Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mä olen aina ihmetellytkin, että miksi ihmeessä saunomisessa käydään kilpailuja.
07.08.2010 |
Kyllähän sen järkikin sanoo, että se on hengenvaarallista touhua. Nyt sitten kuolonuhri MM-kisoissa. Katsokaa mitkä palovammat!
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&i…
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuolta Verkkouutiset sivuilta löytyy kummiskin.