Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ekaluokkalainen ip-kerhoon, kun äiti kotona?

Vierailija
10.08.2010 |

Siis ekalle menevä lapsi menee joka päivä koulun jälkeen ekaluokan ajan ainakin ip-kerhoon ja äiti kotona. On työtöm, eikä ole työnhakijana. Isompi sisarus tulee koulun jälkeen kotiin mut ekaluokkalainen menee kerhoon, virikkeitäkö muka? Ja pienin on päivähoidossa joka päivä.

Eihän se mulle kuulu mut kun nuo ip-paikat on muutoinkin tiukassa niin onko oikein että sellainen lapsi joka paikkaa todella tarvisi, jää ilman. Siis jos vanhemmat töissä.

Ihmettelin ääneen ystäväni valintaa, ja nyt hän suuttui verisesti.

Äiti tarvii kuulemma omaa aikaa kampaamolle yms.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpahan yksi av-mamam vähemmän nostelemassa tukia kortistossa kun on saanut kerhotätipestin iltapäiväkerhoon. On siinä sekin näkökulma.

Täällä meillä kaikki välttävät iltapäiväkerhoa kuin ruttoa jos vain mahdollista ja vain ns. huonompiosaiset sinne menevät. Eli isot ryhmät eikä kunnollista koulutettua vetäjää, vaan näitä tukityöllistettyjä ohjaamassa on varmin tapa saada muhimaan kunnon kiusaamiset yms. negat. ilmiöt.

Ne jotka eivät ole iltiksessä ovatlapseni luokalla tietty poppoo ja leikkivät aina iltapäivän sen lapsen kotona jossa on paikalla vanhempi tai järjestetty muu aikuinen paikalle. Aika moni myös harrastaa, joten läksyjen jälkeen onkin jo harrastukseen lähtemisen aika, ainakin omalla lapsellani on usein näin, eli ei ehtisikään olla ip:ssa.

Hieman nyt yleistät!

Itse työskentelen ip-kerhossa ja minulla on koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminnan ammattitutkinto sekä lasten ja nuorten erityisohjaajan tutkinto.

Kortistossa en ole ikinä ollutkaan...

Vierailija
42/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mieluummin ukin ja mummon kansssa. Sielllä ip oli niin pienet tilat, ei se niin virikkeellistä ollut. Nyt on kavareita iltapäivisin ja voivat leikkiä ulkonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla