Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys isovanhemmista!!!

Vierailija
11.08.2010 |

onko tuttua kellekään muulle kuin mulle, että isovanhemmat tässä tapauksessa mummi ei ole millään lailla kiinnostunut lapsen lapsistaan. Ristiäisiinkin tultiin ilman lahjaa ja kun olin vielä raskaana niin muistan miten minulle kerrottiin siitä kun otetaan sitten hoitoon ja olen mummi enkä toista oman äitini toimintatapaa joka oli ihan täysi hylkäys äitiini aikanaan. Kerran on lapseni hoidossa ollut yhden yön ja kerran kauppareissun ajan ja kun tulin kaupasta poikani itki sitterissä ja mummi niin hermostuneen näköisenä vieressä vaan toljotti tyhjyyteen.. No minusta sitten polvi viimeistään paranee. En voisi pysyä erossa omien poikieni lasten elämästä vaikka mikä olisi sitten tulevaisuudessa.. ärsyttää vaan kun pojat eivät edes tunne mummiaan, oikeasti ei laisinkaan.Ja jos kylässäkin tulee käymään niin tulee vaan sen takia ihan kuin olisi pakko on puoli tuntia ja iloisesti helpottuneena lähtee!! Ei soittele ei mitään,ei edes minulle!! No äitini hän on kumminkin oli mikä oli,mutta..argh..!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuttua kellekään muulle kuin mulle, että isovanhemmat tässä tapauksessa mummi ei ole millään lailla kiinnostunut lapsen lapsistaan. Ristiäisiinkin tultiin ilman lahjaa ja kun olin vielä raskaana niin muistan miten minulle kerrottiin siitä kun otetaan sitten hoitoon ja olen mummi enkä toista oman äitini toimintatapaa joka oli ihan täysi hylkäys äitiini aikanaan. Kerran on lapseni hoidossa ollut yhden yön ja kerran kauppareissun ajan ja kun tulin kaupasta poikani itki sitterissä ja mummi niin hermostuneen näköisenä vieressä vaan toljotti tyhjyyteen.. No minusta sitten polvi viimeistään paranee. En voisi pysyä erossa omien poikieni lasten elämästä vaikka mikä olisi sitten tulevaisuudessa.. ärsyttää vaan kun pojat eivät edes tunne mummiaan, oikeasti ei laisinkaan.Ja jos kylässäkin tulee käymään niin tulee vaan sen takia ihan kuin olisi pakko on puoli tuntia ja iloisesti helpottuneena lähtee!! Ei soittele ei mitään,ei edes minulle!! No äitini hän on kumminkin oli mikä oli,mutta..argh..!!

Taitaa olla mieleltään sairas homo? Ei sellaisista penikoista kukaan välitä, eikä tarvitsekkaan.!!

Vierailija
2/4 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa, todella surullista, minä olen jo luopunut toivosta oman äitini kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten samaan syssyyn vaaditaan, että isovanhemmat olisivat "kiinnostuneita" lapsenlapsista eli hoitaisivat näitä.

Miksi äitien ei tarvitse välittää lapsistaan, mutta isoäitien täytyy lapsenlapsistaan?

Äitisi on varmasti onnellinen omassa elämässään, johon ei halua vaivaksi hoidettavia. Hän on tehnyt hyvän ratkaisun panostaa ystäviinsä eli niihin, joiden kanssa oleminen ei ole hatkuvaa hoitoa.

Vierailija
4/4 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans kummatkin isovanhemmat välinpitämättömiä. Eivät muista edes lastemme nimiä. Joskus soittelevat, puhuvat säästä, tms. Niin surullista. Lapset ovat kyselleet, miksei meillä ole mummeja ja vaareja ? :( Kylään saa mennä jos kutsutaan, ja kutsua ei tule kuin kerran viidessä vuodessa. Toiset osallistuvat lastemme juhliin, esim.ristiäiset,rippijuhlat. Miehen puolelta aina jokin tekosyy, ettei tarvi tulla:( No olen jo luovuttanut, mutta välillä aina surettaa lasten puolesta......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän