Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ne ulkomaalaiset lapset ovat aina eräiden mielestä niin paljon kauniimpia?

Vierailija
04.08.2010 |

Minustya niissäkin kuten kessä tahansa ihmisissä on sekä kauniita että vähemmän kauniita eikä se ihmisen väritys vielä kenestäkään tee rumaa tai kaunista. Moni suomalainen pellavapää sinisilmä on kaunis kun taas moni mustatukkainen "pusuhuuli" takkutukka vähemmän...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppejään irti mun pellavapäistäni kun kohdalle osuvat...nainen sanoi että mun lapset herättäis suunnatonta huomiota heillä päin :)

Vierailija
22/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman värisiä...vähän liian monotoninen maailma sitten mutta minkäs teet.

Ei nimittäin ole kiva juttu pelätä suomalaisten syntymäblondien väkivaltaa minua ja lapsiani kohtaan sen takia, etten näytä ihan samalta kuin he. :( Suo anteeksi, jos en sure blondien katoamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pahalla mutta ei minusta kyllä brunettia saisi kuin pakottamalla...toki kauniita ihmisiä löytyy kaikenvärisinä :D ja tykkään myös tummansinisistä silmistänikin.

Vierailija
24/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne siniset silmät ja vaalea tukka tarkoittaisivat väkivaltaa? Sekopäitä palsta täynnä!

Vierailija
25/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pelkäät että sinisilmäiset blondit käy kimppuusi tuolla kadulla? Sitä väkivaltaa esiintyy kuule joka yhteiskunnassa ja sitä harrastavat kaikenväriset ihmiset...

Vierailija
26/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjosimaalaisten pitäis lisääntyä vähän enemmän!Maailman monimuotoisuus pitää säilyttää...

Vierailija
27/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta muuttuu hiirenharmaapääksi jo 3-vuotiaana..silmät yleensä valjun värsiet, jossa on sekaisin sinistä, vihreää, harmaata ja jne.. sinisilmiä on pian pienen pieni murunen...

Vierailija
28/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on meitä aitojakin blondeja sinisine silminemme....

Vierailija
29/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en blondaisi tukkaa vaikka maksettaisi :) Mutta aika useinhan ihmiset tykkäävät itseä muistuttavasta ulkonäöstä, esim. brunetit bruneteista ja blondit blondeista, siis noin yleistäen.

ei pahalla mutta ei minusta kyllä brunettia saisi kuin pakottamalla...toki kauniita ihmisiä löytyy kaikenvärisinä :D ja tykkään myös tummansinisistä silmistänikin.

Vierailija
30/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta ja ovat hyvin kauniinta. toisella ruskeat hiukset ja vihreät silmät ja toisella tummanruskeat hiukset ja silmät.

yleensähän noi sekoitukset ovatkin sitten kauniimpia, tulee hyvät geenit kummaltakin vanhemmalta.

Vierailija
31/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pelkäät että sinisilmäiset blondit käy kimppuusi tuolla kadulla? Sitä väkivaltaa esiintyy kuule joka yhteiskunnassa ja sitä harrastavat kaikenväriset ihmiset...

että et paljon maailmasta tiedä. Viittasin tuossa ihan aitoon tilanteeseen. Väkivaltaa esiintyy, mutta minusta tuntuisi mukavammalta kävellä kadulla ilman että perään huudellaan ja näytetään nyrkkiä silmien, hiusten ja ihonvärin takia. Hulluahan se on, semmoisia toivoa. :o

Vierailija
32/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei nimittäin ole kiva juttu pelätä suomalaisten syntymäblondien väkivaltaa minua ja lapsiani kohtaan sen takia, etten näytä ihan samalta kuin he. :( Suo anteeksi, jos en sure blondien katoamista"

Koskaan uhrannut ajatusta sille, että maailmassa on AINA ollut ja tulee olemaan syrjintää, "rasismia", ja väkivaltaa. Niin valitettavaa kun se onkin, niin vain on. Ihminen ei ole mikään ihana olento, vaan perusluonteeltaan aikamoinen peto.

Jos kaikki blondit kuolevat pois --> tummahipiäisten keskuudessa (HUOM: tätä tapahtuu jo nyt!) "arvotetaan" ihmisiä ihonvärin tummuusasteen perusteella "parempiin" ja "huonompiin". Ja jos kaikki ovat saman värisiä, niin "rasismin" kohteeksi joutavat ne joilla on leveämpi/kapeampi nenä, ohuemmat/paksummat huulet, kiharampi/suorempi tukka jne. jne. AINA keksitään syitä miksi joku on parempi/ylempiarvoisempi kun toinen.

Ja ironista tässä on se, että vaikka Suomessa, Euroopassa, Yhdysvalloissa on rasisteja ja erilaisia white power liikkeirä, niin aivan vastaavia ja PALJON ENEMMÄN on Afrikan maissa, joissa eri heimojen toisten orjuuttaminen ym. on ikivanha perinne ja joka tavallaan elää vieläkin.

Vierailija
33/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa maailmassa väkivaltaa. Esim brunetit italialaiset haukkuvat brasseja neekereiksi ja harjoittavat väkivaltaa muita rotuja kohtaan. ei siihen blonditukkaa tarvita...kyllä se on jokin ihan muu kuin tukan väri joka saa aikaan rasistista väkivaltaa :D otan osaa jos sua on haukuttu mutta älä sä tule blonditukkaa tai sinisiä silmiä siitä syyttämään!

Vierailija
34/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa maailmassa väkivaltaa. Esim brunetit italialaiset haukkuvat brasseja neekereiksi ja harjoittavat väkivaltaa muita rotuja kohtaan. ei siihen blonditukkaa tarvita...kyllä se on jokin ihan muu kuin tukan väri joka saa aikaan rasistista väkivaltaa :D otan osaa jos sua on haukuttu mutta älä sä tule blonditukkaa tai sinisiä silmiä siitä syyttämään!

Toin vain vähän perspektiiviä tähän keskusteluun, jos blondius on joku katoava luonnonvara, joka täytyy pelastaa sisäsiittoisella sikiämisellä. Eipä väkivalta maailmasta katoaisi blondien myötä, mutta se katoaisi MINUN elämästäni tehokkaasti. :)

Vierailija
35/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinua voidaan sellaisessakin maailmassa syrjiä jossa kaikki ovat samanvärisiä kun sinä. Syynä voi olla ulkonäöllinen seikka, ehkä korvasi höröttävät, tai ehkä sinulla on iso nenä.

Mutta jos koet niin ahdistavaksi elää täällä Suomessa sinua kiusaavien blondien keskellä, niin miksi ihmeessä et muuta pois kaltaisiesi pariin? Ah sitä onnenmaata jossa voisit elää vapaana ilman pelkoa blondien väkivallasta!

..Vai onko ehkä niin, että se maa josta olet tänne kylmään väkivallan mekkaan tullut, onkin paljon väkivaltaisempi, esim. sodan riepottelema maa.

Ei täällä ketään väkisin pidetä! Omasta vapaasta tahdosta täällä saa olla, tai voi lähteä pois. Minäkin skandnaavinen blondi kyllästyin pimeään ja kylmään maahan ja asuin liki kaksi vuotta Thaimaassa, ja veikkaan sinne palaavani kun lapset isompia, vaikka toki matkallani opin kuinka hyvin moni asia Suomessa on.

Vierailija
36/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tyhjiössä te ootte kasvaneet? Minä olen ihan 100% suomalainen, tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät. Ihme stereotypioita ihmisillä taas. Asun nykyisin Usassa, ja välillä joku kysyy minulta että mitä rotua olen, ja sanon että valkoinen. Joskus sitä seuraa vielä lisäkysymys "VAIN valkoinen?". "Juu, ihan vain valkoinen skandinaavi, ruskeilla hiuksilla ja vihreillä silmillä". Miksi se on muka outoa?? Aitoja blondeja on mun mielestä loppujen lopuksi tosi vähän.

Vierailija
37/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä perinteiset suomalaiset pulleaposkivauvat, joiden piirteet ei erotu eikä päässä ole hiuksen hiusta, yksinkertaisesti eivät ole kauniita. Tiedän myös paljon kauniita suomalaisvauvoja, mutta tämä perinteinen suomalaisvauvatyyppi on aika ruma.

Eri asia sitten tietysti, tarvitseeko vauvan olla kaunis (ei todellakaan).

Vierailija
38/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä perinteiset suomalaiset pulleaposkivauvat, joiden piirteet ei erotu eikä päässä ole hiuksen hiusta, yksinkertaisesti eivät ole kauniita. Tiedän myös paljon kauniita suomalaisvauvoja, mutta tämä perinteinen suomalaisvauvatyyppi on aika ruma.

Eri asia sitten tietysti, tarvitseeko vauvan olla kaunis (ei todellakaan).

Vierailija
39/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ENEMMÄN on Afrikan maissa, joissa eri heimojen toisten orjuuttaminen ym. on ikivanha perinne ja joka tavallaan elää vieläkin.

minä muistan kun 70 luvulla puistoon tuli mustalais perhe 2 tai 3 vuotiaan kanssa ja heidän käskettiin lähteä, sanoin että 'vie toi likainen lapsi pois täältä'

Joten sellaista oli suomessa jo 70 luvulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme