Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäkhän maksais yksityinen lääkäri

Vierailija
03.08.2010 |

Kun en jaksais terveyskeskukseen mennä arvailulle. Tottakai noissaki on hintaeroja, mut jos sais jonkuu arvion et paljon pitäis säästää.. Siis mua väsyttää kokoajan, on sellanen tosi tosi voimaton olo, mun alavatsaan koskee välillä tosi paljon (VIHLOO YHTÄKKIÄ, et pitää ihan kaksinkerroin mennä) ja huono olo... Et tekis mieli tyyliin oksentaa mut ei sit kuitenkaan. Näillä helteillä olen kyllä juonut riittävästi, enkä ole raskaanakaan, joten niistä ei ole kyse.

Haluaisin niin kovasti olla terve... Ylipainoakin on, mutta kilot ei tipu vaikka näillä helteillä ei oo syöty puoliakaan siitä mitä esim. talvellä safkas. Oon kuitenkin yrittäny pitää sen vähäisen ruokavalion monipuolisena ja yrittäny huolehtii raudan saannistakin. Kuukautisia ei ole ollut... puoleen vuoteen koht?

Mitäs muita oireita... joo, tukkaa tippuu päästä ylenpaljon, kaveri ihan kauhuissaan katto ku kampasin suihkun jälkeen hiukset.. Selkä on tasasin väliajoin kipeä, mut se varmaanki johtuu mun seisomatyöstä + notkoselkä + ylipaino.

Mut toi väsymys on aivan uskomattoman voimakasta, liikun päivässä ulkona yleensä n. tunnin (työmatkat kävellen) ja joskus vähän extraakin.

Miesystävä ei kestä ku olen niin väsynyt kokoajan, haluis passittaa mut lääkäriin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynekologilla kannattaisi kyllä käydä, koska alavatsassi on sitä vihlontaa. Riippuen siitä mitä gynekologi tekee, ultra + ppa, voi hinta olla 100 e molemmin puolin. Jos sitten löytyy jotain monimutkaisempaa, lähettää gynekologi sinut naistentautien poliklinikalle.

Vierailija
2/7 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vähän samanl.vaivojen takia, kun sulla on. Tosin mulla ei väsymystä, eikä hiuksia lähde.

Teki ultran ja sisätutkimuksen, maksettavaa jäi kelakorv. jälkeen 150e.

Kaikki kunnossa, mutta painoa pitäisi pudottaa. Tsemppiä sulle, kyllä sitä terkkaristakin saa lähetteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottavat yleensä perus verikokeet joihin kuullu esim. kilpirauhasen testaus. En raaskis maksaa ekstraa tuollaisista oireista... verikokeet sun muut saat terkkarissa ilmaiseksi yksityisellä ne maksaa erikseen.

Vierailija
4/7 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat sen puolen tarkistettua. Hiustenlähdön ja väsymyksen (ja ylipainon) vuoksi kilpirauhaskokeet ois jees.

Vierailija
5/7 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen yleislääkäri maksaa noin 40-50 e ja erikoislääkärikäynnit 70-100 euroa ja sitten jos jossain gynellä käy, niin ultrat ja papat siihen päälle.

Hoida ihmeessä itsesi kuntoon!

Vierailija
6/7 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-paino ei tipu

-oksettaa

-ei kuukautisia puoleen vuoteen

-selkä kipeä

Vierailija
7/7 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku just aamulla tein testin (ku iteki luulin) ja negaa näytti. siks mä rupesin viel enempi huolestuu täst mun tilasta :(

ap