietin että mitä oikein pitäisi tehdä kerronko miehelle? Mä en olisi ikinä uskonut että voisin pettää rakasta miestäni ja vielä naisen kanssa. Mä olen ihan sekaisin ja musta vielä tuntuu että voisin uusia tekoni, kamalaa kertokaa mammat mitä oikein teen? Onko kellekkään muulle sattunut vastaavaa? Apua ja mun vielä nyt tekisi mieli lähteä ystäväni luo ja rakastella niin kuin eilen ja 9 vuotta sitten se tuntuu vaan niin ihanalta ei ei ei en mä voi tehdä sitä taas miehelleni. Apua mammat mun pää räjähtää!
Kommentit (17)
Ajatteli kait että olen pitänyt vain vähän omaa kivaa koska dildokin oli hänen tyynyllään (ONNEKSI POIKA EI SITÄ HUOMANNUT) AP
mulle on käynyt samalla lailla... mies ei ollut millänsäkään, koska toinen nainen ei ole miehelle uhka.
Ajatteli kait että olen pitänyt vain vähän omaa kivaa koska dildokin oli hänen tyynyllään (ONNEKSI POIKA EI SITÄ HUOMANNUT) AP
johan ootte mallikelpoinen perhe jos dildotkin on tyynyllä ja lasten näkysällä... taiat olla provo
ja jatka elämääsi. Näin kävi nyt, mutta jos haluat jatkaa perheesi kanssa niin älä ota tavaksi. Vaakalaudalla on liian paljon rikottavaa jo poikasikin tähden. Kertomalla kaadat vain pahan olon miehesi niskaan. Ole itsellesi armollinen, ihminen ei kykene aina täydellisyyteen.
ystävä oli tosi surullinen koska ei olisi halunnut erota. Istuimme sohvalla ja mä lohdutin parasta ystävääni, sitten halasimme ja yhtäkkiä ystävä alkoikin suudella mua mä en vastustanut, vaatteet alkoivat vähentyä ja kohta olimmekin jo makkarissa sängyssä alasti ja harrastimme kiihkeästi lesboseksiä, se kesti kauan ja sen päätteeksi mä nukahdin ja aamulla kun heräsin yksin alastomana sängystä ja 3v poikani juoksi mua halaamaan ja sanoi moi äiti miksi sulla ei oo vaatteita, säikähdin ja ajattelin että ne ovat olohuoneessa mutta huomasin onnekseni että ystävä oli tuonut ne makkariin.
Jos tyttö haluat vielä joskus toteuttaa unelmasi ja harrstaa kiihkeästi lesboseksiä, ja se kesti kauan, niin siitä vain. Ihan luonnollista että teininä samaa sukupuolta olevat kaveritkin saattaa kiinnostaa.
Jos haluat vain kirjoittaa meille tarinoita, tarvitset harjoitusta. Ei ollut kovin luonnollinen kuvaus sykähdyttävästä mutta väärästä rakastelusta.
Sait lesboseksiä ja se kesti kauan. Hmm... Näinhän minäkin sen kuvaisin...
Mutta pui ystäväsi kanssa tapahtunutta, että tiedätte kumpikin missä mennään
Jos tuo seksi oli jotain mitä ilman et voi elää, tiedät vastauksen itsekin.
Enkä uskaltanut soittaa ystävälleni. Seksi miehen kanssa oli jotenkin väkinäistä kun eiliset tapahtumat pyörivät päässäni, en saanut. Ei oikein tule uni silmään kun mietityttää, kaduttaa, himottaa, pelottaa. Mies nukkunut jo yhdestä asti mutta mä en vaan nukahda. AP
En ole kertonut miehelle enkä soittanut ystävälleni tai tavannut häntä. Äsken sain kuitenkin ystävältäni tekstarin jossa ehdotti että tulisin huomenna käymää tää on niin ristiriitaista mä en todellakaan tiedä mitä mä vastaisin toisaalta nolottaa kamalasti ja toisaalta taas tunnen jotain kiellettyä intohimoa ystävääni kohtaan ja pelkään että se tapahtuu taas. Mammat mitä mä vastaisin viestiin?
Kai joskus olette jutelleet mitä tapahtuisi jos toinen olisi toisen naisen/miehen/molempien/kimppa kanssa jne. Monet miehet vain kiihottuvat jos oma nainen olisi toisen naisen kanssa. Osa kiihottuu jopa siitä että oma nainen olisi toisen miehen kanssa. Jos siis tiedät että miehesi hyväksyisi tämän, kerrä ihmeessä hänelle - on varmaan mukava ylläri :) Mun mies tykkäisi.
Kai joskus olette jutelleet mitä tapahtuisi jos toinen olisi toisen naisen/miehen/molempien/kimppa kanssa jne. Monet miehet vain kiihottuvat jos oma nainen olisi toisen naisen kanssa. Osa kiihottuu jopa siitä että oma nainen olisi toisen miehen kanssa. Jos siis tiedät että miehesi hyväksyisi tämän, kerrä ihmeessä hänelle - on varmaan mukava ylläri :) Mun mies tykkäisi.
Mä pelkään että me tehdään se taas ei ei ei saa pettää ei. Mä en saa unta kun vaan kelailen sitä päässäni. AP
En ole kertonut miehelle enkä soittanut ystävälleni tai tavannut häntä. Äsken sain kuitenkin ystävältäni tekstarin jossa ehdotti että tulisin huomenna käymää tää on niin ristiriitaista mä en todellakaan tiedä mitä mä vastaisin toisaalta nolottaa kamalasti ja toisaalta taas tunnen jotain kiellettyä intohimoa ystävääni kohtaan ja pelkään että se tapahtuu taas. Mammat mitä mä vastaisin viestiin?
just.