Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v äiti joka epäröi huomista lapsivesipunkitiota?

Vierailija
04.08.2010 |

tilanne se että keskenmeno pelottaa toimenpiteen jälkeen!olen 4lapsen äiti ja nyt jäin veriseulassa ."kiinni".np ultras turvotus 0.8mm!minulla oli km 3/10 ja vain yhdet menkat ja sitten tulin uudestaan raskaaksi! Nyt pelottaa huominen vaikka kätilö sanoi että ensin keskustelu ja sitten voi vielä päät.toimenpiteestä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemme joka tapauksessa huomenna paikalle ja mietimme tilanteen vielä paikan päällä!kiitos vastauksista

Vierailija
42/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemme joka tapauksessa huomenna paikalle ja mietimme tilanteen vielä paikan päällä!kiitos vastauksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on sinulle asioiden tärkeysjärjestys. Ja miten toimisit jos sikiössä todettaisiin poikkeama.

Minulle on selvää, että en halua vammaista lasta. Minulle siis riski saada vammainen lapsi on merkittävämpi kuin riski että terve raskaus menee kesken. Aion tehdä kaikki mahdolliset tutkimukset, mitä on käytettävissä, poikkeamien seulomiseksi. Jos poikkeuma havaitaan, edes pienellä todennäköisyydellä, aion tehdä abortin.

Jos olet valmis hoitamaan vammaista lasta, ja sinulle on tärkeämpää saada lapsi kuin lapsi, vaikka se ei olisikaan terve, ei tietenkään puntkiota kannata tehdä.

Vierailija
44/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee aborttia,niin älä teetä koettakaan!Et sitten jää katumaan,jos tulee keskenmeno..

Vierailija
45/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itseni kipeäksi, mutta menin punktioon. Kaikki meni OK, mutta tajusin, että tuli mitä tahansa, se otetaan vastaan eli turha toimenpide.

Lopputulos oli terve poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi