Miten kukaan voi syöttää vain kaupan purkkiruokaa vauvalle, hyi hitto että ovat pahoja! (ei provo!)
Ymmärrän ettei kaikki ole gurmeekokkeja ja ettei aikaa ole tuhottomasti ja että on tärkeämpääkin tekemistä kuin nyhjätä keittiössä jne. Tai no tuota viimeistä en oikeastaan ymmärrä.. Oletteko oikeasti itse maistaneet niitä soseita, nehän on ihan hirveitä! En itsekään syö eineksiä, joten en kyllä halua niitä vauvallekaan syöttää.
Olimme viikon matkoilla, joten omien soseiden kuljetus olisi ollut hankalaa, joten syötimme vauvalle purkkisoseita. Tai no yritimme, mutta oli raukalla tuskaisat ilmeet, kun niitä sössöjä yritimme tunkea suuhun.
Miksi ihmeessä joku haluaa syöttää vain teollisia ruokia vauvalle, en käsitä. Itse tehty on halvempaa, terveellisempää ja sata kertaa maukkaampaa. Eikä tosiaan kestä kauan tehdä satsi sosetta pakkaseen!
Kommentit (103)
jotka tulevat palstalle "ihmettelemään" miten kukaan voi omille lapsilleen.... (jatko vapaavalintainen, imetysaihe, eri lastenvaatemerkkien suosiminen, purkkiruuat jne ovat suosittuja jatkoja tuolle lauseelle). Ja sitten muistetaan mainita, että kyllä minä se vaan keittelen lihat ja perunat kun on NOPEAMPAA kuin purkin avaaminen ja mikrossa käyttäminen.
Säälittävää.
antaa lapsilleen äidinmaitoa???hyi hitto että on pahaa.Meitin vaavi juo vaan lahden sinistä ja hyvin menee alas.BURP!
ja syy oli tähän se, että en saanut omia riittävän hienoksi meidän silkkisuille. Eli heille maistui paremmin purkkiruoka.
No tästä päästää seuraavaan väitteeseen, että tällä olisin pilannut lasteni makunystyrät tällä. Voin kertoa sinulle, että en ole kauhean montaa yhtä hyvää syöjää lasten joukossa nähnyt verrattuna näihin meidän kouluikäisiin "piltteihin" Ja kotona syömme normaalia kotiruokaa joka ei juurikaan sisällä eineksiä (paitsi esim pinaattiletut ja kalapuikot ehkä kerran vuodessa), mutta ruokamme on mausteista.
Yksi tuttava aikanaan teki itse kaikki ruuat lapsilleen mikä on hieno asia enkä moiti tätä. Totesin vain itse tuossa keväällä kun tämä sama tuttava teki ruokaa isommalle joukolle se oli ihan karmeeta maustoi ruuan aikuisia varten kuin jonkun vauvansoseen eli maistui pahvilta. Onhan se helppo tehdä ruokaa koko perheelle kun kaikkien suu on tottunut mauttomaan aikuisista lapsiin.