Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ei ikinä päästä avoimeen :(

Vierailija
04.08.2010 |

Mä en ikinä pääse vauvan kanssa avoimen toimintaan mukaan. Vauva(8kk) herää 6.30. 9.00 menee nukkumaan ekat päiväunet, nukkuu sen pari tuntia ja sillä aikaa on muskarit, vauvahieronnat jne ovat ohi. Keväällä ajattelin, että no, syksyllä sitten. Mutta ei, sama rytmi jatkuu vieläkin. Ottaa päähän ku olisi kiva päästä tutustumaan toisiin äiteihin&vauvoihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää voi olla kiukkuinen, mutta kyllä se siitä.

Vierailija
2/6 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma napero nukku kymmeneen asti aamusin. Sit aamupuurot ja talvella vielä oli pukemiset ja auton harjaamisetkin mahollisest. Ei sitä oikeen tullu sitte lähettyä kun kavereille nopeesti aamukahville.

Piti kuitenkin aina olla pikkusen puolen päivän jälkeen taas kotona laittaas lasta päikkäreille. Sit syöttäminen taas ja pukeminen jne niin joskus kolmen aikaan olisi johonkin kerennykkin. Mut eihän siihen aikaan taas mitään enää ollu.

Eli ei käyty kerhoissa eikä muissa sellasissa, sukulaisilla ja kavereilla vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero on 1v 2kk ja rytmi on mahdoton kerhoa ajatellen. Lapsi nukkuu kahdet päikkärit vieläkin eikä ole mielestäni valmis yksiin (ollaan kokeiltu). No eiköhän se jossain kohtaa vielä muutu.

Vierailija
4/6 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii niihin myöhemminkin.

Vierailija
5/6 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona vauvan kanssa juuri siksi, että hän saisi elää lungia elämää ilman arjen aikatauluja oman rytminsä mukaan.

Ap, sama ongelma siis oli meillä. Vasta kun lapsi(silloin 1v2kk) jätti toiset unet pois rupesimme käymään puistoissa tutustumassa muihin. Mä vaan tyydyin kohtalooni :)

Vierailija
6/6 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva pitää kovasti laululeikeistä ja tykkää toisista lapsista ja minä myös olisin mielissäni juttukavereista.

En oikein minäkään koe mielekkäksi, että alkaisin rytmiä tässä vaiheessa kääntelemään. Tyydyn siis myös kohtalooni :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi