Huomauttaisitko sinä naapurillesi jos hän leikkaisi nurmikkonsa kahden viikon välein?
Kommentit (65)
Voisiko ap kertoa mikä oli kysymyksen pointti? Onko kahden viikon välein liian harvoin vai liian usein? Ja miksi kenellekään tulisi mieleen huomauttaa? Pitäisikö huomauttaa? Huomauttaako/ei huomauta ap?
mammat takuulla tuohtuvat tällaisesta kysymyksestä ja sitten kiistellään että miten usein nurmikko pitää leikata ja saako naapurin asioihin puuttua. Ihan huumorilla esitin kysymyksen ;)
ap
Ajan naapurin nurmikon kiroillen. Siinäpähän maksavat sairaalamaksuja jos saan lämpöhalvauksen...
mutta tosielämässä saisit syytteen kotirauha rikkomisesta, ehkä vahingonteosta. Sairaalamkasuja... joku kajahtanut naapuri tunkee pihalle ruohonleikkurinsa kanssa ja läkähtyy läskeihinsä :D
Ajan naapurin nurmikon kiroillen. Siinäpähän maksavat sairaalamaksuja jos saan lämpöhalvauksen...
mutta tosielämässä saisit syytteen kotirauha rikkomisesta, ehkä vahingonteosta. Sairaalamkasuja... joku kajahtanut naapuri tunkee pihalle ruohonleikkurinsa kanssa ja läkähtyy läskeihinsä :D
Todellisuudessa ja käytännössä olisi ihme jos saisi edes huomautuksen poliisilta.
Viranomaisilla on tärkeämpääkin tekemistä, kuin antaa sakkoja yli-innokkaille nurmenleikkaajille :D
Luulen että laitoksella tapahtuisi reps ilmiö.
reps juu.
Mutta ei ole pelkoa että naapuri joutuisi maksamaan lömpöhalvauksen saaneen ressukan sairaalahoidin.
ja epämääräistä pihaa. Olen minä muutamaan otteeseen ajanut naapurin pihan kun ovat olleet lomalla. En vain voi sietää epämääräisen näköistä nurmikkoa etenkään etupihalla.
Ajan naapurin nurmikon kiroillen. Siinäpähän maksavat sairaalamaksuja jos saan lämpöhalvauksen... Yritin vain pitää koko asuinalueen siistinä.
T: Seppo