Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävän AHDASMIELISET SUOMALAISET

Vierailija
27.07.2010 |

Miten suomalaiset voi olla niin ahdasmielisiä että esim. koiria ei saa viedä lähelle uimarantaa???

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korrektia se, että meidänkikn kaupungissa koirille on varattu ihan oma ranta!

Vierailija
2/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran suolinkainen voi elää myös ihmisessä ja aiheuttaa vakavan sairauden. Se ei kuitenkaan kasva aikuiseksi, eikä ihmisen suolessa siis esiinny lisääntymiskykyisiä matoja. Mato joutuu ihmiseen munina, jotka ovat peräisin koiran ulosteesta, ja toukka tunkeutuu suolen läpi verenkiertoon ja kudoksiin käyden läpi samat kehitysvaiheet kuin koirassakin. Sairauden oireita voivat olla mahakivut, kuumeilu, huonovointisuus, hengityksen vinkuminen ja yskä. Vaellustoukat saattavat päätyä aivoihin ja aiheuttaa epileptisiä kohtauksia. Pahimmillaan suolinkainen sokeuttaa ihmisen mikäli toukka päätyy näköhermoon taikka verkkokalvolle aiheuttaen tulehduksen. Tartunnan syytä voi olla joskus vaikea määrittää, mikäli infektio on ollut vähäinen eikä vasta-ainetutkimuksista löydy reaktiivisia aineita. Näkökyvyn menetys saattaa pahimmillaan olla pysyvä ja useimmiten toispuoleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantahiekka on oivallinen paikka loisen siirtyä pikkulapsen hiekkaisesta kädestä suuhun...

Vierailija
4/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergian takia ja en mä ainakaan halua, että tulee lapseni lähelle, puree vielä, koirat kun on niin arvaamattomia!

Vierailija
5/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suomalaiset voi olla niin ahdasmielisiä että esim. koiria ei saa viedä lähelle uimarantaa???

onneksi ei saa.

Vierailija
6/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa varmaan olettaa, etteivät omistajat korjaa jätöksiä, joku pelkää mitä lie.

Mutta koira tuskin kusee tai paskoo veteen, kuten pienet tai isommat lapset, isot ukot juoksee puskissa ruikkimassa. Pitäisikö noiltakin kieltää rannoilla oleskelu?

Vierailija
7/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi viimenen kirjottaja juurikin kerto kuinka ahdasmielinen ja säälittävän idiootti ajattelutapa jollain voi olla.

KORJATAAN

2002 tehdyssä tutkimuksessa noin 3% koirista on suolinkaisia.

Siis kun joku laittaa tänne kovin rajottunutta faktaa niin akikki nojaa sihen ja vaahtoo minkä kerkee samasta asiasta.

Kukaan mulle vastanneista ei siis oo koskaan matkustellut lasten kanssa muualla kun suomessa?

Ettekä syö kun keitettyjä marjoja?

Ootehan muistaneet ottaa rokotuksen punkkien levittämää puutiaisaivokuumetta vastaan? entäpä borrelioosi? Tai kai te ootte ajatelleet että hyttyset levittää

Lukekaas vielä seuraavat lainaukset mitä HYTTYSET voi leivittää. Mites te suojaudutte kokonaan hyttysiltä?

"Punkin toimiessa pääasialisena Kumlingen taudin levittäjänä voi se toisinaan levitä myös hyttysen piston kautta. Tapauksia on rekisteröity Suomessa viime vuosina vain 20 luokkaa, mutta ne ovat yleensä vakavampia taudinkuvaltaan aiheuttaen toisinaan aivokuumeen jälkeen pysyviäkin vaurioita"

Hyttyset levittää myös Pogostan tautia!

Ja jänisruttoa! Ja Inkoon tautia!

Miettikää nyt vähän ja laittakaa elämänne vähän järjestykseen

AP

Vierailija
8/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan voida olla siellä vapasti lapsieni ilan, että tarttee pelätä koiran käytöstä (se on kuitenkin aina peto ja useimmiten arvaamaton), kakkaläjiä jne. Koirat haisee pahalle, haukkuvat, sotkevat eivätkä kuulu yleisille rannoille, kuten eivät kissat, hevoset tai autotkaan. Koirat menköön muualle, yleiset rannat ovat ihmisten uimapaikkoja, ravintolat ihmisten syömäpaikkoja ja koirapuistot koirien temmellyskenttiä. En minäkään vie lapsiani leikkimään koirapuistoon, koska siellä on hyvä nurmikko ja kivannäköisiä juttuja.

Vierailija
9/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi viimenen kirjottaja juurikin kerto kuinka ahdasmielinen ja säälittävän idiootti ajattelutapa jollain voi olla.

KORJATAAN

2002 tehdyssä tutkimuksessa noin 3% koirista on suolinkaisia.

Siis kun joku laittaa tänne kovin rajottunutta faktaa niin akikki nojaa sihen ja vaahtoo minkä kerkee samasta asiasta.

Kukaan mulle vastanneista ei siis oo koskaan matkustellut lasten kanssa muualla kun suomessa?

Ettekä syö kun keitettyjä marjoja?

Ootehan muistaneet ottaa rokotuksen punkkien levittämää puutiaisaivokuumetta vastaan? entäpä borrelioosi? Tai kai te ootte ajatelleet että hyttyset levittää

Lukekaas vielä seuraavat lainaukset mitä HYTTYSET voi leivittää. Mites te suojaudutte kokonaan hyttysiltä?

"Punkin toimiessa pääasialisena Kumlingen taudin levittäjänä voi se toisinaan levitä myös hyttysen piston kautta. Tapauksia on rekisteröity Suomessa viime vuosina vain 20 luokkaa, mutta ne ovat yleensä vakavampia taudinkuvaltaan aiheuttaen toisinaan aivokuumeen jälkeen pysyviäkin vaurioita"

Hyttyset levittää myös Pogostan tautia!

Ja jänisruttoa! Ja Inkoon tautia!

Miettikää nyt vähän ja laittakaa elämänne vähän järjestykseen

AP

mutta enpä vaan haluais olla rannalla, jos kymmenkuntakin koiraa tonkii lähettyvillä. Kukaan tutnemistani koiranomistajista ei ole valitellut sitä, ettei pääsee rannalle koiransa kanssa, ei ole kuulemma tullut mieleenkään viedä, esim. liiallisen kuumuuden takia. Osa sitten käy uittamassa omalla koirille varatulla rannalla, osa käy myöhään illalla, jolloin muita ei enä ole paikalla. Fakta on, että osa koiranomistajista EI korjaa jätöksiä. Myöskään allergisina emme halua koiria lähelle. Nämä meidän perheen syymme.

Vierailija
10/23 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan voida olla siellä vapasti lapsieni ilan, että tarttee pelätä koiran käytöstä (se on kuitenkin aina peto ja useimmiten arvaamaton), kakkaläjiä jne. Koirat haisee pahalle, haukkuvat, sotkevat eivätkä kuulu yleisille rannoille, kuten eivät kissat, hevoset tai autotkaan. Koirat menköön muualle, yleiset rannat ovat ihmisten uimapaikkoja, ravintolat ihmisten syömäpaikkoja ja koirapuistot koirien temmellyskenttiä. En minäkään vie lapsiani leikkimään koirapuistoon, koska siellä on hyvä nurmikko ja kivannäköisiä juttuja.

Koiranomistajat vaan usein luulevat olevansa maailmannapoja piskeineen. Onko vaikea ymmärtää, että kaikki eivät pidä räksyttävistä karvaturreistanne? Sillä ei ole mitään tekemistä ahdasmielisyyden kanssa.

Vierailija
11/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiva seurata miten ihmiset asiaan suhtautuu. Mä en omista koiraa enkä koiraani oo mihinkään rannalle viemässä mutta mä pidän tosi ahdasmielisenä ja umpimielisenä suomalaisia.

Mua ei haittais yhtään jos joku koiansa rannalle tois kun siellä lasten kanssa oon. Jos koira on kiinni remmissä eikä ihan iholle tuu niin aivan sama missä on.

Iänikuisesti käytetty allergia syy on täysin naurettava.

Vierailija
12/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisellä uimarannalla. Ainakin omat koiranomistajatuttavani tapaavat tehdä niin.

tosi kiva seurata miten ihmiset asiaan suhtautuu. Mä en omista koiraa enkä koiraani oo mihinkään rannalle viemässä mutta mä pidän tosi ahdasmielisenä ja umpimielisenä suomalaisia.

Mua ei haittais yhtään jos joku koiansa rannalle tois kun siellä lasten kanssa oon. Jos koira on kiinni remmissä eikä ihan iholle tuu niin aivan sama missä on.

Iänikuisesti käytetty allergia syy on täysin naurettava.

Vierailija
13/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleiselle uimarannalle. Miksi ne pitäisi sinne tuoda?

Ja suomalaiset ovat toki ahdasmielistä porukkaa monessa muussakin asiassa. Mutta aina se ei ole paha asia.

Vierailija
14/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna minäkään en haluaisi koiria yleiselle uimarannalle. Miksi ne pitäisi sinne tuoda?

Ja suomalaiset ovat toki ahdasmielistä porukkaa monessa muussakin asiassa. Mutta aina se ei ole paha asia.

Vierailija
15/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua niitä viedä uimarannoille.

Ei ole minun asiani "pakottaa" ihmiset nauttimaan koirieni seurasta.

Vierailija
16/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli yksi esimerkki.

AP

Vierailija
17/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei oo pelkästään tästä koirat uimarannalle asiasta se oli yksi esimerkki.

AP

Vierailija
18/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa saa kadulle kusemisesta 180 e-1125 e sakkoa. Koiranpaskoja on jalkakäytävillä. Rannoilla ei ole kyllä koiria.

Vierailija
19/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että koirat eivät saa tulla yleisille uimarannoille.

Vierailija
20/23 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuutta. Mulla on sakemanninarttu, joka välillä tykkää polskia vedessä. Paimenkoira, ei mielellään hae keppiä, joskus toki innostuu.

Mennään jonnekin kauemmas ja en usko, että kantaa suolinkaisia, koska häädöt hoidettu. En kuitenkaan mene häiriköimään rannoille koiran kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä