Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saisi valittaa SEKÄ helteestä ETTÄ pakkasista??

Vierailija
08.08.2010 |

Kumma kun pitää aina heittää tuo kommentti "nauti nyt kun varmasti valitit viime talven pakkasistakin" No totta hitossa valitin ja valitan nytkin! Liika on aina liikaa.

Suurinosa vuoden lämpötiloista asettuu kuitenkin välille -8 - +25 joten harvemmin tarvii valittaa. Paukkupakkasessa ja helteessä vain on mahdoton tehdä yhtikäs mitään eikä ole terveellistäkään, joten omituisia on oikeasti ne jotka muka nauttii tästä, tai suhtautuu buddhalaisen tyynesti kaikkeen. Tylsiä tyyppejä tuollaiset joille kaikki on "ihan hyvä", mahtaa olla tunteetonta ja apaattista elämää aina mukautua tyynesti kaikkeen :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joidenkin ihmisten tyyli on olla aina negatiivinen ja valittaa joka asiasta. Heillä ei yleensäkään mikään ole hyvin ja yleensä eivät voi itse tietenkään vaikuttaa asioihin mitenkään. Tällainen ihmistyyppi ja ajattelumalli vie energiaa lähimmäisiltä miljoona kertaa enemmän kuin joku helle. Valitettavasti näitä on ihan vuoden ympäri ja joka paikassa. Onni on se, että voi välttää heidän seuraansa. Joillakin on toki aihetta narinaankin, jos ei oikeasti ole valinnanvaraa ja esim. sairautta. Nämä ovat kuitenkin marginaali eivätkä kuulu tähän valittaja, negattivinen elämäntapa ryhmään. Täällä palstalla voi hyvin valittaa ja muut samanmieliset valittajat voivat sitten liittyä ketjuun ja muut voivat skipata koko jutun. Näin se toimii. Kyllä koira koiran tuntee...ja valittaja valittajan(jotka omasta mielestä ovat vielä aina yleensä uhreja)

Vierailija
22/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä te kuvittelette tunnistavanne täältä aavelta valittajien joukosta ne ammattivalittajat kaikkien höyryn päästelijöiden seasta?

Aavellahan valitetaan vaikka mistä, tämä on oikein hyvä paikka höyryjen päästelyyn... Käytännössä täällä saa hirveän joukkohyökkäyksen niskaansa, jos uskaltaa sanoa ääneen, että helle on tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valittaminen oloa helpottaa, niin sää on hyvä aihe, se ei loukkaa ketään ja se on kaikkia yhdistävä. Vielä parempi, jos sen tekee vaikka tällä palstalla, jossa jokainen voi valita avaako ketjun vai ei. Tuleepahan purettua omaa pahaa oloa ja läheiset säästyy.

Minä en henkilökohtaisesti pidä valittamisesta, koska oma olo vain pahenee siitä. Mutta näillä helteillä olo on ollut niin tuskainen ja ahdistunut, että olen oppinut valittamisen taidonkin. :) Pakkasiin on helpompi asennoitua, kun vaatetta voi aina lisätä ja sisätilojen lämpötilat saa pidettyä mukavina, tätä ei voi paeta mihinkään. Sitä paitsi viileässä ja pimeässä nukuttaa hyvin, sitä on jo ikävä.

Ja en todellakaan käy missään rantalomilla, ahdistaa ajatuskin.

Vierailija
24/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat.

Oikeasti, ihan hullu se joka ei valita pahasta olosta. Sehän on meidän suomalaisten oikea helmasynti. Kaikki paha olo kätketään sisään.

Vierailija
25/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kerra pidä siitä valittamisesta, miksi tulette siitä itse valittamaan?

Vierailija
26/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ... Jos ette kerra pidä siitä valittamisesta, miksi tulette siitä itse valittamaan?

Touche! *lol*

Vierailija
27/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää valittamisesta valittajia :D

Vierailija
28/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka itsestä tuntuu pahalta. Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Ylikovat pakkaset ovat sietämättömiä, samoin tukalat helteet. Molemmissa on terveysriskinsä, molemmissa ulkoilu hankalaa, molemmissa käytännön ongelmia. En ymmärrä minäkään miksi aina pitäisi olla positiivinen vaikka ois miten tukalat oltavat. Jokainen olkoon reilusti oma itsensä. Ehkä valittajat pysyvät terveempinä kun päästävät höyryt ulos, en tiedä.

Vierailija
31/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus luulin, että kaikki kärsii helteistä mutta toiset vaan ei sano sitä ääneen (=valita?), mutta ihmeekseni olen todennut että siinä, missä minä makaan sohvalla täysin raatona helteen uuvuttamana esim mies paiskii iloisena keskellä porotusta vapaaehtoisesti töitä! Ei hänellä OLE valittamista, kun ei kärsi ollenkaan vaan oikein hakeutuu lämpimään. Ei esimerkiksi koe minkäänlaista tarvetta auton ilmastointiin. Minä melkein pyörryin hänen autossaan (jossa ei ole) jo vartin matkalla,oli todella huono olo. Olen VARMA että jos se minun kokema tukaluus ja huonous jotenkin "siirrettäisiin" häneen, hänkin valittaisi.

KOSKA OLEMME ERILAISIA, SALLITAAN MYÖS ILMAISTA ITSEÄMME OMAN KOKEMUKSEMME MUKAAN!!!!

Vierailija
32/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset myös sopeutuu paljon nopeammin kylmään tai kuumaan, vaikka se ensin voisi tuntuakin ahdistavalta.

Hellekesän alussa lämpö tuntui ahdistavalta, vaikka ei vielä lämpöennätyksiä tullutkaan. Enää tämä ei ole tuntunut ennätyskuumina päivinäkään miltään, mitä nyt ilmankosteus tietty hiottaa.

Toisilla taas sopeutuminen kestää todella kauan, jos tuntuu ahdistavalta ja helvetiltä, se vaan tuntuu siltä. Ei se siitä muuksi muutu vaikka ihmiset päätään aukoisikin.

Vierailija
33/33 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sille ei kuitenkaan voi yhtikäs mitään!

Omassa asuinmaassani on 5 - 6 kuukautta yli 30 astetta ja kyllä niissäkin lämpötiloissa voi ihan normaalisti toimia.

Suomessa kyllä valittaminen osataan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä