Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tsempatkaa mua tähän syksyn tuloon!

Vierailija
20.08.2010 |

oikein ahdistaa...

Mä haluan vielä pakata eväät ja mennä rannalle lasten kanssa. Mä haluan istua ystävin kanssa pihalla lämpimässä kesäyössä. Ma haluan lojua aamulla sohvalla ja miettiä mitähän tehtäis.

Mä en halua saattaa koululaisia ja eskarilaisia joka aamu pois kotoa ja jäädä yhden pienen kanssa kotiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa säiden kylmeneminen, tuleva pimeys ja harmaus ja se hillitön pukeminen ja valmistautuminen, jos lähdetään ulos. Elämä vaan on niin helppoa kesällä ja valoista ja lämmintä. Joka syksyn myötä tunnen kuolevani luonnon mukana.

Vierailija
2/5 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa mitä haluaa. Syksy on ihmisen parasta aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvesta; tammi- ja helmikuusta on aivan kamala!!! Uh mä en kestä taleva kun se on niin saamrin pitkä, tylsä, pimeä ja tylsä!

Vierailija
4/5 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen jo ihan hirveästi ja inhottaa pukea taas paksu pinkka vaatteita päälle kun lähtee ulos.

En ymmärrä miten kestän pitkän ja kylmän ja pimeän talven ajan! Jo nyt ajatus tuntuu kestämättömälle.

Vierailija
5/5 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saa pitkästä aikaa nukuttua kunnolla. Ei ole liian valoisaa eikä kuuma. Ikkunat auki ja paksumpi täkki päälle, pääsee helposti univeloista.

- rakkaat harrastukset jatkuu taas.

- ei tarvitse nauttia, ei tarvitse tehdä sitä ja tätä ja tuota ja olla jatkuvasti iloinen vain siksi, että kesällä niin kuuluu olla.

- ei tarvitse murehtia säistä, koska syksyyn kuuluu huonot kelit. Silloin voi hyvällä omalla tunnolla lösähtää sohvalle, vetää villasukat jalkaan, peiton päälle, sytyttää kynttilät ja katsoa jotain aivotonta hömppää telkkarista. Jos kuitenkin on kaunis päivä, niin sehän se vsta hienoa onkin.

- ei tarvitse murehtia ulkonäöstä ja kiloista... Sen kun vetäisee vaatetta lisää niskaan, niin niistä huolista pääsee muutamassa sekunnissa. Lenkillä voi porskuttaa vaikka minkä näköisenä ja missä kunnossa, kun on pimeää niin kukaan ei kuitenkaan näe.

- ei ole hiki. Jos on kylmä niin vaatetta voi lisätä, jos on kuuma niin vähentää.

(Syksyn ja) talven on tultava, jotta voi taas nauttia kesästä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme