Mitä maksaisitte uudenveroisista Bionicle-ukkeleista kirppiksellä?
Meillä on noita aika paljon ja lapsi kasvanut niistä ulos, haluaa myydä ne pois tilaa viemästä.
Kommentit (7)
Kaikki ohjeet ja osat tallella, oli minusta hyvä ostos.
Kuten muut yllä, niistä pienemmistä purkkiukkeleista ehkä 3-4e.
viel leegoilla leikkii miehesi kaa!
Meillä ei nyt niin innostuttu noista muovipalikoista. Sori!
mutta legoja en ole "raskinut", meillä nuorin 7v. ja vanhinkin 13v. mutta mm. duplot ovat varastossa.
en tiedä mitä niille teen, säilön kai hamaan tulevaisuuteen asti.
viel leegoilla leikkii miehesi kaa!
Meillä ei nyt niin innostuttu noista muovipalikoista. Sori!
Olen kuvitellut, että legot on iättömiä. Mutta tietysti löytyy lapsia joiden mielestä aikuisuus on cool ja kaikki leikki on niin "lapsellista"Onneksi mun nukkoni ei ole aikuistunut ikinä ettei voisi leikkiä samoin onneksi ei poikani enkä edes minä. Ja toivottavasti minusta ei ikinä aikuinen tulekkaan. Leikkiminen on mukavaa ja legoista voi rakennella ihan uskomattomia juttuja jos vaan viitsii nähdä vaivaa. Tosin meillä rakentelut on selaisella tasolla että jutut kehitellään itse ja tilataan palikat tehtaalta...
poika möi omansa 4e/kpl. Menivät ekana myyntipöydältä, eli ehkä hintaa olisi voinut olla hieman enemmänkin. Olivat niitä purkeissa olevia, ohjeet tallella kaikissa. Muutenkin legot menee hetkessä, itsekin olen peruslegoja meille ostanut kirppiksiltä heti aamusta kun joku on tavaraa tuonut pöytään.
jos ne onn iitä purkki bionicleja ovh n. 10 niin 3e mut jos niitä isompia pakkauksia ja ohjeet ym on tallella niin 10e.
Minkä ikäinen on kasvaut jo ulos legoista?? mietin vaan , kun meillä 16v rakentelee vieläkin, Ja oma ukkoni 42v rakentelee mitä ufoimpia juttuja..