Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroileva siili

Vierailija
02.08.2010 |

On siinäkin yks harvinaisen junttimainen ja typerä tekele. En millään voi ymmärtää mitä hauskaa on tökerösti raapustetussa eläimessä, joka sanoo perkele(varsinkaan kun näitä on sitten kuvina paidoissa ja vaikka missä). Saimpahan sanottua.

Oonko ihan yksin tän tunnelmani kanssa, vai kaikki muutko tästä tykkää?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huumoria siinä on, että joku huutaa vaikkapa "vittu" tjs.? Voisko joku selventää.

Tietty tästä hauskuutta repivät ihmiset varmaan pitää maailman hauskimpana vitsinä myös esim. kun joku kaatuu banaaninkuoreen tai kun joku puhuu murteella.

..Ja kuka käyttää noita tuotteita missä tuo esiintyy? Kuka ostaa noita lapsilleen(tai muitten lapsille). Meinaan, oma sai lahjaksi mustan(musta ei sovi sitten yhtään, tosi vaalea lapsi eikä kyllä muutenkaan) paidan jossa tuo siili ja puhekupla jossa näitä sarjiksista tuttuja merkkejä tyyliin "V*##&!!!".

On tosi hehkeä, jee. Taidan antaa sen lapselle lahjaksi paidan/potkarin johon piirrän kirkkoveneen, varmasti tykkäis. :)

Vierailija
2/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hirveän typerä ja junttimainen juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa eräs työkaverini - ja minä olen päiväkodissa töissä... x-PP

Niin mautonta...

..Ja kuka käyttää noita tuotteita missä tuo esiintyy?

Vierailija
4/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsen juttuja nuo ei tosiaan ole.

Huvittaa siis siksi, että miellän sen vähän itseni kaltaiseksi. Mulla on muki, missä se siili sanoo just PERKELE ja se on etenkin aamutuimaan ihan sopiva (olen aamuäreyteen taipuvaa sorttia).

Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.

Vierailija
5/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin voin anonyymisti jakaa antipatiani kiroilevaa siiliä kohtaan! Olen täysin samaa mieltä, junttia ja typerää. Kaiken huippu oli sen tekijälle myönnetty sarjakuva-Finlandia! (Tosin sekin on vain yhden ihmisen mielipide.)

Vierailija
6/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: ei voi.

Vierailija
7/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan naama rutussa tirisevä siilihahmo, joka sanoo perkele... ei se ole huvittava. En myöskään tykkää Viivistä ja Wagnerista. Rumasti piirrettyjä nekin ja hauskuus on siaksi piirretty mies.

Hyviä sarjakuvia ovat Lassi ja Leevi (Calvin and Hobbes) sekä Jere (Zits)

Vierailija
8/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä mitä hauskaa on kiroilussa. Eräs pieni sukulaistyttöni on saanut äidiltään lahjaksi siilituotteita. Onko teistä OK antaa lapsen näin ymmärtää, että kiroilu on hyväksyttävää. Asuttuani pääkaupunkiseudulla jonkin aikaa, olen pistänyt merkille että ihmiset kiroilevat enemmän kuin muualla Suomessa. On todella valitettavaa, että vanhemmat kiroilevat lastensa kuullen ja yleensäkin kiroilu on moukkamaista. Nykyisin myös julkisissa tiedotusvälineissä esim. TV:ssä kiroillaan julkisesti. Tämä ei mielestäni ole oikein. Kannatan kaikessa koservatiivisia arvoja ja kiroilu saa minut näkemään punaista.

Vierailija
9/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä mielestäni edes huumorintajuton:)

Kaikkiin ei vaan tuollainen "huumori" uppoa ja that's it!

Vierailija
10/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä.

Vierailija
11/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa suomalaisia, juntit.

Vierailija
12/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan mauton, sellaisella kolmeen kertaan ale-lappusin merkityllä halppismarkettituotetyylillä, jota yritetään väen väkisin myydä varastosta pois.

(huh, olipas yhdyssana...)

Vierailija
13/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inflaation. Nyt sitä siiliä näkyy joka halpahallin henkarissa.

Vierailija
14/41 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroileva siili kuvaa suomalaisia, juntit.

Vierailija
15/41 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi yksin oot tunnelmas kanssa. Tää "tekele" iskee kaikenikäisiin ja on tosi hauska. Pitkään aikaan ei oo ollu mitään näin hauskaa juttua, löytyy jokaiselle jotakin sopivaa tekstiä:)

Relaa vähän!

Vierailija
16/41 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehoaa pms-oireisiin naisiin. Harva mies innostuu, koska tuollaiset kiroilevat naiset ei oikeasti innosta kun niitä kohtaa kräkkärimarketin jonossa lasten kanssa itäkeskuksessa.

Se ei vaan osaa!

Vierailija
17/41 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidanhaluinen saatan kyllä olla mutta alkoholia en käytä juuri lainkaan. Minä olen ennemmin tässä ketjussa kehunut siiliä kivaksi pohjalaiseksi. Ja en minäkään siilipaitulia päälleni pistäisi, kortin voisin jollekin siilistä pitävälle kaverille antaa ja siilialbumeja on luvattu. Ja mieheni tykkää myöskin siilistä, hän meille halusi ostaakin yhden albumin kun siiliin tykästyi (ei ole itse pohjalainen).

Mutta kukaan ei tykkää kaikesta!

Vierailija
18/41 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on ainakin viis vuotta, silloin se kiersi sähköposteissa. Oli jotenkin underground-vaiheessa vielä :D Nythän piirtäjä tekee varmaan jo ihan kivaa elantoa tuolla elukalla, kaikkine tyynyliinoineen ja rintamerkkeineen.

Ei mulla itse siilistä oo mielipidettä, jotkut kuvista iskee ja jotkut ei.

Vierailija
19/41 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muumejakin sun muuta ollaan kytätty kaupan hyllyillä iät ja ajat.. Ei kannata ressata, kun vähän vaikuttas tuota suosiota olevan, nii eipä oo vissii vähään aikaan ainakaa markkinoilta häipymässä. Eikä tuo ainakaan minusta mitenkään tylsä tai typerä, kun lähinnä huvittava ja suloinen! Lisää siiliä!!!:)

Vierailija
20/41 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varmaksi sano, mutta käsittääkseni siilin piirtäjällä on asperger. Siili piikkeineen ja suorasukaisine sanoineen kertoo ehkä jotain asperger-ihmisten sielunelämästä. Meriitti sekin.