Nimiapua! Islalle toinen nimi
ja kolmaskin...
Olen pian syntyvälle lapselleni ajatellut antaa Isla-nimen, joka on mielestäni kaunis nimi (siis jos on tyttö). Meillä on muilla lapsilla kolme nimeä, joten ajattelin tällekin kolmea mutta en saa oikein mieleistä nimiyhdistelmää.
Isla Amanda sopisi hyvin mutta Amanda-nimeä on lähipiirissä. Olivia nimestä pidän myös kovasti mutta en saa yhdistettyä kolmatta nimeä Isla Oliviaan. Ehdotuksia? Ei ole pakko alkaa vokaalilla, vaikka jotenkin siitä pidänkin.
Kommentit (41)
Isla Sofia Aleksandra Aleksandra on kiva mutta ei. Liian mahtipontinen
Isla Lilja Maria
- Jotenkin tökkii nämä kukan nimet paitsi Viola.
Otsikon Edith on liian "ruotsalainen" ja tätimäinen mielestäni
on kyllä kaunis nimi :)
Isla Noora Bonita -Noora ei käy, liian yleinen, Bonita ei käy.
Isla Ilona Olivia - Ilona ei käy. Kuuluu sarjaan Lilja ja Kaisla
Isla Olivia Veronica - Ehkä vähän mahtipontista mutta jos yhdistäisi tuon Victorian kanssa Victorinaksi niin tulisi yhden vanhan sukulaisen nimi käytetyksi... Täytyy miettiä.
Isla Olivia Victoria
Isla Ellen Amanda - Ellen on kiva.
Isla Viena Olivia
- Ei.
Isla Aamu Olivia
Isla Oosa Olivia
Isla Aava Olivia
Isla Nella Olivia
Isla Vilja OliviaIsla Seela Emelia
ISla Moona Mimosa
Isla Aida Vanessa
Isla Meea Matilda
Isla Saaga Adele
Pidän Seelasta, Aidasta ja Saagasta mutta en noissa yhdistelmissä. Mimosakin on kiva, vaikka onkin kukka. :)
Molemmissa nimissä on kyllä jotain ihanan ajatonta mutta silti liian yleisiä nimiä noin ajatuksen tasolla.
Isla on aivan ihana nimi! Mutta pakko kommentoida, että noita Aava Olivia nimiä on ihan todella paljon nyt, siis ihan jos tän päivän hesarin kastetut -osastoa luet, niin huomaat. Olivia tuntuu olevan joka toisen pikkutytön toinen nimi nykyisin, ja ainakin mulle tulee aina mieleen kun sen nimen jollain kuulen, että vanhemmilla ei oo yhtää mielikuvitusta ja omaa makua, vaan menevät muotivirtausten mukana.
Löytyisikö vaikka suvustasi joku vähän persoonallisempi nimi, jolla olisi jotain merkitystäkin?
Isla on aivan ihana nimi! Mutta pakko kommentoida, että noita Aava Olivia nimiä on ihan todella paljon nyt, siis ihan jos tän päivän hesarin kastetut -osastoa luet, niin huomaat. Olivia tuntuu olevan joka toisen pikkutytön toinen nimi nykyisin, ja ainakin mulle tulee aina mieleen kun sen nimen jollain kuulen, että vanhemmilla ei oo yhtää mielikuvitusta ja omaa makua, vaan menevät muotivirtausten mukana.
Löytyisikö vaikka suvustasi joku vähän persoonallisempi nimi, jolla olisi jotain merkitystäkin?
Itse olen kuvitellut Oliviaa harvinaiseksi nimeksi, kun sitä ei ole tuttavapiiriin osunut... Harmi!
Pidän vokaalinimistä ja Amandan ja Olivian lisäksi ei tunnu tällaista pidempää minua miellyttävää nimeä löytyvän. Ursula on toki kaunis ja Aurora mutta ei ihan niin hyviä. Aleksandra ja Adele taas liian mahtipontisia.
Suvustani löytyy minulle hyvin selkeästi ei-nimiä paria poikkeusta lukuunottamatta. Erään vanhan (jo kuolleen) sukulaiseni nimi oli Lumikki mutta Isla Lumikki on... no, en tiedä. Täytyy maistella. Toinen oli jo mainitsemani Victorina mutta se on kyllä mahtipontinen nimi. Lisäksi molemmilla muilla lapsillamme on kolme nimeä, joten siksi mietin tuota kolmen nimen yhdistelmää myös tälle kolmannelle.
Isla Sylvi Sanelma
tai pelkkä Isla Sanelma.
Minun ehdotus
Isla Arlis ei ole jokaisella vastaantulijalla Arlis nimeä!!
ei ole jokaisella vastaantulijalla Arlis nimeä!!
siksi kun on niin järkky nimi :O
Isla Ellen Olivia?
Isla Venla Odessa?
Isla Sara Kristiina?
Ap, mitä tykkäsit?
ja kolmaskin...
Olen pian syntyvälle lapselleni ajatellut antaa Isla-nimen, joka on mielestäni kaunis nimi (siis jos on tyttö). Meillä on muilla lapsilla kolme nimeä, joten ajattelin tällekin kolmea mutta en saa oikein mieleistä nimiyhdistelmää.
Isla Amanda sopisi hyvin mutta Amanda-nimeä on lähipiirissä. Olivia nimestä pidän myös kovasti mutta en saa yhdistettyä kolmatta nimeä Isla Oliviaan. Ehdotuksia? Ei ole pakko alkaa vokaalilla, vaikka jotenkin siitä pidänkin.
Isla Tyyni Onnea
Isla Viena Olivia
Isla Elle Anika
Isla Elle Olivia
Isla Elle Matilda
Odessa on kyllä kiva - vähän muotinimi mutta kiva. Sara ja Kristiina ovat mielestäni liikaa 90-lukua... ;)
Mietin tässä varmaan Ursulaa tai Odessaa. Sanelma ei valitettavasti käy, vaikka varmasti huippunimi onkin. On nimittäin erään tuttavan nimi, ja siitä tulee ikäviä mielleyhtymiä.
Mukavia keskimmäisiä nimiä löytyi runsaasti ja esim. tuo Ellen voisi ehkä siinä mielessä käydäkin, että on myös tämän sukulaistytön toinen nimi. Listalle päässeitä on ainakin Viola, Erin, Saaga, Seela, Aida. Arlis ei, se on vähän outo. Oma suosikkini on Isla Erin Odessa mutta mies ei tykkää. :(
Isla Ava Odessa tai Isla Ava Vanessa
itse onnistuin nappaamaan silmiini heti is_LAAMA_nda.
Isla Taika Olivia, Isla Olivia Kaneli, Isla Kerttu Olivia, Isla Olivia Talvikki...
on mielestäni oikein sopiva. Jos kolme nimeä on välttämätöntä niin ehkä:
Isla Anna Victoria
Isla Lumi Victoria
Isla Viola Victoria
on mielestäni oikein sopiva. Jos kolme nimeä on välttämätöntä niin ehkä:
Isla Anna Victoria
Isla Lumi Victoria
Isla Viola Victoria
heeh
Isla Anna Victoria
Isla Anna Odessa
- Tuttavapiirissä yleinen nimi, ei käy