Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin äsken seksiä ilman tunteita.

Vierailija
10.08.2010 |

Täysin mekaanista seksiä. Ei tuntunut miltään. Siis huonossa merkityksessä. Ihan kuin olisin ollut täysin frigidi.

Mies (joka on tuttu, ja olemme joskus vuosia sitten harrastaneet seksiä) yritti ja mekaanisesti ihan hyvin, tunsin ärsykkeitä kyllä kehossa. Mutta mitään fiilistä ei ollut ja se pysyi täysin teknisenä suorituksena.

Olen hämmentynyt.

Yleensä harrastan seksiä vain parisuhteessa. En nyt ole mikään seksikone silloinkaan, mutta tämä ei tuntunut MILTÄÄN. Pelottavaa. Olin kuin huora joka haukottelee ja sitten sanoo "seuraava!".

Oli vaan pakko tilittää tänne :-/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli tänään siis ex-miesystävä vuosien takaa. Miksi? Huvikseen, muuten vaan. Kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Tämä vaan oli hämmentävä kokemus. Siksi kerroin sen täällä.

Exässä ei ollut mitään vikaa ja ihan hyvin tultiin juttuun. Ajattelin että nyt voisin kerrankin keskittyä vain nauttimaan, vailla mitään sidoksia tai painolasteja (meidän asiamme on jo vuosia sitten käsitelty). Mutta ei. Olin kuin lahna ja tuijotin kattoon, tai välillä tyynyyn.

ap

Vierailija
2/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin, että kyseessä oli 12. mies, jonka kanssa olin sängyssä - baarista pokattu yhden illan juttu, ja taisin tehdä sen silkasta vitutuksesta, kun olin just saanut pakit treffikumppanilta, josta olin oikeasti kiinnostunut. Se oli hirveä, mekaaninen kokemus, jonka jälkeen päätin seuraavan kerran meneväni sänkyyn miehen kanssa vasta kun haluan rakastella, en harrastaa seksiä.

Seuraava sänkykumppani olikin sitten nykyinen aviomieheni :D

Vierailija
4/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Ei voi mitään kun se ei kertakaikkiaan tunnu miltään. Voisi verrata vaikka siihen että oltaisiin vaan vaikka kätelty puoli tuntia. Liike tuntuu, mutta ei mitään syvempiä väristyksiä. J

Muuten ap, teeskentelitkö saavasi että homma vihdoin loppuisi ;D?

Vierailija
5/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä sellaista / ei huvita. Sen sijaan minusta tuntuu että mies teeskenteli, jotta sai sen loppumaan. :D Kai se nimittäin jotenkin mieheenkin välittyi, se tunnelma.

ap

Vierailija
6/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnepuolella tärkeän ihmisen kanssa on mahtavaa! Saan mielettömän hyvin vapauduttua ja nautittua silloin.

Vierailija
7/10 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eksän kanssa mielestäni tosi hyvää seksiä. Kunnes eropyristelyssä tajusin että eihän oo. Teknisesti kyllä, mutta ei se antanut enää yhtään mitään.

Sen jälkeen oli aika monta yhden illan juttua ja janosin niitä aina lisää. Se oli ihan kivaa, mutta jotain kertonee jo se, että piti saada aina uutta. Kun ei kukaan liikuttanut mua! Siis teknisesti jälleen joo, mutta aidosti en saanut niistä mitään, kun ei ollut mitään yhteyttä.

Kunnes tapasin nyksäni... Ja kun viimein päädyimme sänkyyn, kun oli jo tunteitakin. Nyt on parasta seksiä ikinä, parasta! Rakastan sitä miestä niin paljon ja jokainen kosketus saa mun ihoni värisemään. Tosin, muista syistä taitaa olla päättymässä nyt tämä juttu... :( Kuitenkin, nyt tiedän, että vain rakkausseksiä mulle enää, kiitos!

Vierailija
8/10 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut epämääräisiä seksisuhteita, mutta aina on ollut fyysistä himoa pelissä. Koskaan en ole harrastanut seksiä "muuten vaan" tai feikannut orgasmia.

Vierailija
9/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitten harrastit moista? Rahasta? Velvollisuudentunteesta? Painostuksesta?

Vierailija
10/10 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exän kanssa sillee ihan seikkailu mielessä, kun olin vapaa ja teki vähän mieli ja osui sopivasti kohdalle. Aiemmin meillä oli mahtavaa seksiä ja sillä kertaa oli kans semmonen olo ett tässä ei ole järkeä, ei tunnetta ei mitään. Sen jälkeen ei ole tullut mieleenikään yrittää samaa uudestaan. Tunne oli kuollut ja sillä siisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi