erittäin tylsää!
auttakaa miten saan tän kakkaran syntymään? rv40 ja hiki ja kuuma ja väsy ja kiukku.
Kommentit (6)
eli anteeksi!
kone jumitti ja lähetti tän noin sata kertaa o.O
jo viikko sitten. Tässä on se ongelma että olen oikeasti joka ilta siivonnut kodin täyssiistiksi jo viikon ajan, ei auta mitään. Nyt ei enää oikeasti jaksa kun olo on todella vaivainen ja raskas. Minulla on kaks aiempaa lasta eikä niiden raskaus ollut tällaista edes lopussa. Alan kohta ymmärtää kaiken maailman nurisijoita.
ja siis sitä siivousta riittäisi kyllä, nuorempi lapsista on 2-vuotias sottapytty, ikkunatkin voisi tieten pestä taas. Ei vaan näy montaa hetkeä taas läpi.
Mistä saa ananasta tähän aikaan lauantai-iltana? ei taideta joka huoltsikalla myydä? myykö Siwa?
soita mieluummin sinne eka ettet turhaan lähde mahasi kanssa liikkeelle. netistä löytyy varmaan lähimmän numero! huoltsikalla ei ehkä ole. tai lähetä mies tai kaveri ananasjahtiin! minulla se auttoi kun olin ihan tuskissani yliviikoilla. supparit alkoi heti kun olin saanut sen syötyä.
Mistä saa ananasta tähän aikaan lauantai-iltana? ei taideta joka huoltsikalla myydä? myykö Siwa?
Jos teillä on lähellä ABC missä on se kauppa niin sieltäkin voisi löytyä jos ei Siwasta :)
en ole ennen kuullutkaan, taitaa liittyä nesteenpoistovaikutukseen?
syö tuore ananas! ei purkki vaan hedelmäosastolta. sellaisenaan syöt niin varmasti syntyy viimeistään huomenna!!!
nim. kokeiltu on