vihaan olla raskaana!
olisi pitänyt muistaa millaista se oli ensimmäisen kohdalla!nämä mun mielialat heittelevät kokoajan ja tunnen olevani ruma lihava lehmä!olen alkanu raskauden myötä olemaan mustasukkainen miehestäni,joka on kiltti ja ihana. itken päivät pitkät ja hermoilen kaikesta. olisipa tämä äkkiä ohi! taatusti viimeinen raskaus mitä tulen kokemaan ikinä enää!!!
Kommentit (22)
Vihasin raskaana olemista niin paljon, etten sen takia ole halunnut yrittää toista lasta.
Minulla nimenomaan henkinen paha olo oli se inhottavin juttu. Lisäksi turposin ja sain 30 kiloa lisää painoa, iho alkoi kukkia ja olin vaan niin ruma ja pahantuulinen ja raivokas.
Itselleni oli yllätys miten totaalisesti luonteeni muuttui. Pinna ei kestänyt käytännössä yhtään mitään.
mulle tuli kans ekasta 32 kg ja nyt toisen aikana tullu jo se 18 kg :/ saatikka nyt lähtöpaino oli 10 kg enemmän ku ekan raskauden alussa!ettei ihmekkään että koen olevani norsu!
Vihasin raskaana olemista niin paljon, etten sen takia ole halunnut yrittää toista lasta.
Minulla nimenomaan henkinen paha olo oli se inhottavin juttu. Lisäksi turposin ja sain 30 kiloa lisää painoa, iho alkoi kukkia ja olin vaan niin ruma ja pahantuulinen ja raivokas.
Itselleni oli yllätys miten totaalisesti luonteeni muuttui. Pinna ei kestänyt käytännössä yhtään mitään.