Tuleva perhepäivähoitajamme ei suostu, että tulemme ennen hoidon alkua tutustumaan.
Lapsemme 9 kk ikäinen. Mitä mieltä, onko kovinkin tavallista?
Kommentit (29)
että pph on juuri kesälomalla eikä suostu loma-aikanaan ottamaan tutustujia. Itse tiedän ainakin vastaavan tapauksen. Perhe muutti ja tuli nopeasti hoidon tarve, hoitajalla tilaa, mutta kesäloma menossa. hän ei suostunut mökiltä tulemaan tutustumista varten kotiin eikä perhe voinut joustaa tippaakaan lasten aloituksessa=> lapset päätyivät eri päiväkoteihin...
Todella outoa ja hankaloittaa pph:n päivän toimintaa tosi paljon.
Meidän lapsen päiväkotiryhmässä oli aamulla viiden lapsen äiti tai isä. Hoitajia oli yksi ja tilana nukkari eli yksi huone. Varmasti ärsyttävää hoitajalle, mutta hyvin sujui ja oli tärkeää lapsille. Myös muissa ryhmissä oli paljon vanhempia.
ajatelkaa,jos sinne tulee neljät vanhemmat monena päivänä koko päiväksi niin voishan olla aika hankalaa hoitajalla saada päivän rytmistä kiinni...
että pph on juuri kesälomalla eikä suostu loma-aikanaan ottamaan tutustujia. Itse tiedän ainakin vastaavan tapauksen. Perhe muutti ja tuli nopeasti hoidon tarve, hoitajalla tilaa, mutta kesäloma menossa. hän ei suostunut mökiltä tulemaan tutustumista varten kotiin eikä perhe voinut joustaa tippaakaan lasten aloituksessa=> lapset päätyivät eri päiväkoteihin...
Sitten ymmärrän. Sinun pitää vaan siirtää töihin menoa hieman? Jos ei mitenkään onnistu niin miksi edes kuvittelet, että hoitajalla onnistuisi???
etkä maksa edellisen kuun hoitomaksua vaan haluat ilmaiseksi tutustua "kunnolla" niin sitten ymmärrän pph:n toimintaa.
Sehän olisi hoitajalle palkatonta työtä. Itsekään en ottanut lomallani tutustujaa vastaan ja tänään mulla aloitti uusi lapsi kylmiltään.
Enkä kyllä ota vanhempiakaan aikaansa meille viettämään. Pelkkä tutustumiskäynti riittää vanhempien osalta.
pitäis päästä tutustumaan. Kuulostaa tosi oudolle. Me ollaan just oltu tänään tutustumassa ja harjoittelemassa puoli päivää ja huomenna mennään koko päiväksi (=7h).
En kyllä itse haluaisi viedä. Ota yhteyttä pph-ohjaajaan!