en ole ikinä saanu orgasmia yhdynnässä
haluisin niin kovasti. olen ihan onneton asian takia. mieskin sano ettei nauti seksistä kun minä en nauti. taitaa jättää? miten saisin orkun?
Kommentit (11)
Minulla auttoi, kun rupesin ratsastamaan miehen päällä ja opettelin millä liikkeillä tulen. Sitten aloimme soveltaa sitä muissakin asennoissa. Ratsastusharjoituksia voi maustaa vaikka käsiraudoilla miehelle yms.
Jos saat niin käytä sitä apuna kun olette yhdynnässä.
mutta nekin jää jotenkin vajaaksi
-ap
En minäkään. Miehelleni se ei ole ongelma, koska kerroin sen heti alussa ja sanoin, ettei se haittaa. Olen aina korostanut nauttivani silti kovasti. Jos olet "onneton", ei ihmekään jos miehesi tuntee olevansa riittämätön.
Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että klitorisorgasmin kikkoja soveltamalla voisin joskus yhdynnässä ehkä tullakin.
orgasmia yhdynnässä enkä muullakaan tapaa. Seksi tuntuu kyllä hyvin kivalta mutta orgasmia ei vaan tule. Alussa 11v sitten stressasin asiasta, mutta minkäs teet. Olen kyllä yrittänyt opetella. Nykyään ei juuri asia mua häiritse, voishan sitä ihmisellä isompiakin ongelmia olla.
Tämäkin on yksi kilpirauhasen vajaatoiminnan mahdollinen oire. Mulla oli tunnottomuutta alapäässä. Kun veri ei silloin kierrä kunnolla ei alapäässä eikä yläpäässä. Muina oireina mm. muistihäiriöt, kylmät jalat ja sormet.
Ei kaikki naiset yhdynnässä saa orgasmia, vaikka tekis mitä. Tää on vaan taas näitä myyttejä. Etsi vaikka tutkimustietoa netistä asiasta.
Minulla oli 13 vuotta sitten poikaystävänä seksuaalisesti estynyt, kokematon ja itsekeskeinen ongelmakimppu. Hänen kanssaan ei ollut orgasmeista (eikä muunkaantasoisesta nauttimisesta) tietoakaan. Nykyisen mieheni kanssa on aivan toisin, ollut alusta asti. Näihin asioihin vaikuttavat monet tekijät, minun tapauksessani ratkaisevia ovat olleet kumppanin taitotaso, asenne, ja henkinen ja fyysinen terveys ja tasapainoisuus.
Älä tyydy liian vähään, ei sinun tarvitse! Parempi mies voi odottaa ihan nurkan takana, ja kaikin tavoin paraempi suhde.
ei se haittaa yhtään. Yhdyntä on silti ihan kivaa... Suuseksissä saan kyllä.
Kaipaan sitä joskus, mutta ei estä mua nauttimasta seksistä kuitenkaan.