Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti naiselle orgasmi nuolemalla?

Vierailija
06.08.2010 |

Kun lähtökohtana on ei kiihottunut nainen eli vaikkapa kesken telkkarin katselun tai herätätte naisen keskellä yötä.

Niin kuinka nopeasti saatte naiselle nuolemalla orgasmin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kelloa katsonut. Yleensä jos lähes kuivasta lähdetään niin 5-10 min. valmiiksi hieman kostunut alle 5 min.

M29

Vierailija
2/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa nuolemalla ollenkaan, vaikka olisin miten kiihottunut. Tai no, kerran oon saanut, joten kai se mahdollista on, mutta lähes jokapäiväisistä yrityksistä huolimatta en saa, en edes niin, että mies samalla sormettaa tai tyydyttää dildolla... Yhdynnässä saan sitten helpostikin ja ihan emätinorkkuja, kieroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista ei jollain hetkellä seksi yhtään kiinnosta, ei orgasmia saa tuotettua vaikka nuolisi tuntikausia, mutta jos naisen saa innostumaan, ei orgasmin tuottaminen välttämättä kestä kuin 5-10 minuuttia.

Tottahan tuo silti on naisesta muutenkin kiinni, eivät kaikki laukea nuolemalla ollenkaan ja niidenkin keskuudessa, jotka nuolemalla saavat orgasmin, on huomattavia eroja. Joitain on "joutunut" nuolemaan hyvinkin 30-45 minuuttia ennen orgasmin tuloa vaikka ovat valmiiksi olleet kiihottuneita ja "oikealla tuulella". Tuo joutunut siksi lainausmerkeissä, että pimpin nuoleminenhan ei koskaan ole joutumista, kestää se miten kauan hyvänsä. :)

Vierailija
4/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain on "joutunut" nuolemaan hyvinkin 30-45 minuuttia ennen orgasmin tuloa vaikka ovat valmiiksi olleet kiihottuneita ja "oikealla tuulella". Tuo joutunut siksi lainausmerkeissä, että pimpin nuoleminenhan ei koskaan ole joutumista, kestää se miten kauan hyvänsä. :)

Terv. nainen (no yllätys...)

Vierailija
5/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nopeus ratkaise, vaan se lopputulos.

Tehdään rouvalle pikkusen "kiusaa" niin kauan aikaa, että orgasmi tulee. Ei kai tässä ole mikään "nopeuskilpailu" ole kysymyksessä?

"Kiusaa": nuollaan pimpsaa ja härnätään kielellä klitorista usealla eri tavalla. Sitten sen jälkeen nuollaan pyllyreikää ja työnnetään kieltä aavistuksen verran sisään. Kun on saatu takaluukku kostutettua, laitetaan sormea varovasti sisään ja samalla härnätään kielellä klitorista eri tavoin, kun liikutetaan sormea pyllyreiässä. Ja ei sitä kauaa tarvitse tehdä, kun (kuulemma) meinaa tulla.

Vierailija
6/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10sec-1min, maksimissaan.

Vierailija
7/31 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo otsikko kertoo mua ei saa tulemaan vaikka nuolisi tunti tolkulla.

Hieromalla tulen 5min jos lähetään nollasta. Hieromalaitteella menee 1min.

Sisäinen orkku ilman klitta orkkua siihen vaditaan 10 min pano.

N29

Vierailija
8/31 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 5-6 min nuolemalla

Vierailija
9/31 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies luulee että mitä nopeemmin ja kovemmin nuolee niin orkku tulee. Olen feikannut nuolentaorkut jo 10 vuotta jotta mies lopettais sen surkean touhun. jotkut vaan EI KOSKAAN opi. Harmi.

Exän kanssa aiemmin sain orkun parissa minuutissa hellästi käsipelillä.

Vierailija
10/31 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli sopivasti jalat levällään viini illallisen jälkeen. Aloin nuolemaan ja hän nautti silmät kiinni ja voihki. Ennen orgasmiaan katsoi alaspäin ja viinipäissään tokaisi "sinäkö" ja se loppui siihen. Niin avioliittokin. Mutta itse kysymykseen, niin en osaa vastata. Yli 10 minuuttia kului kuitenkin. Nuolin kuitenkin hyvin, koska olen uudessa parisuhteessa ja nuolen orgamismeja usein :) Hän on kiertopalkinto nykyään. Hyi hemmetti näin jälkeenpäin mitä pimppaa tuli nuoltua. Kurlaan uimahallikloorilla vieläkin suuta aamuin illoin.

Vierailija
11/31 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli sopivasti jalat levällään viini illallisen jälkeen. Aloin nuolemaan ja hän nautti silmät kiinni ja voihki. Ennen orgasmiaan katsoi alaspäin ja viinipäissään tokaisi "sinäkö" ja se loppui siihen. Niin avioliittokin. Mutta itse kysymykseen, niin en osaa vastata. Yli 10 minuuttia kului kuitenkin. Nuolin kuitenkin hyvin, koska olen uudessa parisuhteessa ja nuolen orgamismeja usein :) Hän on kiertopalkinto nykyään. Hyi hemmetti näin jälkeenpäin mitä pimppaa tuli nuoltua. Kurlaan uimahallikloorilla vieläkin suuta aamuin illoin.

Vierailija
12/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartioiden välistä, se lupa tulemiselle lähtee.

Free you mind, and enjoy.

Vierailija
13/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tossa kerkee juuri kissaa sanoa.

Vierailija
14/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin just mieheltä, sanoi, että korkeintaa 1 - 3 minsaa..Jos on viiniä juotu, niin pitempään. Ja jos mies kerkevällä päällä, ei juuri sitäkään!

Mutta namia se vaan on, jotta tehkää naisillenne hyvää työtä!!

Vierailija
15/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerkee nuolemiselta?

Vierailija
16/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kestä tosiaan kuin muutaman hetken, minuutteja jokatapauksessa.

Jos tämä on miehelle liikaa, nin ihmettelen. Suihinotto  tai runkkaus  vie rutosti aikaa, ja kä ihan voimille. Aamull yritin käsitöitä, mutta järkyttävää työtä. Ei millään ja kun kuitenkin ol ihan viittä vaille hätäseen hyppäs päälle.. meni kuulemma ohi.

Joten ei se ole miehenkään "paneminen" helppoa.

Vierailija
17/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Etkö juttele nuollessa mitään. Minä suunnittelen ja juttelen samalla seuraavan päivän hommat ja viikon ruokalistan.

Vierailija
18/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 10-30min kestää orgasmiin. Joskus nopeammin joskus hitaammin. Kestää minkä kestää. Harvemmin lopetettu kesken ellei vaimo ole todennut, että liikaa ajatukset harhailee eikä lähde. Ihan sama mielelläni nuollut pillua.

Vierailija
19/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea orgasmi ei ole sama kuin hyvä orgasmi. En lesottais sillä, että saan naisen orgasmiin nopeasti.

Vierailija
20/31 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

munkin mies luulee että mitä nopeemmin ja kovemmin nuolee niin orkku tulee. Olen feikannut nuolentaorkut jo 10 vuotta jotta mies lopettais sen surkean touhun. jotkut vaan EI KOSKAAN opi. Harmi.

Exän kanssa aiemmin sain orkun parissa minuutissa hellästi käsipelillä.

Ei koskaan opi? Oletko viestinyt suoraan, avoimesti ja oikeilla termeillä mistä on kyse ja mitä ja kuinka haluaisit kieliteltävän? Vai oletko odottanut että miehesi pystyisi kukemaan ajatuksesi kuinka toimia?

Voin kertoa ettei todistettavasti kukaan ole oppinut ajatusten lukemisen jaloa taitoa kovista yrityksistä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi