Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on pieni kalu

Vierailija
04.08.2010 |

En pääse oikein ikinä asian yli. Koen aina huonommuutta muihin miehiin verrattuna, sekä seksielämäni ei ole ikinä ollut(minun puoleltani) täyteläistä, koska en saata olla ajattelematta sitä, etten ikinä pysty antamaan naiselle kunnon kalua.

Mitähän voisi tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit turhuuksia?

Vierailija
2/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kehdannut puhua livenä asiasta kenellekään.

Kukaan ei ole "valittanut", mutta sehän ei tarkoita mitään. Jokin on takaraivossa kolkuttamassa tuosta omasta "ongelmasta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla venähti paikat synnytyksessä. Ollaan ikäänkuin samassa veneessä.

Ei koko elämä ole panemista.

Vierailija
4/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalusi ei ole aivan peukalo keskellä haaroja luokkaa, niin ei ole pelkoa. Kyllä suurin osa naisista pitäisi siitä. Enemmän se kantaja kuitenkin ratkaisee.

Vierailija
5/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että miehet näkevät oman kalunsa siitä epäedullisimmasta kulmasta, siis ylhäältä, jolloin se näyttää ehkä pienemmältä kuin onkaan. Esim. nykyisellä se on 15 cm, ja on aina potenut alemmuuskompleksia kuinka "pieni" se on. Itseäni se miellytti heti alusta asti, ja minusta se oli ihan hyvän kokoinen. Kerran kysyin että onko hän mitannut, ja hän sanoi että joo, se on 15 cm. Multa pääsi spontaani "niin pieni?!"... :D Tarkoitin siis että se näyttää niin hyvän kokoiselta, mutta 15 cm kuulostaa "pieneltä". Ehkä kun itse näkee sitä joka kulmasta, niin ei se tunnu/näytä/vaikuta ollenkaan pieneltä. Ihan normi, ja olen ollut pienempikaluistenkin kanssa, ja kunhan muuten puuhat sujuu, niin se ei todellakaan ole ollut hyvän seksin mittari.

Ensimmäisen kerran kun innostuimme kuvailemaan kesken aktin, niin mieskin näki vehkeensä paremmasta kulmasta, ja oli niin liikkistä kun se totesi että hemmetti, täähän näyttää tosiaan ihan mukavan kokoiselta... No se on! :)

Eli älä anna sille liikaa painoarvoa, se on mikä on eikä kalusi mitta todellakaan (!) yksin ole vastuussa hyvästä seksistä. Eiköhän sillä naisen tyydytä, ja ellei, niin sitten suulla ja käsin. :)

Vierailija
6/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ei se kalun koko ole miehen mitta. Kyllä ainakin ajattelevat naiset ovat kiinnostuneita muistakin asioista.

Vierailija
7/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat esimerkiksi löytää elämäsi rakkauden jonka kanssa on hyvä olla,niin kannattaisi keskittyä johonkin muuhun kuin kalun kokoon, eism. luonteeseen, arvoihin jne.

Isokaluiset ja varsinkin sillä reteilevät miehet ovat yleensä pääkopastaan tosi onttoja. Oletko sinä?

Vierailija
8/11 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat esimerkiksi löytää elämäsi rakkauden jonka kanssa on hyvä olla,niin kannattaisi keskittyä johonkin muuhun kuin kalun kokoon, eism. luonteeseen, arvoihin jne.

Isokaluiset ja varsinkin sillä reteilevät miehet ovat yleensä pääkopastaan tosi onttoja. Oletko sinä?

Yhden asian ritareita, ei kovin kiihoittavaa. Jos joutuisi valitsemaan, ottaisin pienen munan omaavan, ajattelevan miehen kuin isomunaisen narsistin.

Vierailija
9/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään alokas Ahola on tämänkin ketjun aloittanut.

Pahoitteluni Kainuun Prikaatin puolesta.

Alik. Junttila

Vierailija
10/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pieni muna.

Jääkäri Heikkinen, Kainuun Prikaati

Vierailija
11/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset