Espanjalainen mieheni hämmästyi: SUOMESSA NAISET SYÖ BANAANIA!!!
Espanjassa jos nainen syö jäätelöä tai banaania niin heti ohikulkevat miehet alkaa huudella "ime ime". Espanjalainen mieheni ensimmäisenä Suomeen tultuaan ihmetteli, että täällä naiset estotta syö banaaneja ja jätskitötteröjä.
Aika erotisoitunutta joissain maissa nuo asiat!
Kommentit (39)
nehän huutelee kadulla käveleville miehillekin, te ette vaan turisteina tajua kieltä.
Esimerkkejä viime reissulta: EM-kisaurheilija (lihaksikkaat reidet) seisoi liikennevaloissa, ohiajavasta autosta huudettiin ja kommentoitiin reisiä pää ikkunasta roikkuen. Minun paitojeni kuvia kommentoitiin kahdesti perään huudellen (olen mies ja ihan tavallisia printtipaitoja) ja nuo olisi mennyt minulta ohi, ellei mukana olisi ollut kieltä tuntevaa naista. Naiselleni vislailtiin ja huudeltiin kun meni parvekkeelle laittamaan pyykkiä läheisen katon rakennusmiesten toimesta. (Komealle) kaverilleni oli huudeltu tätä komeaksi, luuli pitkään että ko. sana on tervehdys. Tuo huutelu on kyllä junttia, mutta myös tavallista. Esimerkit ihan Barcelonan keskustasta.
Rooman skootterimiehet ovat olleet minun mielestä kaikkein vastenmielisimpiä tuossa asiasssa. Osaan alkeellisesti espanjaa joten ymmärrän kyllä osan siitä mölinästä.
Espanjassa jos nainen syö jäätelöä tai banaania niin heti ohikulkevat miehet alkaa huudella "ime ime". Espanjalainen mieheni ensimmäisenä Suomeen tultuaan ihmetteli, että täällä naiset estotta syö banaaneja ja jätskitötteröjä. Aika erotisoitunutta joissain maissa nuo asiat!
sitä tapahtuu joillain alueilla, tietyissä sosiaaliryhmissä.
Ei kuulosta järin fiksulta ;)
jos huutelua haluaa. Englannissa huudellaan myös ja siellä myös on suht tavallista saada tervehdykseksi heidän vastineensa guapolle eli gorgeous. Ainakin kun olin vähän nuorempi ja nätimpi.
Tosin pakko ihmetellä saako raksamiehet mitään aikaan kun suurin osa työajasta menee vislailuun ja huuteluun.
niin alan olla ihan iloinen etten osaa espanjaa :D Ollaan menossa syksymmällä Barcelonaan, mutta ei sitten häiritse jos en tajua mitä jengi toisilleen (ja ehkä meillekin?) huutaa kadulla...
Rooman skootterimiehet ovat olleet minun mielestä kaikkein vastenmielisimpiä tuossa asiasssa. Osaan alkeellisesti espanjaa joten ymmärrän kyllä osan siitä mölinästä.
Se naista esineellistävä kulttuuri on tietenkin alentavaa, mutta itse huutelut ovat useimmiten kohteliaita. "Kaunis!" "Olet upea!" "Mamma mia, olen rakastunut!" Juu, äärimmäisen loukkaavaa... :D Ainakin Italiassa vain ne tyhmimmät raksaäijät alentuvat alatyylisiin ilmaisuihin, ja lopettavat senkin kun jättää heidät huomiotta/mulkaisee oikein pahansuovasti takaisin/näyttää härskin käsimerkin.
mutta kerran näin kaupungilla jäätelöä syövän mummoikäisen naisen (siis Suomessa).
Eihän tuossa sinänsä mitään outoa ole, olen nähnyt paljonkin jäätelöä syöviä ihmisiä :)
Se mummon tapa syödä jäätelöä vaan oli ..hmm.. sanotaan vaikka että hämmentävä :p
Mummo tunki sen koko jätskipallon aina kokonaisena suuhun ja hitaasti veti pois ..toisti tätä kuin hidastetussa elokuvassa.
Koskaan aikaisemmin tai sen jälkeen en ole kenenkään nähnyt syövän jäätelöä sillä tavalla.
Se naista esineellistävä kulttuuri on tietenkin alentavaa, mutta itse huutelut ovat useimmiten kohteliaita. "Kaunis!" "Olet upea!" "Mamma mia, olen rakastunut!" Juu, äärimmäisen loukkaavaa...
samoin ne yhdyntää symboloivat käsimerkit skootterin tarakalta
samoin ne yhdyntää symboloivat käsimerkit skootterin tarakalta
että mulle kannattaa näyttää käsimerkkejä? :D
Hän luultavasti iskisi heti ensimmäisen viiden kallot halki judolla. Hän ei pidä huonosta käytöksestä.
tällaisesta käytöksestä taas sitten tulisi lähinnä se hampparibaarin ampumistapaus mieleen :-/ En jaksa ymmärtää edes väkivallalla vitsailua :(
mutta mulle tästä tuli mieleen se mies, joka hakkaa pihakoivun ihan vain naapureita pelotellakseen :-D Onkohan nämä kaikki ihan tosissaan?
Johan hiljeni!
Suomalaiset puutteessa olevat valaat syövät banaania siksi, koska kokevat sen mulukun korvikkeeksi. kuvittelevat samalla imeksivänsä mulukkua. Espanjan naiset ovat kauniita ja hoikkia, joten eivät elä puutteessa, eivätkä siksi syö banaaneja.
Muslimit pitivät Espanjaa kuristusotteessa satoja vuosia ja levittivät geenejään väestöön kunnes espanjalaiset lopulta saivat häädettyä muslimit. Osa tästä primitiivisyydestä jäi kuitenkin espanjalaisten geeneihin.
-Mies 29v-
Huuteleehan ne mutta ei mtn tekemistä banskun eikä jäätelön kanssa.
jos ap:n mies tuollaista ihmettelee niin tyhmä mikä tyhmä
This article is bullshit. It is do ridiculous that it can be just written by a finnish redneck (aprox. 90% of population). Please, if you do not like spanyards, do not come to Spain. We are not missing much either. Thanks.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 22:02"]This article is bullshit. It is do ridiculous that it can be just written by a finnish redneck (aprox. 90% of population). Please, if you do not like spanyards, do not come to Spain. We are not missing much either. Thanks.
[/quote] uskottava :DDDDDD
[quote author="Vierailija" time="03.08.2010 klo 09:25"]
mutta kerran näin kaupungilla jäätelöä syövän mummoikäisen naisen (siis Suomessa).
Eihän tuossa sinänsä mitään outoa ole, olen nähnyt paljonkin jäätelöä syöviä ihmisiä :)
Se mummon tapa syödä jäätelöä vaan oli ..hmm.. sanotaan vaikka että hämmentävä :p
Mummo tunki sen koko jätskipallon aina kokonaisena suuhun ja hitaasti veti pois ..toisti tätä kuin hidastetussa elokuvassa.
Koskaan aikaisemmin tai sen jälkeen en ole kenenkään nähnyt syövän jäätelöä sillä tavalla.
[/quote]
Tykkäsi jäätelöstä varmaan oikeasti.
Ärsyttää tuo yliseksuaalisuus kun ei voi enää syödäkkään rauhassa.
Itse kun syön julkisella paikalla jäätelä tai banaania puraisen aina paloja jos joku mies tuijottaa.
Hei, kiva että 2010 kirjoittamani juttu elää vielä. Muttu ei muuten ollut provo, kuten moni luuli, vaikka onkin ajalta ennen Barcelonan olympialaisia. Maa oli silloin aika erilainen kuin nyt. Jatkakaa.
ap
Yök!!!!!!