Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että tämmöistä tarjolla 128cm tytöille Lindexillä:

Vierailija
07.08.2010 |

http://www.lindex.com/fi/shop/lastenvaatteet-tytot-128-170-cm/

Tällä palstalla on ollut ennenkin puhetta ja potutusta Lindexin tyttöjenvaatemallistoista, joissa teinix-vaatteet alkavat 128 sentistä.

Tässäpä näitä on nykyään nähtävillä ihan online-shopissa, ja tämä mallisto on kyllä ihan kaiken huipentuma.

128 cm vaatteita käyttää meillä 5-vuotias.

Ai niin, onkohan joku aktiivinen aloitellut addressia aiheesta, tai muutoin lähestynyt Lindexiä?

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjuun vielä mitään muuta kommentoinut, mutta tähän on pakko jo vastata. Joo, musta ei kasvanut ikinä pitkää, eikä lapsistanikaan pitkiä tule. Mikään ihmisarvon mittari tuo pituus ei kuitenkaan ole.

Toivottavasti tyttösi itse haluavat malleiksi, etkä pakota heitä siihen maailmaan. On nimittäin melko raakaa :(

Toivottavasti et myöskään opeta lapsiasi haukkumaan lyhyempiä ihmisiä "lyhytluisiksi tapeiksi" tai vastaavaa. Samoin, kuin muista ulkonäköön liittyvistä asioita.

Meillä kasvaa kaksi tulevaisuuden mallityttöä

Todella kauniita ja siroja ja lisäksi hyvin pitkiä!

Taitaa av-psykoja ketuttaa kun oma kersa onkin joku lyhytluinen tappi.

Vierailija
82/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjuun vielä mitään muuta kommentoinut, mutta tähän on pakko jo vastata. Joo, musta ei kasvanut ikinä pitkää, eikä lapsistanikaan pitkiä tule. Mikään ihmisarvon mittari tuo pituus ei kuitenkaan ole.

Toivottavasti tyttösi itse haluavat malleiksi, etkä pakota heitä siihen maailmaan. On nimittäin melko raakaa :(

Toivottavasti et myöskään opeta lapsiasi haukkumaan lyhyempiä ihmisiä "lyhytluisiksi tapeiksi" tai vastaavaa. Samoin, kuin muista ulkonäköön liittyvistä asioita.

Meillä kasvaa kaksi tulevaisuuden mallityttöä

Todella kauniita ja siroja ja lisäksi hyvin pitkiä!

Taitaa av-psykoja ketuttaa kun oma kersa onkin joku lyhytluinen tappi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5-v tyttö on 125 cm pitkä ja painaa 23 kg eikä todellakaan pullukka,vaan hoikka tyttö. Joudun ostamaan välillä ihan 134 cm vaatteita kun on niin pitkät raajat. Eli komppaan ap:ta että on välillä todella hankalaa lölytää kivoja tyttöjen vaatteita kun on pitkä tyttö.

Vierailija
84/147 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 2v9kk, mitat 100cm ja 14,8kg.

Niin että ei tuo kovin lihava ole vai mitä? ;D

Lindexin koot vaan sattuu olemaan nafteja ja tosiaan pääsääntöisesti hän käyttää 104cm, mutta muutama 110cm on. Eikä muuten roiku päällä yhtään tai ole iso!, paidat on Lindexillä suht kapeita.

Ei tietenkään kaikilta merkeiltä mene sama koko, koko riippuu valmistajan mitoituksesta.

Pojalla on pitkät raajat, joten liian lyhythihaisia tai -lahkeisia vaatteita ei varmaan kannata ostaa..

2v. lapsi ei ole hoikkaa nähnytkään, jos hän (100cm kuten sanoit) voi käyttää 110cm vaatteita ilman että ne roikkuvat aivan järkyttävästi hänen päällään!!!

Vierailija
86/147 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun itsellä on 6-vuotias, joka määrää itse pukeutumisestaan, en olisi huolissani siitä mitä on tarjolla vaan siitä, mitä hän päälleen valitsee. Toki monien pukeutumista määrittelee muoti ja tarjonta sekä kaverit mutta ainakin omani kohdalla olen tyytyväinen jos ei ihan ilkosillaan kulje. Sillä mikään vaate ei tunnu kelpaavan ja jos mieluinen löytyy, on maailamn loppu jos kyseinen vaate on esim. pesussa. Lisäksi maku muuttuu lähes viikottain: ei ole kauan kun itse sai valita itsellen vaatteen ja sitä sitten pitikin ahkerasti. Vähän myöhemmin ei enää kelvannut, kun kainalot näkyy. Itse valitsisin tyttärelleni makuni mukaisia lasten vaatteita mutta niitä ei suostu edes sovittamaan.

Vierailija
87/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverin 8 vuotias tyttö myös. Kyllä he tykkäävät Lindexin vaatteista ja mäkin aion siellä asioida jatkossakin. Jokainen on erillainen, lapsikin. Kiva että on erillaisia liikkeitä ja erillaisia vaatteita niin löytyy niillekkin joiden mielestä Lindexin kama on kamalaa :)

Vierailija
88/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä löytyy vaatetta kokoon 128cm asti.

Henkka Maukalla on kans kivoja vaatteita, jos haluaa edullisia.

Vierailija
89/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan rauhassa, tämä ei ole mikään hyökkäys sinua tai lastasi kohtaan! Ihan vaan kiinnostuksesta kysyin, että millainen 5v. käyttää noin isoja vaatteita; itse kun en ole ikinä tavannut noin pitkää viisivuotiasta. Ja toisaalta jos lapsi ei ole pitkä vaan lihava, niin minusta vanhempia on hyvä herätellä siihenkin! Ja tottakai aikuisillekin on erilaisia kokoja! Nyt olikin kyse siitä, että jollekin hankitaan yli 3 kokoa liian suuria vaatteita ja väitetään sitä normaaliksi. Ihan samoin kuin jos 170cm aikuinen käyttäisi xxl vaatteita ja väittäisi sen johtuvan siitä kun on niin pitkä!

Ehkä pikkuisen matkittu vain tuota av:n sävyä...

Kannattaa myös tutustua näihin:

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=661/sprog=4/grp=9/menu=1/

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=659/sprog=4/grp=9/menu=1/

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=631/sprog=4/grp=9/menu=1/

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=660/sprog=4/grp=9/menu=1/

jos ihmetyttää tuo lasten erikasvuisuus ja kannattaa toki tutustua useampaan 5-vuotiaaseen. Ehkä siellä koulussa huomaat, että on muunkin kokoisia lapsia... Ainakin omalla ala-asteellani oli hyvinkin erikokoisia ekaluokkalaisia.

Minua ottaa oikeastikin päähän, että jos lapsi ei ole juuri samankokoinen kuin oma, niin se on jotenkin omituinen ja outo.

Vierailija
90/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverin 8 vuotias tyttö myös. Kyllä he tykkäävät Lindexin vaatteista ja mäkin aion siellä asioida jatkossakin. Jokainen on erillainen, lapsikin. Kiva että on erillaisia liikkeitä ja erillaisia vaatteita niin löytyy niillekkin joiden mielestä Lindexin kama on kamalaa :)

Mun mielestä nyt pointti olikin tässä ketjussa, että kun niitä erilaisia mallistoja ei vain löydy, vaikka kuinka etsisi. Lapsille ei löydy lastenvaatteita, vaan 5-vuotiaan pitkän tytön pitäisi käyttää joitan yläastepissis-vaatteita.

Vierailija
91/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksuprinttivaatetta lapsilleni. 5,5v 4v 1v

Toistaiseksi ollaan luojan kiitos saatu netistä retroa ym. tarpeeksi ilman kittyjä kalloja sexyä liekkejä mustaa harmaata ankeeta.......

Esim: http://www.lastenmetsola.fi/ Tuollaakin on niin monta vaatemerkkiä, että luulis löytyvän valikoimaa jokaiselle

Vierailija
92/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee jatkossa hakea omat vaatteet tuolta. Ikää 22v ja kokoni puolesta mahdun helposti 164-senttisiin vaatteisiin. Tulisi muuten halvemmaksi ostaa tuolta kuin aikuisten osastolta ;)

Tosin minua kyllä hävettäisi suunnattomasti, jos lähden puistoilemaan tyttäreni kanssa ja joku 5-vuotias kävelisi vastaan samanlaisessa paidassa.

Vierailija
93/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten pituudesta ja painosta, kuulostaa niin teinimeiningiltä, että ihmetyttää, millaista vanhemmuutta ja aikuisuutta he edustavat. Jälkipolvessakin tuollainen mitätöinti, vähätöinti ja suoranainen vittuilu näkyy. Ei todellakaan tarvitse ihmetellä mistä koulukiusaajat tulevat.

Vierailija
94/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Lidlistä saa edullisia, kauniita ja yllättävän hyvälaatuisia lastenvaatteita, myös isommissa koissa. Tarjoustalo on myös hyvä.

Vierailija
95/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Lidlistä saa edullisia, kauniita ja yllättävän hyvälaatuisia lastenvaatteita, myös isommissa koissa. Tarjoustalo on myös hyvä.

en vois kyllä kuvitellakkaan kulkevani Liitelin vaatteissa

Vierailija
96/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.lindex.com/fi/shop/lastenvaatteet-tytot-128-170-cm/" alt="http://www.lindex.com/fi/shop/lastenvaatteet-tytot-128-170-cm/">http://www.lindex.com/fi/shop/lastenvaatteet-tytot-128-170-cm/</a&gt;

Tällä palstalla on ollut ennenkin puhetta ja potutusta Lindexin tyttöjenvaatemallistoista, joissa teinix-vaatteet alkavat 128 sentistä.

Tässäpä näitä on nykyään nähtävillä ihan online-shopissa, ja tämä mallisto on kyllä ihan kaiken huipentuma.

128 cm vaatteita käyttää meillä 5-vuotias.

Ai niin, onkohan joku aktiivinen aloitellut addressia aiheesta, tai muutoin lähestynyt Lindexiä?

Kuka käskee mennä katsomaan teiniosaston alla olevia vaatteita?

Vierailija
97/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vois kyllä kuvitellakkaan kulkevani Liitelin vaatteissa

Minusta vaatteen ominaisuuksilla on väliä, ei sillä, mitä merkkiä ne ovat. Olen ehkä vähän poikkeava, koska perheemme on hyvätuloinen ja silti tyytyväisenä käytän Tarjoustalon Janina F-farkkuja.

Vierailija
98/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla kauhistelin noita Lindexin mainoksia.

Pikkulapset puettu teinivaatteisiin.

En ole edes mikään nipo, mutta kohtuus kaikessa.

Vierailija
99/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ltä 134cm vaatteita, tyttö on 129cm. Joten tuo on nyt musta oikea koko kun talveksi tilasin. Lisäks kuivatan vaatteita kuivausrummussa usein ja ainakin meidän rumpu kutistaa vaatteita. Tuolta h&m ltä löysin hello kitty vaatteita ja muutakin pikkutyttömäistä tuossa koossa.

Vierailija
100/147 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti haukutaan toisten lapsia läskeiksi ja pullukoiksi jos toinen käyttää isompia vaatteita kun toinen! Ei teille päköille ole tullut mieleen että lapset voivat mahdollisesti olla vaikka ERI MALLISIA vaikkai olisivatkin saman pituisia!!! Argh! Että mua sieppaa tää suomalainen "meidän mussukka kun kasvaa sillä 0-käyrällä ja se on ainoa oikea käyrä kasvaa" JNE

Mulla on ainakin 8v- tyttö joka on 133cm pitkä ja normaali painoinen, ja käyttää 146cm tai jopa 152cm vaatteita, eikä siksi että oli lihava/pullukka vaan siksi että sattuu vaan olemaan eri mallinen kun perus suomilautapeppulapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi