Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva perhepäivähoitajamme ei suostu, että tulemme ennen hoidon alkua tutustumaan.

Vierailija
02.08.2010 |

Lapsemme 9 kk ikäinen. Mitä mieltä, onko kovinkin tavallista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta tuommoiseen paikkaan hoitoon alkuunkaan.

Vierailija
2/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan yhteyttä tahoon,joka tätä pph:n toimintaa valvoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä aina ehdottomasti haluan, että tuleva hoitolapsi käy vähintään kerran tutustumassa, ja pitäähän hoitosopimuskin kirjoittaa valmiiksi, siinä samalla jutellaan kaikki lapseen liittyvät asiat!

pph

Vierailija
4/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan tavallista käydä tutustumassa.

Vierailija
5/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella oudolta. Itse en suostuisi lastani viemään hoitopaikkaan, johon en ole ensin itse saanut tutustua. Oletko kysynyt perusteluja hoitajalta? En varmaan pystyisi töissä keskittymään, kun miettisin jatkuvasti minkälaisessa paikassa lapsi on.

N31

Vierailija
6/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiän lapsikin on vielä niin pieni ettei se osaa puhua, jos jotain sattuis.

Vierailija
7/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä hoitajasta jos jollain on kokemusta, jos voisi saada toisen..pph:ssa on paljon pöpejä lapsenvihaajia..

Vierailija
8/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikana en käynyt eteistä ja vieressä olevaa keittiötä pidemmällä. Tutustuminen hoidettiin puolen tunnin seisoskelulla pihalla. Hyvä hoitaja oli. Luulen että nolosteli taloaan.

Vierailija
9/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tarkoittaa että ap. tuo lapsen pariksi kolmeksi tunniksi tutustumaan, useampana päivänä viikossa että pääsee samaan aikaan vaikka shoppailemaan uusia työvaatteita.

Se hoitopaikka on myös pph ja hänen perheensä koti.

Vierailija
10/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnallisethan eivät itse tuollaisista asioista voi päättää. Jos on kunnallinen niin yhteys pph ohjaajaan.

En kyllä veisi lasta tollaseen paikkaan. Jokainen kunnon hoitaja tietää miten tärkeää jo lapselle on tutustua hoitajaan etukäteen.

Vierailija
11/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikana en käynyt eteistä ja vieressä olevaa keittiötä pidemmällä. Tutustuminen hoidettiin puolen tunnin seisoskelulla pihalla. Hyvä hoitaja oli. Luulen että nolosteli taloaan.

millaisissa paikoissa lapsi leikkii ja nukkuu. Veisitkö lapsesi päiväkotiin jonka olet nähnyt vain pihalta?

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos ei pysty kotiaan esittelemään.

Itse en koskaan veisi lastani hoitoon sellaiseen paikkaan.

Vierailija
12/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos suoraan äitiyslomalta ja noin pieni. Pitäähän teidän varmistaa, että koti on turvallinen, siisti jne.

Älä vie lastasi tuonne, jos tutustuminen ei käy.

Ota yhteyttä päivähoitotoimistoon ja kerro tuo asia.

Vierailija
13/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs kysymys tavallisesta tutustumiskäynnistä, jossa tutustutaan, kerrotaan lapsen tavat ym. niin todella erikoista. Mutta jos haluat mennä hoitopäivää "viettämään" lapsen mukaan, sitten ymmärrän hoitajan kannan.

Itse olen pph ja todellakin haluan vanhempien tulevan käymään ja tutustumaan ja kertovan lapsesta, aivan erityisesti tuon ikäinen täytyy saatella pehmeästi hoitoon. Mutta erittäin hankalaa on, jos vanhempi haluaa jäädä vaikka puoleksi päiväksi sivusta seuraamaan hoitopäivän kulkua. Se hankaloittaa todella paljon ryhmän toimintaa.

Vierailija
14/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä hoitajasta jos jollain on kokemusta, jos voisi saada toisen..pph:ssa on paljon pöpejä lapsenvihaajia..

Vierailija
15/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään luottamusta herättävältä, tosiaankaan.

Vierailija
16/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos ei pysty kotiaan esittelemään.

Aina lapsi meni sinne mielellään. Tosin sen verran kyllä tiesin, että olin kuullut hänestä positiivista muilta joiden lapsi oli ollut siellä. Varmaan olisin minäkin ollut epäluuloisempi jollen olisi koskaan kuullutkaan hänestä.

Vierailija
17/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti vanhemmilla ei ole mitään asiaa sitä eteistä pidemmälle!!Oliko uutta tietoa monille ;) ?

Näin ohjaaja sanoi minulle,kun kysyin vinkkejä miten toimia joka päivä koko talon kiertävän äidin kanssa.Hän kiersi siis saunan ja pesuhuoneenkin.

Käsittämättömän röyhkeää,ettei ajatella että tämä on meidän koti eikä yleinen laitos,jossa on ilmainen näyttely joka päivä :( .

Tutustumiskäyntejä olen sopinut lapsesta riippuen 1-4 ja niin,että eka käynti on molempien vanhempien kanssa,sitten seuraavat niin että lapsi jää 1-2 tunniksi yksin.Ekalla kerralla esittelen koko talon.

Vierailija
18/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne tilat joissa lapsi leikkii ja nukkuu kuuluvat mielestäni myös vanhemmille! Jos niitä ei pysty tai halua esitellä niin ei varmaan kannata harjoittaa tollasta ammattia.

Vierailija
19/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne tilat joissa lapsi leikkii ja nukkuu kuuluvat mielestäni myös vanhemmille! Jos niitä ei pysty tai halua esitellä niin ei varmaan kannata harjoittaa tollasta ammattia.

Mikä niissä tiloissa vanhempia kiinnostaa?

Vierailija
20/29 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoi,että koti soveltuu perhepäivähoitokodiksi.

Onhan se tietenkin kiva katsella päivittäin "missä siivossa talo on" kun ei näiltä lapsilta ehdi päivän aikana pahemmin siivoilla jälkiä.Ne on tehtävä sitten illalla _omalla ajalla_ .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme