Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti naiselle orgasmi nuolemalla?

Vierailija
06.08.2010 |

Kun lähtökohtana on ei kiihottunut nainen eli vaikkapa kesken telkkarin katselun tai herätätte naisen keskellä yötä.

Niin kuinka nopeasti saatte naiselle nuolemalla orgasmin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

munkin mies luulee että mitä nopeemmin ja kovemmin nuolee niin orkku tulee. Olen feikannut nuolentaorkut jo 10 vuotta jotta mies lopettais sen surkean touhun. jotkut vaan EI KOSKAAN opi. Harmi.

Exän kanssa aiemmin sain orkun parissa minuutissa hellästi käsipelillä.

Säälittävämpää naista, kun orkkunsa feikkaavaa ei ole olemassakaan.

Oletko itse valinnut miehesi vai joku toinen sun puolestasi?

Vierailija
22/31 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

munkin mies luulee että mitä nopeemmin ja kovemmin nuolee niin orkku tulee. Olen feikannut nuolentaorkut jo 10 vuotta jotta mies lopettais sen surkean touhun. jotkut vaan EI KOSKAAN opi. Harmi.

Exän kanssa aiemmin sain orkun parissa minuutissa hellästi käsipelillä.

Ei koskaan opi? Oletko viestinyt suoraan, avoimesti ja oikeilla termeillä mistä on kyse ja mitä ja kuinka haluaisit kieliteltävän? Vai oletko odottanut että miehesi pystyisi kukemaan ajatuksesi kuinka toimia?

Voin kertoa ettei todistettavasti kukaan ole oppinut ajatusten lukemisen jaloa taitoa kovista yrityksistä huolimatta.

Olet näemmä ymmärtänyt täysin vääriin. Ei ole tarkoituskaan lukea naisen ajatuksi, vaan naisen REAKTIOITA siihen miten naista hyväillään.  Lisääkö joku hyväilytapa naisen kiimaa vai vähentääkö sitä. Ja siihen mikä tapaa saa kiiman kasvamaan ja pysymään yllä.  Miehen pitää keskittyä niihin asioihin, jotka vievät kiihtoitusta eteenpäin ja välttää niitä, jotka sitä laskee. Ei voi painaa jarrua, jos pitää ajaa eteenpäin. Kokeilemalla ja keskittymällä siihen, miten nainen mihinkin hyväilyy reagoi ja miten hyväily vaikuttaa oppii tyydyttämään naisen. Vaatii sen, että miehellä pitää olla aistit herkkinä ja pitää myös asennoitua naisen tyydyttämiseen ja tyydyttäminen pitää myös kiinnostaa. Jos ei, niin nainen aistii sen välittömästi ja orgasmi on todella kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimus reaktioiden lukeminsesta yrityksen ja erehdyksen myötä ilman selkokielistä viestintää on liki sama asia kuin vaatimus ajatusten lukemisesta!

Nainen ulkoistaa tekemisen miehelle ja jättää itselleen valittajan roolin kun kaikki ei mene nappiin eli tietyllä tavalla lahnailee.  : (

Vierailija
24/31 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimus reaktioiden lukeminsesta yrityksen ja erehdyksen myötä ilman selkokielistä viestintää on liki sama asia kuin vaatimus ajatusten lukemisesta!

Nainen ulkoistaa tekemisen miehelle ja jättää itselleen valittajan roolin kun kaikki ei mene nappiin eli tietyllä tavalla lahnailee.  : (

No voi voi sitten, kaikki ei näemmä osaa. Mitä jos harjoittelisit. Itsellä ei ole ollut koskaan ongelmia lukea pillun ja naisen reaktioita.  Itselläni ollut aina hyvä ja syvä keskustelusuhde vaimon pillun kanssa. Heti alusta lähtien opimme ymmärtämään toisiamme.  Eilenkin jotain oli taas tehty etukäteen oikein, koska vaimon vierellä halaillessa ennen nuolemista huomasin sormea pillunhuulien väliin laittaessa, että vaimon pieni klitoris oli poikkeuksellisen iso ja kova. Tämä aiheutti positiivisen kierteen, koska kaluni turposi sekin ääriään myöten ja vaimon sitä puristellessa kiimaisesti, jotka vain lisäsi klitoriksen kovuutta ja pillun kiimaa. Tarkoituksella hieroin varmaan ekat 5m kivikovaa klitorista, ennen kuin siirryin pillun nuolemiseen. Nostaen pillun ja vaimon kiimaa yhä korkeammalle.  Ei  tarvittu mitään vaimon ohjeistusta tai sanoja, eikä niitä ole ennenkään tarvittu juuri koskaan.  Sanatonta viestintää. KUN pillu ja vaimo kävi tavallista kuumenpana kävin pillun kimppuun tavallista rajummin hyväilyin ja tiesin, että oli mahdollisuus pitkittää ja vedättää orgasmin tuloa, kun pillu oli muutenkin jo malttamaton saamaan orgasmin.  Yhä korkeammalla nousi pylly tyynystä ja pillu tarjoisi itseään laukaistavaksi. Vielä vähän vedätin ja alkoi olla pillussa jo epätoivoa, kunnen lisäisin painetta g-pistelellä nostaen sormilla g-pisteestä ylöspäin ja lisäsin kielellä painetta klitoriskeen. Sitten vapauttava orgasmi vyöryikin jo yli koko vaimon kropan. Siinä vaiheessa tuntui jo, että kalustani puristuu veri läpi tai että kalun räjähtää. Kierrokset kävi omassakin päässä jo ylikierroksilla. Vähän kaluni ja pääni  onneksi laantui vaimon imutellessa ennen yhdyntää, muttei tuollaisen jälkeen tarviste montaa työntöä  kun mälli lähtee.  Eikä tarvitsekaan kun sielut yhtyy. Ajalla ja kestolla ole mitään merkitystä. 

Vierailija
25/31 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin just mieheltä, sanoi, että korkeintaa 1 - 3 minsaa..

Kysyit mieheltä, että kauanko sulta kestää tulla?

Vierailija
26/31 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin just mieheltä, sanoi, että korkeintaa 1 - 3 minsaa..

Kysyit mieheltä, että kauanko sulta kestää tulla?

Juu,koska en minä tajua aikaa silloin. En osais sanoa meidän yhdynnänkään kestoa.

Mutta vain muutamia minuutteja nuolemisessa menee, tosin se ei ole mikään aikajuoksu., vois kiusoitella kauemminkin.

Vierailija
27/31 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vaimoni haluaa nuolentaa, niin laukeaa aika nopeasti: ensin kielellä ja suulla minuutti pari, ja tämän jälkee yhdellä sormella avustaen laukeaa puolesssa minuutissa suuhuni.

Mutta toisin kuin minä, niin hän ei halua suuseksi herätykseksi tai yleensä nuolentaa joka tulisi varoittamatta tai ilman hänen omaa halua siihen. En ymmärrä aina tätä, sillä itse rakastan jos hän varoittamatta ottaa suihin, tai herättää minut suikkarilla. itse olen aina valmis ja halukas sekä antamaan suuseksiä, kuin myös ottamaan sitä vastaaan.

Vierailija
28/31 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään nopeuskilpailu ole. Päinvastoin, vaimo saa nautiskella ihan rauhassa ajan kanssa. Kyllä tämä poika jaksaa lipoa!

Vierailija
29/31 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vaimoni haluaa nuolentaa, niin laukeaa aika nopeasti: ensin kielellä ja suulla minuutti pari, ja tämän jälkee yhdellä sormella avustaen laukeaa puolesssa minuutissa suuhuni.

Mutta toisin kuin minä, niin hän ei halua suuseksi herätykseksi tai yleensä nuolentaa joka tulisi varoittamatta tai ilman hänen omaa halua siihen. En ymmärrä aina tätä, sillä itse rakastan jos hän varoittamatta ottaa suihin, tai herättää minut suikkarilla. itse olen aina valmis ja halukas sekä antamaan suuseksiä, kuin myös ottamaan sitä vastaaan.

Kuule, jospa hän haluaa mennä ensin pesulle. Minä ainakin haluam ensin pesulle. Vaikka on mies joskus päikkäreiltä herättänyt yllätysnuolemisella.

Vierailija
30/31 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, ei ole mikään nopeuskilpailu. Joskus todella haluan roikkua siinä reunalla vaikka kuinka pitkään, joka on kyllä suuseksissä parasta, pystyn kontrolloida orgasmin saamista parhaiten suuseksissä.

Joskus olis kiva kokea kahdenmiehen yhteistyö, toinen panis takaa ja toinen nuolis samalla mun klittaa. Mutta taitaa olla fantasia joka ei tähän elämään kuulu.

Vierailija
31/31 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla yksin kertainen, puutteessa ja joku vähä-älyinen raksamies tai autokauppias tai vielä pahempaa sairaanhoitaja. Tarkoitus on kertoa: kuinka nopeasti naiselle orgasmi nuolemalla? Eikä päteä huuhaa neuvoja. Jokainen nainen on yksilö ja orgasmi lähtee monen asian summasta: fysiologiset ominaisuudet, psyyke, rentoutuminen/huolet, halu, kiihottuminen, mistä seksissä pitää ja mistä ei. Osa on kanssani tullut alle minuutissa, osa vartin jälkeen ja osa ei saa minun kanssa ja ei kenenkään muunkaan kanssa. Kylläkin vuosikausia olen ollut yhden ja saman kanssa ja todennäköisesti tulen olemaankin. Mahtava nainen, mutta todella vaikea tyydyttää. Naimmekin avoimesti seuraavasta syystä: hän saa nautinnon, kun tyydyttää minut ja harvoin joskus välillä oikeissa olosuhteissa iso O osuu kohdille. Useimmin tulee pikku klittaa O. Lopetetaan päteminen ja aloitetaan ymmärtämään muidenkin näkökulmat ja ei olla olevinaan kaikentietäviä machoja. Jokainen on yksilö. Pitäkää naisianne kuin kukkaa kämmenellä ja muistakaa, että vaikka minullekin, kuten suurimmalle osalle miehiä seksi on elämän tärkein asia, niin nainen ansaitsee haluamansa. Olise sitten yhteinen tekeminen, kävely, kotityöt, kädestä pitäminen, aidosti kiinnostunut miten päivä meni töissä tai vapaata lasten hoidosta ja niin edelleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän