Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi vauvaa pitää syöttää muovilusikalla?

Vierailija
25.07.2010 |

miksi ei metalllisella..?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikenille ja hampaille.

Vierailija
2/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta vanhemmat ostaisivat lapsille kaikkea "lapsituotetta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummasti kaikki 3 lasta syöneet alusta saakka tavallisilla lusikoilla. Ja ruokajuomat on juotu 6kk alkaen ihan tavallisesta lasista.

Vierailija
4/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaikkia kolmea on syötetty tavallisella t-lusikalla. Se on helpompaakin, muovilusikka on kömpelö.

Vierailija
5/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa vauvasta tuntua kivalta, kun metallinen lusikka kolahtaa puhjenneeseen etuhampaaseen!! Voi jopa sen jälkeen kammoksua syömistä juuri tuon takia.

Vierailija
6/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen söi alusta asti ihan tavallisella teräslusikalla. Tää kakkonen sen sijaan yökki ja selvästikin tuntui metallinen hänestä pahalta suussa joten ostin sitten Ainun silikonilusikan. Sillä syöminen onnistuu kivemmasti. :)

Vierailija
7/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaikkia kolmea on syötetty tavallisella t-lusikalla. Se on helpompaakin, muovilusikka on kömpelö.

Voi reps...

Vierailija
8/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin vauva on kääntyillyt ja liikkunut, ei mikään flegu. Muovinen joustaa ja on pehmeä jos vauva yhtäkkiä liikahtaa.

Vierailija
9/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen metallisen tarvitse kun kerran törmätä silmään...

No ei kaikki muutenkin oo niin pilkun päälle lastensa turvalliuuden kanssa.

Vierailija
10/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiskohan siitä kun oon just viikannut 15 teepaitaa ;)

Ja myöhempään kommenttiin vauvan turvallisuudesta: En kyllä voi kuvitella, että metallinen lusikka voisi olla vaaraksi syöttäjän kädessä. Ja minä kun olen pitänyt itseäni kamalana varmistelijana.

Vierailija
11/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuton, kun meidän 2 vuotiasta ei edes ole koskaan syötetty,vaan on alusta alkaen saanut lusikoida itse, ja ihan metallilusikalla vielä.Vieressä olen toki ollut, ja seurannut touhua samalla itse syöden.

Vierailija
12/12 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallinen tuntuu ilkeälle, jos ja kun osuu hampaisiin (meillä ainakin omat ja hoitolapset on jossain vaiheessa tarttuneet hampailla lusikkaan).

Myös siksi, että jos tökkää vahigossa vauvaa huuleen/leukaan/poskeen, niin ei satu kipeästi. Toisinaan pienet on melko liikkuvaisia ja liikkeet arvamattomia alle 1-vuotiailla.

Mutta tärkein juttu miksi käytän muovilusikkaa, on se, että metallinen kuumuu tosi äkkiä, kun ottaa ruokaa kupista syvemmällä ruoka on aina kuumempaa, ja voi kuumentaa metallilusikan joka jäähtyy hitaasti. Ruokaa puhalletaan ja se ei itsessään polta, mutta lusikka voi olla yllättävän kuuma, pienen lapsen suu on tosi herkkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi