Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään 5-vuotias ollut (elokuva asiaa)

Vierailija
15.07.2010 |

vanhempien/vanhemman mukana katsomassa Shrek 3 :sta ?? Meidän 5 vuotias ei ole vielä koskaan ollut leffassa ja kinuaa sinne kovasti. Nyt olisi mummin kanssa mahdollisuus mennä mut mietityttää kun ikäraja on tuo seiska et pääseekö sisään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tuota tiennyt?

Vierailija
2/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikäraja on tuo seiska et pääseekö sisään.

K7=aikuisen kanssa 5 v voi mennä

Eikä koskaan ole meidän lapsilta henkkareita kysytty, vaikka näyttävät paljon ikäisiään nuoremilta (ovat siis pieniä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 5 vuotias pääsee aikuisen seurassa K-7 elokuvia katsomaan.

Meillä on lapset käyneet 3-4-v iästä asti leffoissa aika paljonkin, ja hyvin on mennyt.

Vierailija
4/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Shrek 4 oikein pure 5-vuotiaaseen...

Vierailija
5/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiirettä on päästä leffaan? Mä en ole omia poikiani viennyt leffaan ollenkaan. Kotona saavat katsoa leffoja jos annan. Ei kannata opettaa siihen, että pitää tehdä asioita ennen kun on valmis siihen.

% vuotiaan aivot eivät kekene käsittelemään niin suurta infoa kerralla: kovat äänet, suuuri liikkuva kuva, pimeys, ympärillä olevat ihmiset, outo penkki, sylissä oleva limu ja popparit. Siinä on jo liikaa 5 vuotiaalle!

Saatikka viel jos on päässä jotkut lasit ja leffa 3 deenä.

Anna lapsen nauttia aidoista asioista, kuten luonnosta ja leikistä. Tää nyt on mun näkemykseni, niin!

Vierailija
6/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja innokkaana aina kyselee, koska mennään seuraavan kerran. Leffailta on lapselle elämys, joka muistona elämään myös tulevaisuuteen. Itsekin muistan, kuinka äiti vei katsomaan minut lapsena elokuvia - muistan edelleen.

Vierailija
7/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiirettä on päästä leffaan? Mä en ole omia poikiani viennyt leffaan ollenkaan. Kotona saavat katsoa leffoja jos annan. Ei kannata opettaa siihen, että pitää tehdä asioita ennen kun on valmis siihen. % vuotiaan aivot eivät kekene käsittelemään niin suurta infoa kerralla: kovat äänet, suuuri liikkuva kuva, pimeys, ympärillä olevat ihmiset, outo penkki, sylissä oleva limu ja popparit. Siinä on jo liikaa 5 vuotiaalle! Saatikka viel jos on päässä jotkut lasit ja leffa 3 deenä. Anna lapsen nauttia aidoista asioista, kuten luonnosta ja leikistä. Tää nyt on mun näkemykseni, niin!

Juu, ei sun kannata vieda lastasi elokuviin. Voi hairiintya.

No, ma vien kuitenkin omia lapsia ja tosiaan elamyksia ovat elokuvareissut. 5v:n voi vieda katsomaan Shrekkia.

Ma kavin mun 6v tyton kannsa just katomassa Toy Story 3. Kummatkin tykattiin ja hyvin selvittiin tasta informaatiotulvasta.

Vierailija
8/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita juuri sitä että 5 v voi mennä vanhemman kanssa.

Päästäisin jos lapsi kerran haluaa.

Vierailija
9/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme katsomassa jonkun 3D elokuvan (ihan lällynlää-avaruuselokuva) IMAX-teatterissa lasien kanssa. Haroi ilmaa edessään (kun se elokuvahan tuli tietysti ihan iholle) ja otti jossain vaiheessa lasit pois päästään ;-) Eli se oli hänelle vähän liikaa - onneksi isommat lapset nauttivat täysillä.

Vierailija
10/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu ei oo menossa 3d versioon kun mummi ei halua niitä laseja päähänsä ;-) Kiva kuulla et pääsee ja nauttii varmasti ekasta elokuva kokemuksestaan.ap