Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöni on alkanut pukeutua omituisesti

Vierailija
06.08.2010 |

Eilen oli toisessa kaupoungissa shoppailemassa kavereiden kanssa ja kotiutui sieltä ison vaatekasan kanssa.

Oli ostanut esimerkikisi ruutukauluspaidan ja yhden t-paidan, jote erityisesti ihmettelin kovasti. Tässä t-paidassa oli siis sateenkaari väreissä (!!) oleva peace -merkki ja alhaalla luki, että " Let the love be free"

Eli ihan selkeä homopaita.

Katoin vähän ja kysyin että mistä sä tuollaisen sait. Sanoi että H&M:ltä.

Mitä olette mieltä, valehtelikohan paidan alkuperästä? :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole homokammoinen. En vain hyväksy heidän elämäntapojaan ja arvojaan

Mä olen homo ja mä pidän elämässäni tärkeänä parisuhdetta, lapsiani, apua tarvitsevien auttamista, ystävällisyyttä kanssaihmisiä kohtaan, työpaikkaani ja sen hyvän ilmapiirin ylläpitoa, välittämistä, hyvän kierrättämistä jne.

Mikä tässä on ap:n mielestä väärin? Kerro ihmeessä, kiinnostaa oikeasti.

Vierailija
22/23 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi?

Toivottavasti tyttärestäsi tulee lesbo ja kokisit oikeasti miltä sitten tuntuu olla äiti

Haaaahhaaahah, ai ettei hyväksy "homojen arvoja"??? Onko heteroillakin joitain yhteisiä arvoja? En kyllä usko, että itselläni (joka olen hetero) olisi mitään yhteistä ap:n arvomaailman kanssa, vaikka ihan samaa seksuaalista suuntautuneisuutta ilmeisesti edustammekin.

Surullista on, että lapsetkin saavat kärsiä näistä vähä-älyisistä vanhemmistaan..? Onneksi tytär vaikuttaa äitiään huomattavasti fiksummalta ja ajattelultaan kehittyneemmältä.

Mielenkiintoista, että ap äitinä vastustaa kaikille ihmisille kuuluvia ihmisoikeuksia ja huolestuu, jos tytär puolustaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks suvaitsemattomilta heteroilta menny luu kurkkuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän