Pikkuserkun kanssa suhteeseen, oisko paha?
Kommentit (28)
Mä en tunne edes kaikkia serkkujani, saati pikkuserkkuja. Ei olisi aavistustakaan että ollaan sukua.
saada vammautuneita lapsia liian samankaltaisten geenien vuoksi. 2% mamuväestöryhmä UKssa, joka suosii serkusavioliittoja synnyttää 1/3 koko maan vammaisista lapsista. Revi siitä.
Ei lienee kovin paha.. olette jo melko kaukaista sukua.
Mä en tunne edes kaikkia serkkujani, saati pikkuserkkuja. Ei olisi aavistustakaan että ollaan sukua.
En tiennyt minäkään aluksi seurustelevani pikkuserkkuni kanssa. Asuttiin kyllä samassa kylässä, olin juuri muuttanut sinne enkä ollut koskaan ennen tavannut tätä pikkuserkkua. Mies kyllä tiesi, että olemme sukua mutta ei maininnut mitään koska luuli, että minä tiesin. Ja minä vain ihmettelin, miksi kyläläiset katsoivat minua/meitä kieroon =D
Mutta tosiaan, suhde ei siis päättynyt tuon takia vaan ihan muista syistä.
Vai mitä tolla verisukulaisuudella tarkoitetaan?
mutta toki jos olette sukuna hengannut paljon yhdessä, voi tuntua hassulta. Muuten siinä ei ole mitään vikaa. Olen minäkin sekstaillut pikkuserkkuni kanssa aikanaan monet kerrat. Hyvät oli kyydit ;)
Mistä tämä prosentti. Oliko kyse näistä pakistanilaisista, joissa serkusavioliittojen tapa on jatkunut sukupolvia?
En ole kovin sukurakas ihminen, en juurikaan tekemisissä sukuni kanssa enkä tiedä näitä kaikkia määritelmiä.
jos sinä vaikka adoptoisit lapsen, se olisi juridisesti muitten lastesi sisko tai veli, mutta ei verisukulainen kuitenkaan...
En ole kovin sukurakas ihminen, en juurikaan tekemisissä sukuni kanssa enkä tiedä näitä kaikkia määritelmiä.
En viitsinyt linkittää, ettei asia aloita mitään mamukeskusteluja tietyistä ryhmistä.
pikkuserkkuni isä on adoptoitu aikoinaan sukuun, saanut meidän sukunimen jne. Eli lain silmissä ollaan sukua mutta ei olla "samaa verta". Joskaan sillä nyt mitään merkitystä ole.
En tiennyt minäkään aluksi seurustelevani pikkuserkkuni kanssa. Asuttiin kyllä samassa kylässä, olin juuri muuttanut sinne enkä ollut koskaan ennen tavannut tätä pikkuserkkua. Mies kyllä tiesi, että olemme sukua mutta ei maininnut mitään koska luuli, että minä tiesin. Ja minä vain ihmettelin, miksi kyläläiset katsoivat minua/meitä kieroon =D Mutta tosiaan, suhde ei siis päättynyt tuon takia vaan ihan muista syistä.
[/quote]
Kauan te seurustelitte ja miten muut siihen suhtautu??
En tiennyt minäkään aluksi seurustelevani pikkuserkkuni kanssa. Asuttiin kyllä samassa kylässä, olin juuri muuttanut sinne enkä ollut koskaan ennen tavannut tätä pikkuserkkua. Mies kyllä tiesi, että olemme sukua mutta ei maininnut mitään koska luuli, että minä tiesin. Ja minä vain ihmettelin, miksi kyläläiset katsoivat minua/meitä kieroon =D Mutta tosiaan, suhde ei siis päättynyt tuon takia vaan ihan muista syistä.
kauan te seurustelitte ja miten muut asuaan suhtautu kaverit, perhe ja sukulaiset??
Maailma on täynnä ihmisiä, niin miksi pitää tarkoituksella alkaa "sisäsiittoiseksi". Yök!
Harkitse asiaa! Sisäsiittoisuutta se on.
minä seurustelen pikkuserkuni kanssa eikä muut sukulaisemme tiedä asiasta. pitäisitkö heille kertoa ? miten teillä muilla sukulaisenne ovat tähän suhtautuneet
Jokainen toimii niin kuin parhaaksi katsoo, itsellä olisi mielellään sutinaa erään serkun serkun kanssa, mutta hänkin on liian "lähellä" omasta mielestäni, vaikka mitään verisidettä ei siis todellakaan ole. Vastaava esimerkkihän olisi esim se, että siskokset olisivat jonkin toisen perheen veljesten kanssa.
ei minusta ainakaan. Muut sukulaiset ovat luultavasti eri mieltä.
Itsekin seurustelin pikkuserkkuni kanssa. Tosin me emme olleet verisukulaisia, vaikka laki meidät katsookin sukulaisiksi.