Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitkä ruokaaineet teidän kokemuksen mukaan lihottavat?

Vierailija
04.08.2010 |

Mä olen kokenut, että kaikki vaalea leipä, peruna kaikissa muodoissaan ja limukat (sekä light että sokerillinen). Karkki ei niinkään.

Kommentit (11)

1/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Karkki ei niinkään.

Vierailija
2/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olut / siideri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermajäätelöä ja juustoja taas syön paljonkin lihomatta.

Vierailija
4/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljässä kuukaudessa. Ihmettelin mistä johtuu, kun tein fyysisesti rankkaa työtä ja söin samalla tapaa kuin ennenkin. Sitten tajusin, että joka aamuinen enrgiajuomatölkkihän sen tekikin... Tarkkoja niitten kanssa!

Vierailija
5/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että syö yli tarpeen ihan mitä tahansa ruokaa, lihottaa.

Vierailija
6/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä syö liikaa. Terve, normaalia ruokavaliota noudattava, normaalipainoinen ihminen voi syödä kaikkea kohtuudella.

Pahin "piilolihottaja" on kuitenkin alkoholijuomat, koska ihmiset eivät tiedä (tai ainakaan välitä), että niissä on tosi korkeat kalorit. Pikaruoka on toinen, koska on melkoisen ravintoköyhää.

Vierailija
7/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten syön liikaa tosi energiapitoisia ruokia ja juomia, pizzaa, sipsejä, karkkia, keksejä, alkoholia, chilipähkinöitä yms. Näiden kanssa pitää olla tarkkana määrien suhteen.

En ole havainnut että lihoisin helpommin hiilihydraateilla tai rasvalla sinänsä. Enemmän on kyse onko energia sellaisessa ruuassa/juomassa jota helposti otan liian paljon (energiatarpeeseen nähden, ei esim. kännejä humalahakuisuuden takia :).

Vierailija
8/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en sitten kai syö niitä liikaa.

Vierailija
9/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä syö liikaa. Määrä on paljon tärkeämpi kuin laatu. Meillä syödään oikeaa kermaa ja voita eikä ikinä mitään light-tuotteita. Määrät vaan ovat kohtuullisia, eikä mitään turhia välipaloja, karkkeja tai sipsejä jauheta koko aikaa. Kunnon ruoka pitää kyllä nälän poissa eikä tarvitse olla koko ajan napsimassa jotain ylimääräistä. Ne lihottavat.

Vierailija
10/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän syö enemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
11/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kesäloman kaksin käsin kaikkea tätä sekä lisäksi runsaasti suklaata, pullaa ja karkkia, olen kilon kevyempi kuin ennen lomaa. Light-limuja käytän paljon muutenkin. Hoikka siis olen normaalistikin.

Mä olen kokenut, että kaikki vaalea leipä, peruna kaikissa muodoissaan ja limukat (sekä light että sokerillinen). Karkki ei niinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan