Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkuserkun kanssa suhteeseen, oisko paha?

Vierailija
10.08.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta ainakaan. Muut sukulaiset ovat luultavasti eri mieltä.

Itsekin seurustelin pikkuserkkuni kanssa. Tosin me emme olleet verisukulaisia, vaikka laki meidät katsookin sukulaisiksi.

Vierailija
2/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne edes kaikkia serkkujani, saati pikkuserkkuja. Ei olisi aavistustakaan että ollaan sukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada vammautuneita lapsia liian samankaltaisten geenien vuoksi. 2% mamuväestöryhmä UKssa, joka suosii serkusavioliittoja synnyttää 1/3 koko maan vammaisista lapsista. Revi siitä.

Vierailija
4/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lienee kovin paha.. olette jo melko kaukaista sukua.

Vierailija
5/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne edes kaikkia serkkujani, saati pikkuserkkuja. Ei olisi aavistustakaan että ollaan sukua.

En tiennyt minäkään aluksi seurustelevani pikkuserkkuni kanssa. Asuttiin kyllä samassa kylässä, olin juuri muuttanut sinne enkä ollut koskaan ennen tavannut tätä pikkuserkkua. Mies kyllä tiesi, että olemme sukua mutta ei maininnut mitään koska luuli, että minä tiesin. Ja minä vain ihmettelin, miksi kyläläiset katsoivat minua/meitä kieroon =D

Mutta tosiaan, suhde ei siis päättynyt tuon takia vaan ihan muista syistä.

Vierailija
6/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä tolla verisukulaisuudella tarkoitetaan?

Vierailija
7/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki jos olette sukuna hengannut paljon yhdessä, voi tuntua hassulta. Muuten siinä ei ole mitään vikaa. Olen minäkin sekstaillut pikkuserkkuni kanssa aikanaan monet kerrat. Hyvät oli kyydit ;)

Vierailija
8/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä prosentti. Oliko kyse näistä pakistanilaisista, joissa serkusavioliittojen tapa on jatkunut sukupolvia?

Vierailija
9/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin sukurakas ihminen, en juurikaan tekemisissä sukuni kanssa enkä tiedä näitä kaikkia määritelmiä.

Vierailija
10/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä vaikka adoptoisit lapsen, se olisi juridisesti muitten lastesi sisko tai veli, mutta ei verisukulainen kuitenkaan...

Vierailija
11/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin sukurakas ihminen, en juurikaan tekemisissä sukuni kanssa enkä tiedä näitä kaikkia määritelmiä.

Vierailija
12/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt linkittää, ettei asia aloita mitään mamukeskusteluja tietyistä ryhmistä.

Vierailija
13/28 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuserkkuni isä on adoptoitu aikoinaan sukuun, saanut meidän sukunimen jne. Eli lain silmissä ollaan sukua mutta ei olla "samaa verta". Joskaan sillä nyt mitään merkitystä ole.

Vierailija
14/28 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt minäkään aluksi seurustelevani pikkuserkkuni kanssa. Asuttiin kyllä samassa kylässä, olin juuri muuttanut sinne enkä ollut koskaan ennen tavannut tätä pikkuserkkua. Mies kyllä tiesi, että olemme sukua mutta ei maininnut mitään koska luuli, että minä tiesin. Ja minä vain ihmettelin, miksi kyläläiset katsoivat minua/meitä kieroon =D Mutta tosiaan, suhde ei siis päättynyt tuon takia vaan ihan muista syistä.

[/quote]

Kauan te seurustelitte ja miten muut siihen suhtautu??

Vierailija
15/28 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt minäkään aluksi seurustelevani pikkuserkkuni kanssa. Asuttiin kyllä samassa kylässä, olin juuri muuttanut sinne enkä ollut koskaan ennen tavannut tätä pikkuserkkua. Mies kyllä tiesi, että olemme sukua mutta ei maininnut mitään koska luuli, että minä tiesin. Ja minä vain ihmettelin, miksi kyläläiset katsoivat minua/meitä kieroon =D Mutta tosiaan, suhde ei siis päättynyt tuon takia vaan ihan muista syistä.

kauan te seurustelitte ja miten muut asuaan suhtautu kaverit, perhe ja sukulaiset??

Vierailija
16/28 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppuseksisuhde

Vierailija
17/28 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä ihmisiä, niin miksi pitää tarkoituksella alkaa "sisäsiittoiseksi". Yök!

Vierailija
18/28 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse asiaa! Sisäsiittoisuutta se on.

Vierailija
19/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä seurustelen pikkuserkuni kanssa eikä muut sukulaisemme tiedä asiasta. pitäisitkö heille kertoa ? miten teillä muilla sukulaisenne ovat tähän suhtautuneet

Vierailija
20/28 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen toimii niin kuin parhaaksi katsoo, itsellä olisi mielellään sutinaa erään serkun serkun kanssa, mutta hänkin on liian "lähellä" omasta mielestäni, vaikka mitään verisidettä ei siis todellakaan ole. Vastaava esimerkkihän olisi esim se, että siskokset olisivat jonkin toisen perheen veljesten kanssa.