Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "hoivaat" kumppanisi kullia?

Vierailija
02.08.2010 |

On alkanut tuntumaan, että mieheni kulli vaatii yhä enemmän ja enemmän esileikkejä. Viimeisin villitys tuntuu olevan hyväily (runkkaus) sillain vetämällä niinkuin lypsäisi, silloin veri pakkautuu terskaan ja se saa maksimaalisen kokonsa. Itse nautin mieheni tavasta ajaa karvoja vähemmäksi, sillä silloin suuseksikin tuntuu mukavammalta. Mitenkäs teillä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoo perkeleesti taju lähtee ennen mälliä

Vierailija
2/43 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullia tarvii rukkaa kahdella kädellä sormi perseesä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin mieheltäni, että hän on seksuaalisesti haluttava. Ei omaa kaljamahaa tai epäsiistiä alapäänpehkoa tai epäsiistejä kainalon karvoja. Kaksoisleukaakaan en hänellä katselisi. Lisäksi on aivan luonnollista, että hän vaati minulta samoja asioita. Eli haluttavaa vartaloa ja karvattomuutta.

Minä saan vaimoltani rakkautta ja uskollisuutta. Samaa annan hänelle. Yhteiseloa on takana toistakymmentä vuotta. On aivan sama, onko hänellä pari mahamakkaraa tai onko kainalo joskus karhea. Minä olen karvainen kuin luolamies, enkä todellakaan ajele kuin parran ja kainalot (ja nekin vain hygieniasyistä). Pientä kupuakin on mutta ei ole tiellä petipuuhissa.

Rakastelemme toisiamme, emme toistemme vartaloja. Ne ovat vain vääjäämättä rapistuvia rakkauden välineitä. Mutta tärkein asia, sielu, ei rapistu.

Jos rakastuu toisessa siihen, rakastaa aina.

Vierailija
4/43 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihmetellä millaisia lapsia täällä parveilee kun jutut on tasoa, että vaaditaan kumppanin olevan kiihottava ulkoisesti, posliini jne.

Kyllä minä vaadin, että ihminen hankkii partnerikseen henkilön jota haluaa sekä arvostaa ja rakastaa senkin jälkeen jos habitus muuttuu. Muu on dorkailua.

Posliini on turn off.

Vierailija
5/43 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkyturpa nainen. Huomiotako haet.

PIELAVEDELLÄ ON SADEILMA, TÄÄLLÄ PÖPILÄSSÄ MEITÄ

MIELISAIRAITA PÄÄSTETÄ ULKOILEMAAN TÄNÄÄN

SALAMA TUHOSI TELKKARIN JA TULEE AIKA PITKÄKSI

PITÄÄ KESKUSTELLA ITSENSÄ KANSSA LÄÄKKEIDEN JAKOON SAAKKA.

Vierailija
6/43 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut tuntumaan, että mieheni kulli vaatii yhä enemmän ja enemmän esileikkejä. Viimeisin villitys tuntuu olevan hyväily (runkkaus) sillain vetämällä niinkuin lypsäisi, silloin veri pakkautuu terskaan ja se saa maksimaalisen kokonsa. Itse nautin mieheni tavasta ajaa karvoja vähemmäksi, sillä silloin suuseksikin tuntuu mukavammalta. Mitenkäs teillä?

pusuttelemalla,nuolemalla,kasseja imemällä, mhmmmm....

Vierailija
7/43 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄÄ KESKUSTELLA ITSENSÄ KANSSA LÄÄKKEIDEN JAKOON SAAKKA.

[/quote]

selvästikkin olet/olet ollut hoidossa, koska tiedät moisen.

Vierailija
8/43 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme hommaa nykyään. Ihmisellä ei tunnu olevan ihmisenä mitään arvoa, jos on karvat ajelematta. Karvoitus on noussut kynnyskysymykseksi, jonka perusteella partneri arvotetaan. Vasta silloin pystytään osoittamaan hellyyttä ja tunteita toista kohtaan, jos alapää on ajeltu. Haloo!

Vierailija
9/43 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedät kai mitä kuvaa se media välittäää??? iltasanomat/lehti etunenässä tv sitten... sitten muut.tääämösttä on maailma nykyään onneks meillä ei ajeta vaan siisititään rajoja biksujen kohdilt. seksi on maailman tärkeintä ja siinäkin suuseksi. ei hyvä ei näin

Vierailija
10/43 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa olen keskustellut vaimoni kanssa asiasta, ja

tulimme siihen tulokseen että kullin ympäriltä liikoja karvoja pois. Syystä että suihin otettaessa menee niitä karvoja suuhun, sama pätee vaimollani.

Vierailija
11/43 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton kulli on kiva ottaa suuhun. Oliskohan se jokin kieroutuma mielessäni, kun täysin karvaton kulli kiihoittaa kovasti?

Vierailija
12/43 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton kulli on kiva ottaa suuhun. Oliskohan se jokin kieroutuma mielessäni, kun täysin karvaton kulli kiihoittaa kovasti?

Kyllä miehen pitäisi pitää huoli melansa karvattomuudesta, ihan niin kuin naistenkin pimppansa karvattomuudesta. Eli ei se mitään kieroa ole. Itsekin ajelen melani ja kivespussit päivittäin.

Stondiksessa oleva karvaton mela kohottaa miehen itsetuntoa, sillä karvattomuus luo illuusion, että mela olisi tuuman verran pidempi kuin se karvaisena on. Lisäksi naisen on miellyttävämpi ottaa suihin, kun ei tarvitse räkiä karvoja ;-)

Sama juttu naisten kanssa: miehen on miellyttävämpi nuolla pillua, joka on siistitty asiallisesti (=pillun päällä "kiitorata", tupsu tai sitten kokonaan posliini).

Vierailija
13/43 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysänä karvaton ja pieni kikkeli on todella naurettavan näköinen ellei ole hoikka ja atleettinen.

Stondiksessa oleva karvaton mela kohottaa miehen itsetuntoa, sillä karvattomuus luo illuusion, että mela olisi tuuman verran pidempi kuin se karvaisena on.

Vierailija
14/43 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni laski kiihotuksentila 100-0 kun huomasin mieheni ajaneen itsensä karvattomaksi.

Joten pidän ihan karvoista ja varsinkin navan alueen karvoituksesta.Lyhentää saa mutta ei ajaa poslariksi.

Mitä hyväilyyn tulee, niin nautin suunnattomasti suihinotosta ja kiihotun kovasti. Mieheni tosin ei pidä siitä. Joskus annan käsihoidon, 1 kerta 40 tuottaa tuloksen jolloin mieheni laukeaa. Tämä tuntuu minusta tosi ihanalle ja haluaisin tämän tapahtuvan useammin. Iän myötä myös minun mieheni on muuttunut vaativammaksi.

Vierailija
15/43 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin myös suunnattomasti ja mieskin. Mies on välillä on jopa hämillään, kun oon niin haltioitunu kullista. Siistitty karvoitus + karvattomat kassit (tykkään imeä myös niitä)

-Namnam!

Vierailija
16/43 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia pitänyt pallit paljaana ja yläkarvoituksen siistin lyhyenä, että kehtaa käydä punttiksen suihkussa. Onse ihan turhaa pyytää naiselta sheivausta (jonka ihan ite suoritan:) jos ei pidä itsestään huolta. Sitäpaitsi naisen sheivaus käy hyvästä esileikistä. Paitsi haluan nuolla vielä sen jälkeen ainakin tunnin :) Menkat on lopuillaan, et vasta parin päivän päästä pääsee taas ottamaan suuhun ja pusuttelemaan ihanaa pimppaa... tekee mieli jo nyt....

Vierailija
17/43 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia pitänyt pallit paljaana ja yläkarvoituksen siistin lyhyenä, että kehtaa käydä punttiksen suihkussa.

Vierailija
18/43 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallit, välilaha ja persvako täysin sileäksi. Muuhun karvoitukseen riittää lyhyeksi trimmaaminen. Turha edes haaveilla suuhoidosta kanssani, jos alapää on "luonnontilassa".

N24

Vierailija
19/43 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin joku valas.

Turha edes haaveilla suuhoidosta kanssani, jos alapää on "luonnontilassa". N24

Vierailija
20/43 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin joku valas.

Turha edes haaveilla suuhoidosta kanssani, jos alapää on "luonnontilassa". N24

Ja vaikka olisinkin, niin valkkaisin silti ;)

Me naisetkin osataan/saadaan nykyään vaatia. Hassua muuten, kun netissä sanot jotain mistä joku mies ei pidä, niin heti alkaa tuo: "Oot varmaa ruma/valas/". Mistäs tämä johtuu?

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan