Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teinien vanhemmat: fb-kysymys

Vierailija
19.07.2010 |

Miten tärkeänä pidätte sitä, että olette fb:ssä teini-ikäisten lastenne kaveri - tai jonkun heidän kaverinsa kaveri? Oletteko liittyneet fb:iin tämän takia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä jo muutenkin, joten en sen takia liittynyt. Mutta paljon varmempi tunne on teinin netinkäytöstä, kun pystyy sitä edes vähän seuraamaan.



Kaikki teinit ei kyllä tajua kavereidensa vanhempien (ja kaikkien muidenkin) näkevän kaikkia kuvia ja kommentteja :)

Vierailija
2/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki teinit ei kyllä tajua kavereidensa vanhempien (ja kaikkien muidenkin) näkevän kaikkia kuvia ja kommentteja :)


Ja kaikki vanhemmat ei tajua, etteivät näe kaikkia lastensa kuvia ja kommentteja.. Se siitä "valvonnasta".

Itse olen 32 v. ja odotan kauhulla milloin äitini liittyy. Joitakin saman ikäluokan sukulaisia on jo urkkimassa yksityisasioitani. Valitettavasti en voi fb:ssa olla joka suuntaan ihan niin avoin kuin haluaisin, ja ärsyttää semmoiset salailut kun en ole yhtään tottunut muuten salailemaan asioitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinhän voi jokaisessa postauksessa päättää ketkä näkevät postauksen eli periaatteessa joka lapsella voi olla vanhempansa kaverina mutta silti vanhemmilla ei ole käsitystäkään mitä lapsen päässä liikkuu.



Lapset voivat päättää postauskohtaisesti mitä vanhemmat saavat nähdä ja mitä eivät vaikka vanhemmat kuinka olisivat kaverina.

Vierailija
4/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siellä pidempään kuin hän. En halua että hän näkee postauksiani, sillä haluan viestitellä tarkasti valittujen kavereiden kanssa vapaasti. Ihan kuten hänkin.

Vierailija
5/5 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sellaista voisin haluta kertoa kavereilleni, mitä perheenjäseneni eivät tietäisi ensin. Ei oo siis mitään tarvetta salata keskusteluja lapsilta tai mieheltä.