Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin ruoka haisee meillä??

Vierailija
01.11.2024 |

Tulin eilen kotiin alkuillasta. Asuntoni oli ollut koko päivän tyhjä, eikä siellä siis ollut kokattu. Eikä edellisenäkään päivänä. Rapussa ei haissut mikään. Mutta meillä kotona, etenkin keittiössä, haisi todella vahvasti joku helvatan lihasoossi, siis ihan kuin siellä ois laitettu ruokaa. Haistelin roskikset, tiskikoneen jne. mutta ei mitään mikä selittäisi. Kävin parvekkeella, jossa on joskus haissut naapurin ruoka. Ei mitään hajua. Ainoastaan sisällä asunnossa oli ruoan käry. Mitä ihmettä? 10 vuotta on tässä asuttu, eikä ikinä vastaavaa ole tapahtunut. Voiko hormien kautta kulkeutua myös hajut, ja miksi se alkaisi yhtäkkiä?

Kommentit (14)

1/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapun kautta tänne ainakin tulee naapurin lihanpaistokäryt 

Vierailija
2/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tiedän tasan tarkkaan, koska naapurissa syödään silakoita. Ne putkiläpiviennit ei ole ilmatiiviitä, joten jostain se käry aina pääsee läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli myös kesällä kerran naapurin savustuksen tuoksu 300m päästä. Lähdettiin heti katsomaan ja saatiinkin savustettua briskettiä maistiaisena.

Vierailija
4/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs mitään, meidän kylppäriin tulee naapurin paskanhaju. Isännöitsijälle sanottu pari kertaa mutta mitään ei tapahdu.

Vierailija
5/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset uudet naapurit.

Vierailija
6/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole haissut ruoka mutta kannabiksen haju tulee kyllä joskus vaikka ikkunat on kiinni.

Vierailija
7/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee rappuun joskus pizzan tuoksut tänne 5. kerrokseen kun talon siivessä on ravintola.

Vierailija
8/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sisäilman tulo jotenkin tukittu/tukkiintunut ja korvausilmaa tulee rappukäytävästä?

Vierailija
9/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee rappuun joskus pizzan tuoksut tänne 5. kerrokseen kun talon siivessä on ravintola.

Osaako se talo lentää jos sillä on siipi? Onko yksi siipinen?

Vierailija
10/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanvaihdossa vikaa. Tiivisteet vuotaa tai se tulee putkien liitoksista. Mulla tulee seinän läpi naapurin ruoankäryt.

Vierailija
11/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös. Tosin ovat ma mu ja. He tekevät buffetit 4 kertaa päivä. Eli tunnin välein tuoksuu grillattu liha ja rasva. Eivät ainakaan nälkäkuolemaan kuole pask..aiset .

Itse kolmen lapsen äitinä tämä ärsyttää isosti. Nälkäisinä joudumme haistelemaan heidän herkku tuoksujaan. 

Vierailija
12/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös. Tosin ovat ma mu ja. He tekevät buffetit 4 kertaa päivä. Eli tunnin välein tuoksuu grillattu liha ja rasva. Eivät ainakaan nälkäkuolemaan kuole pask..aiset .

Itse kolmen lapsen äitinä tämä ärsyttää isosti. Nälkäisinä joudumme haistelemaan heidän herkku tuoksujaan. 

Mä en tätä tajua että kellon ympäri tulee ruoan tuoksua. Kokkaavatko myyntiin vai mikä homma? Ei kukaan jaksa koko ajan syödä. 

Vierailija
13/14 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se minä ainakaan ollut. Söin eilen karjalanpiirakan, enkä lämmittänyt mitään hellalla tai uunissa. Terveisin seinänaapuri.

Vierailija
14/14 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häiritsi kaupungissa kerrostaloasunnossa hajut ei niinkään nyt täällä maalla omassa talossa. Paitsi nyt! Aloin hajuista etsiin tietoa niin päädyin tänne. Ottaa päästä oma mies joka käryytti ovettomassa keittiössä kananmunaa ja hajut tulvii makuuhuoneen oven yläpuolella olevasta ilma-aukosta sisään. Hän söi juuri salaatin ja leipää niin luulisi riittävän ennen nukkumaan menoa. Sanoin hänelle ettei viitsisi yötä vasten käryyttää kun mulla nyt  migreeni enkä kestä hajuja lisäksi en saa kunnolla happea. Laittoi liesituulettimen päälle sekä ikkunan keittiöstä auki mut osa tulee tänne makuuhuoneeseen. Ärsyttää kun hän tietää et migreenissä en kestä hajuja eikä myöskään ole kiva nukkua kananmunakäryissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän