Kun on Jeesus sydämessä, ei tarvitse pelätä mitään uusia superbakteereja
Monet ihmiset nykyään elävät siinä uskossa että että kuolevat joskus 80-90-vuotiaina. Monet ajattelevat, että kyllä minä sitten vanhana voin sitten ajatella niitä uskonasioita kun on aikaa eikä ole enää mitään menetettävää. Totuus on, että viimeinen päiväsi voi olla tänään tai huomenna. Kuka tahansa voi jäädä vaikka auton alle milloin tahansa. Onko sinulla taivasasiat kunnossa? Onko Jeesus saanut armahtaa sinut synneistäsi?
Kommentit (46)
Siis kyllähän te uskovaiset tunnutte kanavoivan sataprosenttisella varmuudella ajatuksia suoraan Jeesuksen päästä.
On uskomatonta, miten jotkut hokevat absoluuttisena totuutena jonkun kirjan tai pappien paasaamaa "totuutta", ihan kuin se olisi jotenkin kaikkien tajuttava. Entäpä muut uskonnot? Kaikki muu absoluuttisen todistetusti roskaa, paitsi se sinun omaksumasi uskonto? Jos olisit syntynyt vaikka Intiassa, olisit luultavammin hindu, buddisti tai muslimi.
siinä ei paljon jeesustelut auta, kun tätä elämää pitää elää sen mukaan, mitä ympäristö vaatii.
Ja mitä on ne jeesustelijat, jotka ovatkin osoittautuneet pedofiileiksi tms. Munkin rippipappi hakkasi kännissä vaimonsa sairaalakuntoon. Ei paljon jeesus vaimoa auttanut!
siinä ei paljon jeesustelut auta, kun tätä elämää pitää elää sen mukaan, mitä ympäristö vaatii.
Ja mitä on ne jeesustelijat, jotka ovatkin osoittautuneet pedofiileiksi tms. Munkin rippipappi hakkasi kännissä vaimonsa sairaalakuntoon. Ei paljon jeesus vaimoa auttanut!
kun lukee näiden kiihkouskovaisten muiden kanssaeläjien pelottelua ja uhkailua että ovat itse enemmän pahasta kuin hyvästä. Itse kokisin kammottavana että yrittäisin käännyttää muita ihmisiä pelottelun keinoin.
Kyllähän krostinusko on miekalla ja voimalla suorittanut aika epäeettistä pakotuspolitiikkaa ympäri maapallon, surmaten siinä sivussa jumalansa nimeen miljoonittain ihmisiä.
Ne, jotka eivät mitään syntiä koe tehneensäkään tai koe tarpeelliseksi tunnustaa syntejään Jeesukselle, ovat edelleen katumattomuuden ja kadotuksen tilassa.
Jeesus pelastaa ne, jotka eivät ole enää itsensä varassa, jotka ovat ymmärtäneet, että vain Jeesus on ainoa pelastus ja toivo.
Nöyryys, rehellisyys ja katumus on tie Jeesuksen luo, sillä Jeesus on totuus, hänessä ei valheella ole mitään sijaa, valhe on aina Saatanasta lähtöisin.
Just noin Hitlerkin pääsi taivaaseen. Lopulta huomasi että voi vitalis, pieleen meni ja kadutti ihan... siis paljon. Sitä harmitti ihan oikeasti ja katolisena hartaana uskovaisena ja entisenä kuoripoikana(sic)joka koko elämänsä oli kirkon jäsen täytti täten taivaaseen pääsyn kriteerit helposti. Ei ole mitään järkisyytä tai kriteeriä miksi noin ei olisi voinut tapahtua.
Ei Jeesus mitään ristillä sovittanut kenenkään syntejä vaan se lopulta kirjoitettiin vaan siihen stooriin kun ne sai sen kiinni ja kurmutti ja sitten kukaan ei ollut huomaavinaan mitään not entirely unlike sillon kun Dallasissa Miss Ellie sairastui ja tilalle otettiin joku substituutti.
Oikea Jeesus olisi sanonut että not so fast buddy, kerrataas vielä että miksi muka jne.
hihhuli katosi takavasemmalle kun tuli kiusallisia kommentteja...
Ihminen loi Jumalan.
Heikot ja lahjattomat alistetaan ja pelotellaan.
Kun täällä ainoatakaan synnitöntä ei ole!
Eräs Jehovanainen laitteli mulle sellaista tekstiä, että huh! Saatanaa, Perkelettä vilisi tekstit. Syntiä, kadotusta ja ikuista kärventymistä. Mutta itse oli niin tuomitseva, ahdas ja kajahtanut, että oma lapsi teki suikkarin.
Kun maapallo oli liejun peitossa?
Nooan arkkiin?
Norsut ja kirahvit ja vesinokkaeläimet ja kengurut ja jääkarhut ja pingviinit ja...
Ja ennen kaikkea: miten se kävi hakemassa ne jääkarhut yms. ?
Ei tajua :)
Nooan arkkiin?
Norsut ja kirahvit ja vesinokkaeläimet ja kengurut ja jääkarhut ja pingviinit ja...
Ja ennen kaikkea: miten se kävi hakemassa ne jääkarhut yms. ?
Ei tajua :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4in
"Kovin hyvin eläinlajien lukumäärää ei tiedetä, mutta tyypillisesti arviot vaihtelevat välillä 3–30 miljoonaa."
Miettikää, miten edes tuo 3 miljoonaa ötökkää saatiin mahtumaan arkkiin. Veikkaan että siihen arkkiin ei saataisi edes korkeasaaren 150 eläintä ruokineen.
Mutta... usko pystyy mihin vaan.
maailman tilasta ja tulevaisuudesta.Yhtäkkiä vaan tajusin, että hei, mun eri tarvitse pelätä, Jumala pitää musta huolen.Tämä aloitus oli pakko avata, osui jotenkin niin, aivan uskomaton helpotuksen tunne tuli kun tajusin tuon.En jaksa nyt vastata noihin vihaisiin ja epäuskoisiin viesteihin, mutta rukoilen teidänkin puolestanne.
Sitä ei kukaan tiedä milloin on se henk. koht. viimeinen päivä.
maailman tilasta ja tulevaisuudesta.Yhtäkkiä vaan tajusin, että hei, mun eri tarvitse pelätä, Jumala pitää musta huolen.Tämä aloitus oli pakko avata, osui jotenkin niin, aivan uskomaton helpotuksen tunne tuli kun tajusin tuon.En jaksa nyt vastata noihin vihaisiin ja epäuskoisiin viesteihin, mutta rukoilen teidänkin puolestanne.
Mitenköhän se piti huolen Madeleine-raukasta?
ei olekaan, mutta jonkin toisen uskonnon jumala on olemassa. Kuinka sitten käy suomalaisten vääräuskoisten?
Todennäköisintä kuitenkin lienee, että kaikki uskonnot ovat ihmisten kehittämiä. Niillä yritetään lievittää kuoleman pelkoa. Toisaalta niillä halutaan myös hallita ja alistaa ihmisiä. Ihmiset tyytyvät köyhään ja kurjaan elämään, kun uskovat sen olevan Jumalan säätämää ja uskovat pääsevänsä kuoleman jälkeen paratiisiin.
on sitä tyypillistä uskovaisten pelottelu-uhkailua, oikein sudet lampaiden vaatteissa...
Totta. Valinta pitää tehdä jo tänään. Sitä ei kukaan tiedä milloin on se henk. koht. viimeinen päivä.
jos joku saa lohtua ajatuksesta, että tämä elämä ei ole lopullinen, niin miksi se pitää torpedoida? Itse en pidä uskontoa keskeisenä asiana elämässäni, mutta uskon Jeesuksen olleen oikeassa puhuessaan rakkaudesta ja pyyteettömyydestä ainoana tienä "pelastukseen", miten sen nyt sitten ymmärtääkin. Taivas olisi jo maan päällä jos Jeesuksen ohjeita noudatettaisiin. Ja uskon, että monille taivas todellakin on todellisuutta, tiesivät he sitä tai eivät. Samoin helvetti on maan päällä joillekin ihmisille ja johtuu muiden ihmisten itsekkyydestä ja rakkaudettomuudesta.
kun lukee näiden kiihkouskovaisten muiden kanssaeläjien pelottelua ja uhkailua että ovat itse enemmän pahasta kuin hyvästä. Itse kokisin kammottavana että yrittäisin käännyttää muita ihmisiä pelottelun keinoin.