Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras voittosi koskaan mistään? OV

Vierailija
12.08.2010 |

Voi olla rahaa, materiaa taikka vaikka matka jonnekin?

Kerro myös mistä voitit kyseisen palkinnon... :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rahaa, materiaa taikka vaikka matka jonnekin? Kerro myös mistä voitit kyseisen palkinnon... :)

11 500,- Ja toisella kertaa voitin kenosta 250,- siinä ne parhaimmat :)

Vierailija
2/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras voittoni elämässäni on mies, jonka olen lopultakin tavannut. Ihana ihana mies, jota kunnioitan ja rakastan vaatteet päällä ja ilman, sellaisena kuin hän on. Ja joka, hämmästyttävää kyllä, rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen! Tätä onnen tunnetta on mahdoton kuvailla sanoin!! :-)

Materian puolella en ole voittanut, mutta ystävättäreni voittaa usein, koska osallistuu kaiken maailman kilpailuihin, joissa ei ole ostopakkoa. Niitä löytyy netistä koottuina sivuistoina, jolloin ei tarvi kuin täyttää yhteystietonsa! Ystäväni on voittanut lukuisia viikonloppumatkoja Euroopassa ja erityisesti Englannissa, jossa hän aiemmin asui. Paras voitto oli 2 hengen matka Lontoosta Los Angelesiin, limusiini käyttöön, 5 tähden hotelli ja liput Oscar gaalaan (sinne osaan minne tavalliset ihmiset pääsevät)!! Ja mitä piti tehdä? Täyttää kilpailukuponki marketissa.

"Ei voi voittaa, jos ei pelaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden hengen matka Pariisiin viikoksi, radio-ohjelmasta voitin

Vierailija
4/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiarvonnasta. Niistä olen voittanut vaikka mitä.

Vierailija
5/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut kun n.960e, mutta oli iso raha kuitenkin silloin varsinkin kun olin kotihoidontuella kotona.

Vierailija
6/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitin ässä-arvasta 1000mk.

Myöskin lapseni voitin kahden hengen viikon matkan Espanjaan, jossain kaupassa olin kilpailukupongin täyttänyt, taisi olla jomman kumman iltapäivälehden järjestämä arvonta. Äidin kanssa saatiin sitten meille kiva loma :)

Eipä nyt aikuisiällä ole mistään voittoja oikein tullut...

Vierailija
7/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan voitettu PAFilta 1500e joulukuussa 2007(muistaakseni) ja 3000e alkuvuodesta 2010.

Noiden lisäksi olen PAFilta voittanut matkan Las Vegasiin 6/10. :)

Nyt tiedän, että ainakin yksi mamma mut tunnistaa... :D

Vierailija
8/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari isoa kylpypyyhettä ja 16e lotosta taitaa olla suurimmat voitot. Ja mä AINA osallistun kaikkiin mahdollisiin arvontoihin!

Vierailija
9/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 100handissä tuli suoraan 10- ässä värisuora, 1250e, Cash and Carryssä kassan läpi 960e, kotiutin silloin 1300e. No mutta onhan niitä takaisin päinkin pelattu. Vakiossa vähän yli 400e (kimppapeli). Pieniä voittoja, ei vielä miljoonia :D Huvittavin on kun Reginasta voitin kalsarit :)

Vierailija
10/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ois kyllä huvittavaa, jos postista tulisi pikkupöksyt ja lappu, jossa lukee jotain tyyliin: "Onnea paljon. Olette voittaneet Etupylly-kilpailumme pääpalkinnon. Voitto ohessa..." Mulle kanssa!!

Vierailija
11/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 mk lotosta. Avaimenperäkukkaro avointen ovien päivän arvonnassa. Paras on ehkä laatikko Tupla-patukoita juuri kun olin 2vko aiemmin aloittanut laihduttamaan :)

Vierailija
12/12 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mukava lisä kun kk tulot oli 400 e...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi