Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 180cm pitkä nainen.

Vierailija
04.08.2010 |

mistäköhän löytäisin miehen? kaikki miehet ovat pienempiä/samankokoisia kuin minä. haluaisin ainakin 5-10cm pidemmän miehen. tämä on todellinen ongelma.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni on minua 2 cm lyhyempi. Ikinä tämä ei ole ollut mikään ongelma...

Vierailija
22/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä itselleni. olen iso, raamikas ja haluan että mies on isompi kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pinnalliset...valitan! Ensinnäkin aika hankalaa löytää tuota pidempää miestä joka tykkäis just apsta ja olis vapaa tai muuten vaan kelvollinen rakkauden kohde...

Vierailija
24/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelee miten monesta seikasta se parinmuodostus on kiinni. Tuskin kenellekään ihan riittää se että pituus on oikea? Saatat olla iukinen vanhapiika mutta älä ota siitä paineita...

Vierailija
25/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten taas toisaalta on jono edessä semmosia 160-165cm pitkiä miehiä. jotka ei todellakaan käy.

helppohan teidän pätkien on, kun kaikki miehet käy, mä vaan en voi kuvitella olevani pienen miehen kanssa. ehkä loppuelämä menee ilman miestä, mikä sekään ei tietenkään ole huono vaihtoehto.

Vierailija
26/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos onm iso ja "raamikas" nainen (isot luut kai) niin saattaa nainen tavallisen kokoisen miehen rinnalla näyttää melkoiselta sotanorsulta...

Vierailija
27/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan ollut pituus esteenä miehen saannille enkä koskaan ole näyttänyt sellaiselta amatsonilta miesten rinnalla...olen siro ja naisellinen ja sellaista miehet usein etsii.

Vierailija
28/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta, vaikka ehkä sekin olisi ollut parempi vaihtoehto kun avioliitto hakkaavan miehen kanssa.

joo, tunnen itseni niin isoksi tavallisen kokoisten miesten seurassa että en voi kuvitella seurustelevani minkään kirpun kanssa.

Vierailija
29/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kirppu" :D:D:D

Vierailija
30/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voidaan ehdotusten perusteella harkita vaihtoakin. t. mies

Vierailija
31/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla taitaa olla todella ongelma pituutesi kanssa

Vierailija
32/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ja just niitä lyhyitä.

Vierailija
33/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin en haluaisi olla senttiäkään pienempi.

kirppuja ovat 180cm tai sitä pienemmät miehet. ja sellaista en voisi itselleni kuvitella.

Vierailija
34/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans samanpituinen ja aina on kysyntää ollut kaikenpituisilta miehiltä. en ole huomannut et kukaan mua pelkäis tms. miehet tykkää pitkistä naisista. jos vielä kohtuukaunis niin kysyntä on taattu. mun mies on 5 cm mua pidempi mut ei se mun mielestä niin tarkkaa ole vaik olis vähän lyhyempikin. kyllä nuoret miehet alkaa olla jo pitkiä. jos olet vanhempi niin sun ikäluokassa miehet on lyhyitä eli sun täytyy vaihtaa nuorempiin. kylille pyörimään siitä...

Vierailija
35/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut lyhyitä miehiä puoleensavetävinä. Mies voi olla vaikka kuinka mukava tai hyvännäköinen, mutta lyhyiden (=itseäni lyhyempien) miesten kanssa en ole koskaan kokenut "kipinää". En halua olla miestäni isompi.

Mun nykyinen mieheni on 189 cm, kuten oli myös ex-mieheni. Pitkäaikaiset aiemmat poikaystäväni olivat 191 cm, 189 cm ja 183 cm (poikkeus mikä poikkeus). Kerran tapailin muuten ihanaa miestä, mutta hän oli vain 181 cm ja siro. Tunsin itseni amatsoniksi ja fyysinen kiinnostus kärsi.

Mä olen löytänyt nykyisen ja ex-aviomieheni työpaikoilta (eri työpaikka toki vuosien saatossa). Aiemmat poikaystävät löytyivät baareista tai tuttujen kautta. Pitkiä miehiä on toki olemassa ja eiköhän niitä löydä sieltä mietä miehiä yleensäkin.

Vierailija
36/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kai tää elämä menee ilman miestä.

toki 185 jos iso ja raamikas mies, olisi oikein hyväkin.

Vierailija
37/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pitkiä miehiä. Myös länsi suomessa pidempiä kuin Itä-Suomessa.

Vierailija
38/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en todellakaan muuta mihinkään miesten perässä.

Vierailija
39/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti sotanorsu??! Miten kukaan voi sanoa toisesta ihmisestä tuolla tavalla?

Vierailija
40/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ap:tä.

Itsekkin halusin miehen, joka on minua pidempi. Löysinkin, mies on 183cm. Että ei paljoa pidempi, mutta riittävästi.

Opiskeluaikana tarttui mukaan.

Ja kyllä, minäkin pidän itseäni lyhyempiä miehiä kirppuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi