Tyttöni on alkanut pukeutua omituisesti
Eilen oli toisessa kaupoungissa shoppailemassa kavereiden kanssa ja kotiutui sieltä ison vaatekasan kanssa.
Oli ostanut esimerkikisi ruutukauluspaidan ja yhden t-paidan, jote erityisesti ihmettelin kovasti. Tässä t-paidassa oli siis sateenkaari väreissä (!!) oleva peace -merkki ja alhaalla luki, että " Let the love be free"
Eli ihan selkeä homopaita.
Katoin vähän ja kysyin että mistä sä tuollaisen sait. Sanoi että H&M:ltä.
Mitä olette mieltä, valehtelikohan paidan alkuperästä? :(
Kommentit (23)
Ja en ole homokammoinen. En vain hyväksy heidän elämäntapojaan ja arvojaan. Mietin vaan, että ihanko tosissaan tyrkyttävät nuorille noita vaatteita julkisissa vaatekaupoissa..
että valehteli. Minkä ikäinen tyttösi on? Katso puseron lapusta merkki jos et usko että on hm:ltä. Ei tyttö välttämättä osaa yhdistää tekstiä homoihin, ehkä ajatteli vain että hieno paita. Itsekin muistan kun about 12v ostin topin jossa oli playboy logo enkä tiennyt sitä. Ihan myydään nykyään normaaleissa vaateliikkeissä vähän "vapaampia" vaatteita.
Ja en ole homokammoinen. En vain hyväksy heidän elämäntapojaan ja arvojaan.
Tosin eihän paita ketään homoksi tee.
Tyttäresi on onneksi suvaitsevampi ihminen kuin äitinsä...
eikö nyt voisi ajatella, että lapsesi osti hippipaidan koska siitä piti?
Jos 16-vuotiaan murrosiän kapinointi on sitä, että ostaa paidan josta äiti ei pidä, niin vähällä olette päässeet.
saattoi vaan katsoa että kiva kuva paidassa, ostan tuon
Saisit mennä ittees jos yks paita jo häirittee sua noin
ja anna tyttösi pukeutua mielensä mukaan, löytää oma tyylinsä.
Minä voisin pitää tuommoista paitaa ihan huumorimielellä, vaikka olenkin jo vanha täti :)
kun ainoa missä paita näkyy edes jotenkin, niin siinä näkyy myös tytön kasvoja
ap.
Haaaahhaaahah, ai ettei hyväksy "homojen arvoja"??? Onko heteroillakin joitain yhteisiä arvoja? En kyllä usko, että itselläni (joka olen hetero) olisi mitään yhteistä ap:n arvomaailman kanssa, vaikka ihan samaa seksuaalista suuntautuneisuutta ilmeisesti edustammekin.
Surullista on, että lapsetkin saavat kärsiä näistä vähä-älyisistä vanhemmistaan..? Onneksi tytär vaikuttaa äitiään huomattavasti fiksummalta ja ajattelultaan kehittyneemmältä.
Mielenkiintoista, että ap äitinä vastustaa kaikille ihmisille kuuluvia ihmisoikeuksia ja huolestuu, jos tytär puolustaa niitä.
kun ainoa missä paita näkyy edes jotenkin, niin siinä näkyy myös tytön kasvoja
ap.
Anna tyttösi pukeutua miten haluaa.
esim. joku White power-paita tai I love Timothy Leary. Itse olen tällaiset paidat meinaan Suomessa teinien päällä nähnyt...
Ja en ole homokammoinen. En vain hyväksy heidän elämäntapojaan ja arvojaan. Mietin vaan, että ihanko tosissaan tyrkyttävät nuorille noita vaatteita julkisissa vaatekaupoissa..
ETPÄ. Ensinnäkin voitko kertoa, miten ne elintavat eroaa heteroiden tavoista, saatika arvot? Elämänarvot lienee ihan samat ku keskivertoihmisellä yleensä; terveys, rakkaus, perhe, hyvä työ, onni.
MITÄ HELVETTIÄ?! Mistä ihmeestä toi harhaluulo kumpuaa, että vähemmistöillä ois jotenkin erilaiset arvot ja tavat ku muilla? Eikä nyt tarvi alkaa saivartelee persepanojen kaa.
Haaaahhaaahah, ai ettei hyväksy "homojen arvoja"??? Onko heteroillakin joitain yhteisiä arvoja? En kyllä usko, että itselläni (joka olen hetero) olisi mitään yhteistä ap:n arvomaailman kanssa, vaikka ihan samaa seksuaalista suuntautuneisuutta ilmeisesti edustammekin.
Surullista on, että lapsetkin saavat kärsiä näistä vähä-älyisistä vanhemmistaan..? Onneksi tytär vaikuttaa äitiään huomattavasti fiksummalta ja ajattelultaan kehittyneemmältä.
Mielenkiintoista, että ap äitinä vastustaa kaikille ihmisille kuuluvia ihmisoikeuksia ja huolestuu, jos tytär puolustaa niitä.
no mun kummityttö on 15 v ja hän pukeutuu just ruutupaitaan, tiukkoihin pillifarkkuihin ja voisin hyvin kuvitella et ois just samanlainen t-paita ruutupaidan alla. Ja hän on ihan hetero...poikaystävä löytyy!
Oletko homokammoinen?