Miten "hoivaat" kumppanisi kullia?
On alkanut tuntumaan, että mieheni kulli vaatii yhä enemmän ja enemmän esileikkejä. Viimeisin villitys tuntuu olevan hyväily (runkkaus) sillain vetämällä niinkuin lypsäisi, silloin veri pakkautuu terskaan ja se saa maksimaalisen kokonsa. Itse nautin mieheni tavasta ajaa karvoja vähemmäksi, sillä silloin suuseksikin tuntuu mukavammalta. Mitenkäs teillä?
Kommentit (43)
Toisaalta minäkään en suostu harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei juokse cooper-testissä väh. 3000 m. Ja minulla TODELLAKIN on varaa pitäytyä vaatimuksessani. Niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Miehen karvainen alapää taas on ruma ja vie halut. Miksi vaatimukseni on typerä? Vaativathan miehet itsekin posliinia, tai vähintäänkin siistittyä pimperoa. Eli miehet saavat vaatia naiselta, mutta ei toisin päin? miksi? Ja jos esitän vaatimuksen joka on jonkun mielestä "typerä", niin miksi siitä syntyy olettamus, että olen valas?
N24
Käytkö jossain homopunttiksella vai naisten suihkutiloissa?
Varsinkin jälkimmäisissä :) Mun kaveripiirissä on ihan normaalia aukoo päätä jos jollaki rehottaa karvat :)) sellasta semihetero porukkaa
jossa aiot harrastaa ensimmäistä kertaa seksiä unelmiesi miehen kanssa. Jostain syystä olet unohtanut mainita miehelle, että et yksinkertaisesti pysty ottamaan suihin, jos karvoitus on luonnontilassa. Noh. Mies vaikuttaa niin trendikkäältä, että luottavaisena käyt miehen kimppuun ottaaksesi poskeen. Riisuttuasi miehen kalleudet esiin, kestää muutama sekunti kunnes toivut järkytyksestä: erittäin hyvin varustellulla miehellä onkin luonnontilassa oleva pöheikkö. Muistat yhtäkkiä, että olet unohtanut kahvinkeittimen päälle ja lupaat palata myöhemmin asiaan...
Ja vaikka olisinkin, niin valkkaisin silti ;) Me naisetkin osataan/saadaan nykyään vaatia.
Vaaditko siis siksi, koska jotkut miehetkin vaativat? Typeräähän se on. Suhteen edetessä voi toki ehdotella, että trimmattaisiko olemmilta vähän karvoja, mutta on typerää vaatia sellaista ehdottomasti.
Miksi vaatimukseni on typerä? Vaativathan miehet itsekin posliinia, tai vähintäänkin siistittyä pimperoa. Eli miehet saavat vaatia naiselta, mutta ei toisin päin? miksi?
Muistat yhtäkkiä, että olet unohtanut kahvinkeittimen päälle ja lupaat palata myöhemmin asiaan...
Ja vaikka olisinkin, niin valkkaisin silti ;) Me naisetkin osataan/saadaan nykyään vaatia.
Sanon: "Liikaa karvoja kulti, käydäänkö tuolla kylppärin puolella vähän siistimässä". Ja jos vastaus on "Ei", niin sitten saa homma olla. Mä huolehdin alapäästäni, joten saan kai vaatia sitä mieheltäkin? Ei tuo nyt mielestäni kohtuutonta ole.
Vaaditko siis siksi, koska jotkut miehetkin vaativat? Typeräähän se on. Suhteen edetessä voi toki ehdotella, että trimmattaisiko olemmilta vähän karvoja, mutta on typerää vaatia sellaista ehdottomasti.
Vaan siksi, koska en pidä karvoista. Mielestäni ei ole typerää vaatia. Eikö itselläsi ole mitään vaatimuksia koskien kumppanin ulkonäköä? Kaikki kelpaa? Tuo on mielstäni typerää ja ehkä jo hieman säälittävää.
Karvojen trimmaus on kuitenkin aika kosmeettinen vaatimus verrattuna esim. kalun kokoon tai läskin määrään. Varsinaisia vaatimuksia minulla ei ole, koska olen jo parisuhteessa. Suuria toiveita kylläkin. Toki jos etsisin naista, tietyt ulkoiset vaatimukset olisi, mutta ei mitään tissien kokoon, häpärien kokoon tai pillunkarvoihin liittyvää.
Mielestäni ei ole typerää vaatia. Eikö itselläsi ole mitään vaatimuksia koskien kumppanin ulkonäköä? Kaikki kelpaa? Tuo on mielstäni typerää ja ehkä jo hieman säälittävää.
Minä vaadin mieheltäni, että hän on seksuaalisesti haluttava. Ei omaa kaljamahaa tai epäsiistiä alapäänpehkoa tai epäsiistejä kainalon karvoja. Kaksoisleukaakaan en hänellä katselisi.
Lisäksi on aivan luonnollista, että hän vaati minulta samoja asioita. Eli haluttavaa vartaloa ja karvattomuutta.
Vaadimme toisiltamme myös yksipuolista tyydytystä joskus ja sekin on ok koska molemmat vaativat. Mies ei aina nauti nuolemisesta, mutta koska minä haluan hän nuolee minua säännöllisesti. Minä en tykkää peppuseksistä enkä sperman nielemisestä, mutta teen sen hänen vuokseen jne.
Olet siis tyhjennysastia. Kivaa.
m32
Minä en tykkää peppuseksistä enkä sperman nielemisestä, mutta teen sen hänen vuokseen jne.
On kohtuutonta vaatia esim. 5-kymppiseltä naiselta haluttavaa vartaloa. Toisaalta vartalo voi olla mittasuhteiltaan ja luustoltaan sellainen, että se ei ole haluttava edes 2-kymppisenä ja hoikkana. Lihasten jakautuminen ja luontainen lihasten määräkin vaikuttaa haluttavuuteen. Jos on lättänä perse, niin siitä ei pyöreää saa millään vippaskonsteilla.
Onneksi nainen tai mies on helppo jättää, mikäli häneltä loppuu kiinnostus pitää itsensä seksuaalisesti haluttavana. Tämä voi johtua lytätystä itsetunnosta, vaikeasta elämäntilanteesta, joka kriisiytyy ja johtaa masennukseen tms. Tällöin on hyvä ottaa jalat alle viimeistään.
Lisäksi on aivan luonnollista, että hän vaati minulta samoja asioita. Eli haluttavaa vartaloa ja karvattomuutta.
Karvojen trimmaus on kuitenkin aika kosmeettinen vaatimus verrattuna esim. kalun kokoon tai läskin määrään. Varsinaisia vaatimuksia minulla ei ole, koska olen jo parisuhteessa. Suuria toiveita kylläkin. Toki jos etsisin naista, tietyt ulkoiset vaatimukset olisi, mutta ei mitään tissien kokoon, häpärien kokoon tai pillunkarvoihin liittyvää.
Karvojen poisto on keitenkin helppo ja nopea toimenpide, joten ei ole paljon vaadittu. Se onnistuu kyllä jokaiselta, eikä tule edes kalliiksi. Itsekkyys ja miellyttämishalunpuuhte on sellaisia vikoja miehesssä, joita on vaikeampi korjata.
Lihasten jakautuminen ja luontainen lihasten määräkin vaikuttaa haluttavuuteen. Jos on lättänä perse, niin siitä ei pyöreää saa millään vippaskonsteilla.
Niiden lihasten määrään on helppo vaikuttaa ihan itse. Senkun marssiin salille! Itse ainakin olen saanut ahkeralla treenamisella lättäperseeseeni muotoa ja pyöreyttä. Laiskalta ihmiseltä se ei tietenkään onnistu.
Nainen ei voi siis vaikuttaa siihen, haluaako mies häntä miellyttää?
Itsekkyys ja miellyttämishalunpuuhte on sellaisia vikoja miehesssä, joita on vaikeampi korjata.
Ei tarvi kuin vaihtaa naista.
Itsekkyys ja miellyttämishalunpuuhte on sellaisia vikoja miehesssä, joita on vaikeampi korjata.
...tulla kaikenlaista turhanpäiväistä skeidaa noista parturoinneista.
Minä ajan parranajon yhteydessä alanpään karvat ja kainalot. Eipähän tartu dödöt kainaloihin ja naiset tykkää karvattomasta elimestä.
Kyllä mun mielestä nainen voi vaatia mieheltä sheivausta, kun miehetkin vaativat posliinia, kiitorataa tms. 69:kin sujuu paljon miellyttävämmin.
Nainen ei voi siis vaikuttaa siihen, haluaako mies häntä miellyttää?
Miten sen miehen sitten saa luopumaan niistä karvoistaan?
Ei tarvi kuin vaihtaa naista.
vaikka naiset vaihtuisivatkin. Eli ei se korjaannu.
...tulla kaikenlaista turhanpäiväistä skeidaa noista parturoinneista.
Minä ajan parranajon yhteydessä alanpään karvat ja kainalot. Eipähän tartu dödöt kainaloihin ja naiset tykkää karvattomasta elimestä.
Kyllä mun mielestä nainen voi vaatia mieheltä sheivausta, kun miehetkin vaativat posliinia, kiitorataa tms. 69:kin sujuu paljon miellyttävämmin.
että on myös kaltaisiasi miehiä :)
Minä vaadin mieheltäni, että hän on seksuaalisesti haluttava. Ei omaa kaljamahaa tai epäsiistiä alapäänpehkoa tai epäsiistejä kainalon karvoja. Kaksoisleukaakaan en hänellä katselisi.
Vaadimme toisiltamme myös yksipuolista tyydytystä joskus ja sekin on ok koska molemmat vaativat. Mies ei aina nauti nuolemisesta, mutta koska minä haluan hän nuolee minua säännöllisesti. Minä en tykkää peppuseksistä enkä sperman nielemisestä, mutta teen sen hänen vuokseen jne.
Vaadimme toisiltamme myös yksipuolista tyydytystä joskus ja sekin on ok koska molemmat vaativat. Mies ei aina nauti nuolemisesta, mutta koska minä haluan hän nuolee minua säännöllisesti. Minä en tykkää peppuseksistä enkä sperman nielemisestä, mutta teen sen hänen vuokseen j
Toisaalta minäkään en suostu harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei juokse cooper-testissä väh. 3000 m. Ja minulla TODELLAKIN on varaa pitäytyä vaatimuksessani. Niin henkisesti kuin fyysisestikin.