Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis ihanko totta ihmiset käy vauvojen kanssa Helsingin keskustassa?
10.08.2010 |
Miksi mä en muista nähneeni kenenkään menevän vaunujen kanssa siellä? Vai enkö vaan oo kiinnittänyt huomiota...
Kommentit (22)
Kumpikohan olis järkevämpää ottaa, kantoreppu vai vaunut...
varsinkin jos pitkään pitää liikkua. Lapsi ei jaksa vain istua tai olla kantorepussa, vaihdellaan vähän. Meillä siis ei ole oikeastaan vaunuja, vaan sellainen travel system (kaukalo + jalusta) kaupungilla liikkumista varten. Vauva ei ole oikein koskaan viihtynyt vaunuissa ja rattaisiin hän on jotenkin liian lyhyt (mittasuhteet eivät palvele).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jälkimmäisessä on hyvä vauvanhoitonurkkaus ja tuoleja imettämistä varten.