Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaileeko täällä paljon lapsettomia ihmisiä?

Vierailija
01.08.2010 |

Itse niihin lukeudun. Jotenki oon vaan tänne eksyny - ja jääny koukkuun...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, av-tyyliä kärjistää, piikitellä ja ymmärtää tahallaan väärin. Olet sisäistänyt opit hyvin, nuori Skywalker :D

Vierailija
42/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapseton vela, joka käy huvikseen lukemassa näitä mammojen kirjoituksia. Näitä lukiessa tulee usein myös mieleen, että onneksi niitä lapsia ei ole tullut hankittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi 23v. opiskelija joka kärkkäästi kommentoi mammojen keskusteluja ja hämmentelee soppaa heitellen toisinaan liikaa pippureita sekaan :)

Vierailija
44/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, av-tyyliä kärjistää, piikitellä ja ymmärtää tahallaan väärin. Olet sisäistänyt opit hyvin, nuori Skywalker :D

paljon täällä niitä lapsettomia on. Kyllä olen, mestarini, olkoon voima kanssasi.

Vierailija
45/45 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit miten ammattilainen, et voi tietää, mitä on raskaana oleminen, synyttäminen, imettäminen, loputon uupumis, erityislapsi, sairas lapsi, lapsen kuolema, parisuhteen väljähtyminen lapsen synnyttyä, haluttomuus, pettäminen (lapsiperhe), ajanpuute, stessi, työn ja perheen yhteensovittaminen, pätkätyöt perheellisenä, lapsiperheen köyhyys, vartalon muuttuminen äidillä, väärät odotukset, huostaanotto, abortti, väärät tunteet, synnytyksen jälkeinen masennus tai psykoosi, epäonnistuminen, äitimyytti, vaativahoitoiset lapset, erityislapset, murrosikä, ongelmat jne.

Kukaan lapseton ei voi tietää.

En minäkään lapsettomana.

Nyt mä putosin. Siis tarkoitatko, että lapsettomien ihmisten (ammattilainen tai ei) ei olisi aiheellista palstailla täällä ??

Eihän tässä ketjussa kai kukaan ole väittänytkään TIETÄVÄNSÄ luettelosi asioita henk.kohtaisesti, vai? Ja on myös vanhempia, jotka eivät ole kokeneet kaikkea tuota.

Tarkoitukseni ei todellakaan ollut saada aikaiseksi mitään vanhemmat(lue äidit) vastaan lapsettomat väittelyä, tai 'kumpi tietää enemmän' -keskustelua. Mua kiinnosti vain se, mitä alotuksessa kysyin.

Voin vielä mainita, etten työssänikään (johon siis liittyy myös lapsiperheiden ongelmia) mielellään anna suoria ohjeita tai neuvoja, vaan yritän keskustella asiakkaiden kanssa niin, että he itse lopulta ratkaisisivat ongelman omalle perheelleen sopivalla tavalla.

-ap

Hei 24/48 & 39 jne., toivottavasti olette lukeneet tämän ap:n viestin! Ja olis kiva kuulla mielipiteenne tuohon hänen esittämään kysymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi